Oletteko huomanneet, että Kokkolan -palstan rekisteröimättömät keskustelijat johtavat usein keskustelua myös Suomen paikkakuntien top-listan luetuimpien aiheiden ykkösenä, se on hyvä asia eikö totta?
Kokkolan top-listan valiot :)
106
1801
Vastaukset
- Vakkari-Velemu
Niin tuota nuin herahtaa ihan tippa silimään kö kehutaan koko kansan porukkaa tollai. Onhan tässä tullunna jutusteltua monasti tuolla koko Suomen hot-listoillaki usianpaan otteeseen, jotta jatketaan samaan tahtiin.
- upsauttaja
Jep jep vimeksi Jeppiksessä ja samasta keissistä täällä näitähän riittää.
- hurja_joukkue
No mutta rekkaamattomathan ovat sivuston suurin keskustelukunta nuo rekatut nimimerkit mahtuvat täällä kymmenen sormen sisään.
- nousukkaana
hurja_joukkue kirjoitti:
No mutta rekkaamattomathan ovat sivuston suurin keskustelukunta nuo rekatut nimimerkit mahtuvat täällä kymmenen sormen sisään.
Maasta se pienikin ponnistaa vähintään oksalle alimmalle, sano. :)
- ApiKäppä
Oikein mukavaa, kun on suosittuja juttuja pääkallopaikalla ja nythän niitä on kunniataulu täynnä Kokkolassakin. Tulin muuten äsken paikallisesta, jonka ulkopuolella oli tilanne päällä näkikö kukaan muu?
- tilapäisilmiö
Tilanteesta en tiedä mitään mutta kaikki täällä on vain viikon huumaa.
- isodee
Ei lainkaan hassunpi palsta tämäkään ihastuin siihen heti. :D
- kokkostadilainen
Oi muuten sika hyvä se edellinenki top-listan ykkönen ei olis uskonu, et Kirkon touhut kiinnosti sakkia niinki paljon.
- viisikot
Ennenvanhaan top-listalla oli viisi paikkaa mikskähän ne vähensi kolmeen?
- mainosrysiä
viisikot kirjoitti:
Ennenvanhaan top-listalla oli viisi paikkaa mikskähän ne vähensi kolmeen?
Että sivulle sopii enemmän mainoksia siinä yksi syy onneksi niistä pääsee helposti eroon kätevällä ohjelmistolla.
- harmillisuus
mainosrysiä kirjoitti:
Että sivulle sopii enemmän mainoksia siinä yksi syy onneksi niistä pääsee helposti eroon kätevällä ohjelmistolla.
Huomasitko tässä etusivulla, että kolmen ensimmäisen viestin alla on kiusallinen mainosbanneri, joka katkaisee palstojen janat ikävästi lukijoilta?
- kuutamoilla
Mua niin naurattaa se sininen trolli mikä valvoo täällä kaiket yöt sun päivät ja yrittää pölpöttää itsensä toplistalle sadoilla pelleviesteillä. Onkohan sillä asunut koskaan yhtään pulua kellotapulissa. :)))
Sun naurus on itkunsekasta..Tiesitkö, että tollanen muiden mollaaminen johtuu huonosta itsetunnosta.
- Uskollinen_alamaisesi
tinttu-liina kirjoitti:
Sun naurus on itkunsekasta..Tiesitkö, että tollanen muiden mollaaminen johtuu huonosta itsetunnosta.
No luulisi tuohon aikaan yöstä olevan parempaakin tekemistä kuin pohtia moisia;)
Uskollinen_alamaisesi kirjoitti:
No luulisi tuohon aikaan yöstä olevan parempaakin tekemistä kuin pohtia moisia;)
Katoppas..Taitaaki olla joku yksinäinen vanhapiika, jonka dildo meni rikki..
- jasamaanhengenvetoon
tinttu-liina kirjoitti:
.."Tiesitkö, että tollanen muiden mollaaminen johtuu huonosta itsetunnosta". -tenttu-tiina
jasamaanhengenvetoon kirjoitti:
.."Tiesitkö, että tollanen muiden mollaaminen johtuu huonosta itsetunnosta". -tenttu-tiina
Sitä saa mitä tilaa.
En ole koskaan ajatellut mitään top-listaa.. Täällä käyn palstakamujen takia juttelemassa, siinä kaikki!
