Naapureiden puolesta kirjoitan tämän. Katumalle muuttanut pariskunta aloitti toinen osapuoli ainakin kuvakaappauksilla muiden fb sivuilta heidän kuviaan milloin mitäkin, asunnon vuokra suhdekkin päättyy haukuttu vuokranantajakin kaikki. Nyt olen hänen toimista kirjoitellut niitä ei kestä. Mikä ajaa ihmisen tälläiseen käytökseen. Onko kokemuksia.
Mikä ajaa kiusaamaan naapureita
6
124
Vastaukset
- napanderi
On kokemusta hän ei voi hyvin, on pitkäaikaistyötön muutenhan olisi työlistetty yksi syy ettei on mielenterveys ongelmat uskon viimeiseen käytöksen perusteella, toisten naamoja jakaa blogeihin keksii hatusta asioita joka paikassa missä asuu" muuttoauton moottori käy kuumana" sossun nykyään kelan rahoilla tietty. Oma auto on olen ymmärtänyt perusturvaa nostavalla ei varaa olisi, peruste hylätä toimeentulotuki ilmoitan eteen päin huomena. Mikä törkeintä blogeja tekee muista ja joku kommentoi nostaa turhia syytteitä verorahoilla työtön kun on ilmainen oikeudenkäynti tähänkin puutun joku laki hullullekin. Itseensä kohdistuvaa kritiikkiä ei kestä, muista hänellä kesittyjä tarinoita toimii juuri niin siksi ihmiset hermostuu ja sitten syyte korvausten toivossa valtion pussista. TYÖTÖN PUMMI MENE TYÖHÖN ELÄTÄ ITSE ITSESI. kirjoitan tämän joka paikkaan nimien kera tähän en viitsi kun vaatii poistamaan niinkuin edelliset eihän hänestä totuutta saa kirjottaa, uudet naapurit kandeis googlata.
- kissapöydänalla
Hän on suomessa kuuluisa netti kiusaaja yleisesti itsekkin syytettyjen penkillä paatunut rikollinen. Itsestään ei kirjoita olen pyytänyt kopioita oikeuden istunnoista ihmisiltä ja alan tehdä blogeja " kissa pöydän alla"
- katumankatti
Kulkukissat pois pöydiltä
- laitoshoitoon
Jos sama hörhö puolustaa lasten murhaajaa ei normi voi olla millään tavalla, suljetulle tuollaiset loppu elämäksi.
- työtätekevä
Pitäisi työllistää jäisi ei jäisi aikaa moiseen, ruoka jonossa juoksee ja arvostelee työtä tekeviä.
- vähävarainen
Makkara maistuin. Ajattelimme miten noin sivistynyt ihminen jumalasta seuraava alentuu vähävaraisten ruuanjakoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962156
- 1021750
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141721Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931336Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31186Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1781177- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123868