18v lukiolainen

OllakoVaikoEiköOlla1

Mulla olis tässä ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kysynpä pois kuitenkin. Eli, olen siis 18-vuotias ja toisen vuositason opiskelija lukiossa. Olen tässä alkanut huomaamaan erään tietyn kurssin tunneilla, että lähistöllä istuva vuotta nuorempi tyttö katsoo minuun päin useita ja useita kertoja tunnin aikana. Ensimmäisen kerran tämän huomattuani en oikein reagoinut, ajattelin että kunhan vain satunnaisesti katselee. Mutta tänään huomasin jälleen saman. Hämmennyin itsekkin tilanteesta, sillä tämä kyseinen tyttö on kaunis. Kokemani perusteella en osaa arvioida olisiko tyttö kiinnostunut vaiko ei ole (kokemuksia löytyy). Eli voisiko hän olla mahdollisesti kiinnostunut? Ei siis katso yhden kerran satunnaisesti vaan jatkuvasti.

13

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avvde

Ei vitun saatana... Miten lukiolainen voi olla noin tyhmä? Koskaan en olisi uskonut joutuvani sanomaan tätä yli 7-vuotiaalle, mutta: KATSE EI TARKOITA YHTÄÄN MITÄÄN.

• OllakkoVaiEiköOlla1

Kiitos vastauksestasi. Ei katseen voi ajatella tarkoittavan mitään, mutta pointti on se, että ei katso pari kertaa satunnaisesti vaan jatkuvasti.

• Ainoa oikea vastaus.

• Totta kai se katse voi tarkoittaa sitä, että hän on kiinnostunut. Läheskään varmaa se ei ole, mutta mahdollisuus on olemassa.

Vastauksen saat selville ottamalla siitä itse selvää. Mene siis tekemään tuttavuutta samalla pettymykseen varautuen.

• OllakkoVaiEiköOlla1

Kiitos vastauksestasi. En itekkään ajatellut sen olevan mitään satunnaista katselua ihmeempää, mutta se ei ole sellasta satunnaista vilkasua, vaan katsoo jatkuvasti. Tietenkin itekkin tulee ihmisiä vilkastua vaikka en olisi heihin ihastunutkaan, mutta en katso jatkuvasti uudelleen ja uudelleen jos en ole kiinnostunut.

• Riippuu paljolti siitä, miten hän katsoo sinua. Voi olla, että pitää sinua kiinnostavana, muttei kumminkaan ole ihastunut sinuun. Saattaa olla, että hänen kaverinsa on esim. ihastunut sinuun, ja että tyttö katsoo sinua hänen "puolesta". Mutta varmuuden saa vain menemällä itse puhumaan hänelle, tai ainakin joskus vastaamalla katseeseen.

• OllakkoVaoEiköOlla1

Kiitos vastauksestasi. Tämä olikin aivan uusi näkökulma asiaan. Näen tosin hänen ystäväänsä harvakseltaan.

• OllakkoVaoEiköOlla1 kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Tämä olikin aivan uusi näkökulma asiaan. Näen tosin hänen ystäväänsä harvakseltaan.

Eipä kestä yhtään. Nimittäin olen aikoja sitten ollut itse "katselijan" roolissa, ja minun on sitten luultu olevan ihastunut kyseiseen henkilöön. Olen siis nyt 16, mutta siitä on siis vähäsen aikaa. Jos itse pidät tytöstä, niin mene keskustelemaan hänen kanssaan, et varmaankaan menetä yhtään mitään, mutta tee se kuitenkin senverran hienovaraisesti, ettei siitä koidu mitään ikävyyksiä.

Toivottavasti saat selvyyden asiasta!

• yjhyggkjhghjgk

Kysymys ei ole tyhmä, mutta jos täällä joku olisi vastannut että on tai ei, niin vastaus olisi kyllä ollut todella ylitulkittu noista muutamasta rivistä. Jos et sinä tiedä vastausta niin kuinka joku täällä voisi tietää sen sinun selostuksesi pohjalta.

Jos olen mitään ihastumisesta oppinut, niin ei kannata paljon miettiä onko toisella tunteita minuun. Selvität oman pääsi - onko sinulla halua yrittää päästä tuttavuuteen hänen kanssaan. Sitten menet tutustumaan, ei välttämättä heti iskemään mutta tutustumaan, ja jos edelleen, kun tunnet sen vähän paremmin, kiinnostaa, niin joko rupeat flirttailemaan niin, että hän ymmärtää aikeesi, tai sitten pyydät suoraan ulos. Kumpi nyt kellekin sopii. Jos hän pitää sinua potentiaalisena, hän voi hyvinkin lähteä matkaasi vaikkei olisikaan alunperin ollut pihkassa.
      Jos odotat että olet satavarma, että tyttö on jo valmiiksi retkussa sinuun niin voit unohtaa koko jutun.

Ja en ollut itse sinun iässäsi yhtään rohkeampi naisten kanssa, enkä tiedä olenko vieläkään.

• OllakkoVaiEiköOlla1

Kiitos vastauksestasi. Ja kysyin täältä lähinnä neuvoa, että voisiko hän mahdollisesti olla kiinnostunut, sillä en itse tiedä miten noita katseita pitäisi tulkita. Ja en todellakaan ole sataprosenttisen varma, että hän tykkäisi minusta, tuskin täältä silloin mitään kysyisinkään.

• yjhyggkjhghjgk

Vastaan myöhistä myöhiten,

Yksinkertaisesti: kyllä on/oli mahdollista että hän on kiinnostunut.
        Edellä kuitenkin korostin että tilanne ei ole mitenkään toivoton vaikkei edes olisi kiinnostunut vielä.

• parhaat_ideat_sitte1990

nainen ei katsele tuollaista komistusta ilman syytä kokeile onneasi ja mene vaikka tutustumaan häneen. JA ei ole olemassa tyhmää kysymystä on vain tyhmää olla kysymättä

• hbckbndfbd

joo kyllä se voi olla hyvinkin kiinnostunut, itsellni sama homma huomasin että katselee mua ruokalassa ja joksus kun ollaan samassa kerroksessa ja kääntyy pois kun katson takaisin. ongelma on etten uskalla mennä puhumaan hänelle :C

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      65
      1294
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      198
      1291
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      80
      992
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      279
      858
    5. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      823
    6. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      807
    7. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      801
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      183
      763
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      705
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      688
    Aihe