Hankkikaa elämä ja hoitakaa päänuppi kuntoon!- ilmoittauduitko
tinttu-liina kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa olet tullut koskaan ajatelleeksi?
- siivoosuusi
tinttu-liina kirjoitti:
Ei hemmetissä miten sä voit käyttää julkisesti nuin ruokotonta kieltä yäk!
- tikapuita-pitkin
tinttu-liina kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Mitä sinä nyt taas olet tilannut itsellesi tikapuut taivaaseen vai? :))
KittieChi-chi kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut mitään top-listaa.. Täällä käyn palstakamujen takia juttelemassa, siinä kaikki!
Hankkikaa elämä ja hoitakaa päänuppi kuntoon!Samaa mieltä. En minäkään mieti top listaa ku oikeastaan minusta on jopa melkein mukavampaa ettei aina nuo ei rekatut kommentoi minun viestejä kun harvemmin niillä on oikeasti minulle asiaa vaan valittavat vaan koska olen vaan rekannnu nimimerkin...
Minusta on kivaa jutella palsta tuttujen kanssa.
Päivää sinulle kittie ja kivaa nähdä sinut täällä...Ilmannimii kirjoitti:
Samaa mieltä. En minäkään mieti top listaa ku oikeastaan minusta on jopa melkein mukavampaa ettei aina nuo ei rekatut kommentoi minun viestejä kun harvemmin niillä on oikeasti minulle asiaa vaan valittavat vaan koska olen vaan rekannnu nimimerkin...
Minusta on kivaa jutella palsta tuttujen kanssa.
Päivää sinulle kittie ja kivaa nähdä sinut täällä...Kivaa jutella rekattujen kanssa kun tietää että juttelee palsta tuttujen kanssa. Rekatut ei ikinä kohtele toisiaan kylmästi.
- huippu_keskustelija
Ilmannimii kirjoitti:
Kivaa jutella rekattujen kanssa kun tietää että juttelee palsta tuttujen kanssa. Rekatut ei ikinä kohtele toisiaan kylmästi.
Kuten myös jutella hyväsydämisten rekkaamattomien kanssa, jotka tekevät kaikkensa edistääkseen kaupunkimme hyvinvointia.
- TosirealistiKokkolan
Ei saatana, sitäkö se hamuaa. Olla jossain typerällä top-listalla. No nyt alkaa selvitä tuon ämmän hulluus, hah. Pyrkiä noilla järjettömillä höpinöillään jollekin listalle. Vaikka käyn täällä joskus kirjoittelemassa vain asiaa, niin en ole edes huomannut mitään "listoja" olevankaan, hah hah haaa!!!...
- jokapäivätäällä
KÄYT JOSKUS!!??
- silmät-hiessä
Osuit naulan kantaan juuri sitä se hamuaa epätoivon kyyneleet silmissä.
silmät-hiessä kirjoitti:
Osuit naulan kantaan juuri sitä se hamuaa epätoivon kyyneleet silmissä.
Voi helvata kuinka monta idioottia tällä palstalla on.. Ihan oikeasti hankkikaa ko se elämä!
- itse-olet
KittieChi-chi kirjoitti:
Voi helvata kuinka monta idioottia tällä palstalla on.. Ihan oikeasti hankkikaa ko se elämä!
Yritä nyt korjata se oma elämäsi ensin kuntoon sinullahan on niitä mielenterveysongelmia, joista olet niin monilla palstoilla jankuttanut.
itse-olet kirjoitti:
Yritä nyt korjata se oma elämäsi ensin kuntoon sinullahan on niitä mielenterveysongelmia, joista olet niin monilla palstoilla jankuttanut.
Monella palstalla? Älä satuile ja valehtele. Ja tyhmä en ole, masennus ja ahdistus ei tee tyhmäksi. Ja joitoni on kunnossa.😄 Jospa sinä ja muut jättäisite rekatut rauhaan ja keskitytte omaan elämään?
Ihan oikeasti ihmetyttää satunne ja valehtelunne!- tuliko-muistihäiriö
KittieChi-chi kirjoitti:
Monella palstalla? Älä satuile ja valehtele. Ja tyhmä en ole, masennus ja ahdistus ei tee tyhmäksi. Ja joitoni on kunnossa.😄 Jospa sinä ja muut jättäisite rekatut rauhaan ja keskitytte omaan elämään?
