Hienoa että jotain uutta saadaan kaupunkiinmme, mutta.
'
Muistaako kukaa ne hajut jotka tulivat sokeritehtaalta syksyisin, niihin toki tottui ja ,,,,,,
Mutta nyt aletaan puuhaamaan vanhan sokeritehtaan paikalle jotain uusiovoimalaa?
Jos mädätyksen kautta alkavat tehdä tätä ns:uusenergiaa ----koko kaupunki haisee silloin typelle, siis paskalle vaikka kuinka korkeat piiput rakentaisivat.
Bioenergiatehdas entiseen Sokeritehtaaseen?
6
103
Vastaukset
Ei edes nykyiset päättäjätkään voi sitä tulevaisuuden hajua ennakoimaan, mutta jos sellainen laitos tulee sokeritehtaalle, mädän kanamunanhaju tulee torillamme aina haisemaan.
Silloin kun tehdas on toiminnassa ehkä vuonna 2020 ,paskan haju lienee torilla ja tehtaan johto sanoo: Tää on tätä!- Perseevoimala
Etelätuuli on aina vallitseva salon kaupunkiimme, siis sieltä NS: paskavoimalasta tulisi koko ajan mukavat hajut kaupunkiimme?
Yksiskään Ns: biovoimala ei ole ilman hajuhattoja toiminut, se voi olla parhaimmillaan kuin SIKALA jonka haju tuo kaupunkiimme.
MIKÄ ON BIOVOIMALA = Mädättämö - Ylisinööri
Ei synny päästöjä?
Jos voimala toteutuu, salossa eletän paskan hajussa.
Nyt jos koskaan kannattaa tilata se mittaus - kjgjgjgo
olette te kyllä tyhmiä...mitään biovoimalaa ole tulossa, vaan biopolttoainetta= biodieseliä jalostava laitos, puhukaa nyt edes oikeilla termeillä...
- mummoperkelemaalta
Puhu itte termikkeilläsi - oletko varma ettei etelätuulet tuo paskanhajua sieltä?
Aivan väärä paikka on - ihan varmatosi on että jos voimala toteutuu, paskanhaju lisääntyy kaupunggissamme. - jfiogytf
voi herraisä sentään...oletko insinööri? vain insinööri tai kansankynttilä voi olla noin tyhmä...ottakaa nyt itse asioista selvää, ennenkuin täällä vingutte, ehkä tuleva laitos jalostaisi ruoko- ja heinäkasveista biodieseliä, mistä ihmeestä siitä tulee paskanhajua? olkaa ennemmin huolissanne suuren ja viisaan, onneksi poisjäävän, kaupunginjohtajan aivoituksista, sitten jos se idioottimainen paskanpolttolaitos tulee tupuriin...sitten sitä saatte haistella, sitä itseään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075