Ihan oikeasti ihmetyttää satunne ja valehtelunne!Kerätäänkö lista tänne niistä sinun bannatuista nimimerkeistä niin nähdään tai siis kaikki näkevät?
tuliko-muistihäiriö kirjoitti:
Kerätäänkö lista tänne niistä sinun bannatuista nimimerkeistä niin nähdään tai siis kaikki näkevät?
Kuules urpo..Nimimerkkiä ei ylläpidon toimesta mustata muuta kuin erittäin vakavissa tapauksissa! Turha yrittää Kittietä suututtaa tollasilla. Ettei vain olisi takana se, että saa tämän alotuksen listaan.. Kirjottele vaan itekses niinku ressukin. Minun osalta tähän alotukseen kirjottelu loppu tähän.
tuliko-muistihäiriö kirjoitti:
Kerätäänkö lista tänne niistä sinun bannatuista nimimerkeistä niin nähdään tai siis kaikki näkevät?
Ai pidät lukua, kyttäilet, valehtelet ym. sontaa minusta?
Mikä ongelmasi oikein on? Joku sairas pakkomielle?- HeppuHoi
KittieChi-chi kirjoitti:
Ai pidät lukua, kyttäilet, valehtelet ym. sontaa minusta?
Mikä ongelmasi oikein on? Joku sairas pakkomielle?Mun on ny pakko tulla tähnän väliin ja sanoa, jotta lopeta toi vouhottaminen.
HeppuHoi kirjoitti:
Mun on ny pakko tulla tähnän väliin ja sanoa, jotta lopeta toi vouhottaminen.
Sano se tuolle urpolle kuvitelmineen.. Ei hyvää päivää!
- päivää_iltaa
Täällähän porukat kälkättää niinkö viimeistä päivää, hei on se päivä huomennakin älkää nyt hyvät ihmiset hosuko.
- aapiskokko
tinttu-liina kirjoitti:
Kuules urpo..Nimimerkkiä ei ylläpidon toimesta mustata muuta kuin erittäin vakavissa tapauksissa! Turha yrittää Kittietä suututtaa tollasilla. Ettei vain olisi takana se, että saa tämän alotuksen listaan.. Kirjottele vaan itekses niinku ressukin. Minun osalta tähän alotukseen kirjottelu loppu tähän.
Etkös sä ole nyt hieman vainoharhanen luuletko sä, et täällon vaan yks kirjottaja aika hullu ajatus yritäs nyt vähän ryhdistäytyä.
- pilvihattarainen
Sinä siellä yläällä ei top-lista ole typerä se on kuule palstalaisten taivas.
itse-olet kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos kittie on kertonut että kärsii mielenterveys ongelmista? Pitääkö siihen aina palata? Onko kukaan meistä täydellinen? Ei ole!
- ängenväliin
Ilmannimii kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos kittie on kertonut että kärsii mielenterveys ongelmista? Pitääkö siihen aina palata? Onko kukaan meistä täydellinen? Ei ole!
Asiasta puheenollen mielenterveyspalstanne on saavuttanut viimeyönä alimman tason top-listalla eikö se ilahduta sinuakin.
- backstagella
ängenväliin kirjoitti:
Asiasta puheenollen mielenterveyspalstanne on saavuttanut viimeyönä alimman tason top-listalla eikö se ilahduta sinuakin.
Hups istumapaikka oli vaihtunut noh onhan se kymmenen tuntiakin pitkä aika olla top-listalla ja sillähän ei ollut mitään merkitystä.
- sielläon
tinttu-liina kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan nuita ennustajan kykyjä listan suhteen.. :D
Jepulista vaan :-) On se vallan mahtava juttu! Jatkakaa samaa rataa. Kertokaa jatkossa sitten aina että mikä avaus on kulloinkin kyseessä. Tietää käydä näitä huippujuttuja klikkaamassa auki että pääsette nopeammin paikkakuntien ykkösiksi :-)
- superjyrä
Kokeillaanko vaihteeksi tätä saittia siitä kaikki ilahtuisivat.. ;)
- KynäHandu
Nyt on aiheet pikkasen vähissä pomon pitäs keksiä jotain uutta missähän se taas luuraa?
- yhdestä_kolmeen
Kyllä ne kolme avausta näkee tuolta top-listan luetuimpia taululta käy siellä aina lukemassa ja kommentoimassa, mutta vain täyttä asiaa.
- kliksauttaja
Klikataan vaan niitä missä lukee Kokkolasta jotain eiks je?
- TosirealistiKokkolan
Hah, kaikki tämä on minun aikaansaannoksia tosirealistin älykkäitä avauksia ja alotteita kaipaa koko Suomi, hah hah haaa!!!...
- olen_huomannut
KittieChi-chi kirjoitti:
Etkö ole huomannut että ei kaipaa.
Sinun nimimerkkejäsi on bannattu eniten mustaksi oletko pitänyt kirjaa kuinka monta bannia sinulla on?
olen_huomannut kirjoitti:
Sinun nimimerkkejäsi on bannattu eniten mustaksi oletko pitänyt kirjaa kuinka monta bannia sinulla on?
Ei ole bannattu, itse olen poistanut nimmarini. Eikö teillä ole aivoja ollenkaan?
- böndeä
KittieChi-chi kirjoitti:
Ei ole bannattu, itse olen poistanut nimmarini. Eikö teillä ole aivoja ollenkaan?
Mitä järkeä on poistaa rekisteröity nimimerkki ja avata uusi, yritätkö huijata sillä kaikkia luulemaan, ettet ole trolli?
- saittijäppinen
Yrittääkö tosiresupekka ottaa tänkin palstan avauksesta kunnian häh?
- hukka-puu
Kuuruleikissä pitää pysyä piilossa eikä tulla ulos kuin typerä kylän ÄMMÄ.
- nurkan.takana
Siitäpä putkahti mieleeni oletko koskaan leikkinyt kirkonrottaa?
- jemmakumma
Kukahan se piilosta leikkijä on, joka yrittää piilottaa aina aamuviiden jälkeen kaikki suosituimmat palstat tuonne takasivulle?
- Takasivun_Lukija
jemmakumma kirjoitti:
Kukahan se piilosta leikkijä on, joka yrittää piilottaa aina aamuviiden jälkeen kaikki suosituimmat palstat tuonne takasivulle?
Sen täytyy olla joku elämäänsä kyllästynyt katkera sielu, joka yrittää päästä sillä konstilla ohi muiden. On se aika vajaata jankuttaa heti aamusta kahdellekymmenelle itse avaamalleen palstalle pakkokommentti, että saa yhden luetuimman palstan piilotettua.
- etusivuntöllöttäjä
Takasivun_Lukija kirjoitti:
Sen täytyy olla joku elämäänsä kyllästynyt katkera sielu, joka yrittää päästä sillä konstilla ohi muiden. On se aika vajaata jankuttaa heti aamusta kahdellekymmenelle itse avaamalleen palstalle pakkokommentti, että saa yhden luetuimman palstan piilotettua.
Palstojen piilottelu on lapsellisinta touhua mitä tiiän. Pitäis saada nelkyt palstaa per sivu nii piilohiiri ei kerkiäis vouhottaa yhtä palijon.
Onpa niin tosi supersiistiä!!! Mun on kyllä pakko laittaa tähän linkki, että muutkin tajuavat, mistä löytyy ihan valtakunnallinen kunniataulu :)) Siellä on muuten jo kaksi sun tekemää avausta...
http://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat- näin_on_näreet
Boliden ja auton alle hyppääminen, totta vieköön.
- otetaanvastaan
näin_on_näreet kirjoitti:
Boliden ja auton alle hyppääminen, totta vieköön.
Mukavaa että saimme rekatunkin puolellemme. Jäi Tenttu-Tiina toiseksi!
- rekkaamaton
Nostetaan akkutehdas kolmanneksi!
- rauhankyyhky_
otetaanvastaan kirjoitti:
Mukavaa että saimme rekatunkin puolellemme. Jäi Tenttu-Tiina toiseksi!
Turkoosilla neitokaisella on taipumusta soolo-ajatteluun. Kun ei tulisi nyt muulta porukalta köniin..
- kolmosena
rauhankyyhky_ kirjoitti:
Turkoosilla neitokaisella on taipumusta soolo-ajatteluun. Kun ei tulisi nyt muulta porukalta köniin..
On jo tottunut pitämään perää elikkäs ei taida pahemmin haitata.
- SaaNySii
rekkaamaton kirjoitti:
Nostetaan akkutehdas kolmanneksi!
Vaikka se olis Kokkolalle tärkein asia ei taida rahkeet piisata sinne asti.
- mennyttä-kalua
Johan noista kahdesta avauksesta putoaa yöllä päälimmäinen pois.
- kuraattori-karttakäppi
Ilmannimii kirjoitti:
Opiskelu intoa lähetän sinulle
Anteeksi mitä opiskelua suosittelet ja kenelle?
kuraattori-karttakäppi kirjoitti:
Anteeksi mitä opiskelua suosittelet ja kenelle?
Ariel opiskelee ja opiskelu intoa lähetin hänelle
- opinahjo
Ilmannimii kirjoitti:
Ariel opiskelee ja opiskelu intoa lähetin hänelle
Ahaa mitä hän mahtaa opiskella onko kertonut sinulle?
- lintsausmielessä
opinahjo kirjoitti:
Ei taida opiskelu onnistua, jos norkoilee joka päivä aamusta iltaan täällä kirjoittelemassa tunti toisensa jälkeen.
- mitäs-me-valiot
Näkyi menneen vaihteeksi tuo Erätukun konkurssi käymään tuonne paikkakuntien top-listalle, niin ei tahdo pysyä enään laskuissa montako Kokkolan palstaa siellä on keikkunut viikon sisään. :D
- tiedän_nimenkin
opinahjo kirjoitti:
Tuleva lekuri.
- kuollutta_muualla
Ihmeellistä että Kokkola peittoaa isot kaupungit..
- jännäkakki
Olisiko syy siinä, kun päivät pitenivät ja kokkolalaisilla on kevättä rinnassa vai ovatko viikon kuumimmat puheenaiheet muita juttuja jännittävämpiä?
- haavitauki
Viikonloppuisin on eniten lukijoita siitä kaikki johtunee...
- NytPomppas
Eiks Kokkola oo muka iso kaupunki häh??
- laajalääni
NytPomppas kirjoitti:
Lukijat tulevat koko Keski-Pohjanmaan alueelta ja se on varsin iso paikka.
NytPomppas kirjoitti:
Ei ole kun tätä palstaa seuraa. Niin samaa asiaa halutaan kokkolaan.. kokkoojärvi kokkolaan ja millä rahalla?
- ohimennyttä
Ilmannimii kirjoitti:
Ei ole kun tätä palstaa seuraa. Niin samaa asiaa halutaan kokkolaan.. kokkoojärvi kokkolaan ja millä rahalla?
Kas kummaa en ole kuullutkaan koko asiasta edes missään uutisissa.
- irti-sanomisia
Päivän uutinen töks! Hong Kong lopettaa maaliskuussa Kokkolassa, siitäkin oli jo puhetta tässä hiljattain top-listalla, että semmosta.
Tässähän tulee pienoinen kiire käväistä kyseisessä liikkeessä ennen kuin sulkevat lopullisesti ovensa. Eivät näköjään sitten pärjänneet paikallisessa halpakauppojen kilvassa..
- siimanpaino
butch-cassidy kirjoitti:
Tässähän tulee pienoinen kiire käväistä kyseisessä liikkeessä ennen kuin sulkevat lopullisesti ovensa. Eivät näköjään sitten pärjänneet paikallisessa halpakauppojen kilvassa..
Ei pärjännyt ei ja tuleva Motonet oli viimeinen naula arkkuun.
- KualluKauppa
Kurjaa kuus työläistä saa kuulemma loparit no ei se oikeestaan oo paljon.
- alekamaa
Mä en ole käyny honkkaris pariin vuoteen mut nyt vois käydä tsiikaamas hetku loppuunmyynti alkaa mitä ryönää sais halavalla.
- ostanuistimia
alekamaa kirjoitti:
Mä en ole käyny honkkaris pariin vuoteen mut nyt vois käydä tsiikaamas hetku loppuunmyynti alkaa mitä ryönää sais halavalla.
Sinäpäs sen sanoit loppuunyynti on aina kova sana Kokkolassa. Tiedättekö milloin on odotettavissa jonot ovelle?
- nytkai
ostanuistimia kirjoitti:
Sinäpäs sen sanoit loppuunyynti on aina kova sana Kokkolassa. Tiedättekö milloin on odotettavissa jonot ovelle?
Kun on rahat loppu ei tarvi varmaan enään odotella mitään mainospostiakaan, jotta paree käydä penkomassa itse paikan päällä.
- kaupunkikierros
ostanuistimia kirjoitti:
Tänään alkoi ja kyllä Hong Kong tyhjenee siellä hyvää vauhtia.
- hoonoale
kaupunkikierros kirjoitti:
Tänään alkoi ja kyllä Hong Kong tyhjenee siellä hyvää vauhtia.
Ei niitten tartte tyhjentää väkisin kö ne voi viiä kalliit kamat toisten paikkakuntien ketjun liikkeisiin.
- varoitus_varoitus
Naiset! Tämän saitin avaaja on ätmi! Kiertäkää kaukaa.
- nunnukalailaa
mikäs ätmi se siihen tulla tupsahti ookkonä se tosiressuätmi? Sää oot keksiny taas uuden nimen se sopiiki sulle paremmin. :)
- vaude_wow
Hox hox! Kokkolan kaupunginteatterissa näytelleen Pilvi Hämäläisen hahmo Aina Inkeri Ankeinen voitti Putouksen sketsihahmokilpailun 2017. Seurasitteko ystävät tämän riemuisan näyttelijän esityksiä televisiosta?
- don-huan
On kyllä aivan kertakaikkiaan hassu näyttelijä ja tulipa naurettua muutamassa jaksossa makiasti, jotta onnee vaan Pilville voitosta. :))
- taputuksen.paikka
Tuon, jos olisin huomannut, kun sarja alkoi olisin avannut varman hitin Kokkolan top-listalle. Harmi, kun en tunnistanut Pilviä vaikka hän näytteli täällä siinä Jäähyväiset Pamela Andersonille -Elokuvassa.
Ketä kiinnostaa onko top listassa vai ei. Mutta koska aloittaja kiinnostaa niin toivottavasti sinulle tulee hyvä mieli kun tämä on top listassa..
En viitsi ottaa kantaa asioihin kun mitä väliä sillä oikeastaan on kun ei se muuta minun elämää.- tätämietin
Miten jonkun avaajan yksinkertaisesta toteamuksesta tuli sinulle niin elämää tärkeämpi asia, ettet pysty nukkua keskellä yötä?
- taivaan-ihmeitä
Kummasti nuita muuttolintujakin on saapunut tänne Kvikantin pelloille siitä olisi mukava jutella Kokkolan palstalla kanssa. Aamulla lensi paljon kauniita joutsenia taivaalla minne arvelette niiden asettuvan pesimään?
- lohtokurppa
Juu pääskysiä ootellaan, jotta saa sanua, et se on kesä nyt.
- yhdessä.ympäri.tullaan
Kappas vain top-lista on päivittynyt viime yönä uuteen uskoon ja nythän siellä näkyy olevan kaikkien palstojen valiot. Voiku kiva eikös vaan. :)
No totta maar näin on :-) Onkos kukaan käynyt noissa loppuunmyynneissä elikkä kannattaako enää huomenna mennä tarjontaa katsastamaan vai onko paikat jo tänään tyhjentyneet tavarasta?
- ohtalamppuleevi
butch-cassidy kirjoitti:
No totta maar näin on :-) Onkos kukaan käynyt noissa loppuunmyynneissä elikkä kannattaako enää huomenna mennä tarjontaa katsastamaan vai onko paikat jo tänään tyhjentyneet tavarasta?
Vastahan noi alkoi mut sun tarttee lähtee heti eikä hetken päästä muutoin voit jäähä nuolemaan näppejäs.. ;))
Hmmm... Mitähän liikkeitä tulee Anttilan tiloihin, koska tuntuisi tosi oudolta, jos se jäisi tyhjäksi? Marks & Spencer, ehkä?
- turkiskansaa
Voi tulisipa edes Stokman, mutta sekin on jatkuvasti ollut talousvaikeuksissa, silti se piristäisi kyltymättömiä tavaranpenkojia ja toisi itänaapuristakin uutta ostovoimaa kaupunkiimme.
- ajattelevähän
Taidat olla tyhmä. Keskeisellä paikalla oleva liikehuoneisto ei jää koskaan tyhjäksi.
- purku-tuomio
Voi olla, että koko entinen Anttilan rakennus puretaan ja tilalle rakennetaan kerrostalo, ellei sinne saada vuokralaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773553Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K692690Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a272657Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652229- 1992125
Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan431699Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3591592Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�891435- 271421
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1021388