Mikä ajaa kiusaamaan naapureita

hämmästynytnaapuri

Naapureiden puolesta kirjoitan tämän. Katumalle muuttanut pariskunta aloitti toinen osapuoli ainakin kuvakaappauksilla muiden fb sivuilta heidän kuviaan milloin mitäkin, asunnon vuokra suhdekkin päättyy haukuttu vuokranantajakin kaikki. Nyt olen hänen toimista kirjoitellut niitä ei kestä. Mikä ajaa ihmisen tälläiseen käytökseen. Onko kokemuksia.

6

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napanderi

On kokemusta hän ei voi hyvin, on pitkäaikaistyötön muutenhan olisi työlistetty yksi syy ettei on mielenterveys ongelmat uskon viimeiseen käytöksen perusteella, toisten naamoja jakaa blogeihin keksii hatusta asioita joka paikassa missä asuu" muuttoauton moottori käy kuumana" sossun nykyään kelan rahoilla tietty. Oma auto on olen ymmärtänyt perusturvaa nostavalla ei varaa olisi, peruste hylätä toimeentulotuki ilmoitan eteen päin huomena. Mikä törkeintä blogeja tekee muista ja joku kommentoi nostaa turhia syytteitä verorahoilla työtön kun on ilmainen oikeudenkäynti tähänkin puutun joku laki hullullekin. Itseensä kohdistuvaa kritiikkiä ei kestä, muista hänellä kesittyjä tarinoita toimii juuri niin siksi ihmiset hermostuu ja sitten syyte korvausten toivossa valtion pussista. TYÖTÖN PUMMI MENE TYÖHÖN ELÄTÄ ITSE ITSESI. kirjoitan tämän joka paikkaan nimien kera tähän en viitsi kun vaatii poistamaan niinkuin edelliset eihän hänestä totuutta saa kirjottaa, uudet naapurit kandeis googlata.

• kissapöydänalla

Hän on suomessa kuuluisa netti kiusaaja yleisesti itsekkin syytettyjen penkillä paatunut rikollinen. Itsestään ei kirjoita olen pyytänyt kopioita oikeuden istunnoista ihmisiltä ja alan tehdä blogeja " kissa pöydän alla"

• katumankatti

Kulkukissat pois pöydiltä

• laitoshoitoon

Jos sama hörhö puolustaa lasten murhaajaa ei normi voi olla millään tavalla, suljetulle tuollaiset loppu elämäksi.

• työtätekevä

Pitäisi työllistää jäisi ei jäisi aikaa moiseen, ruoka jonossa juoksee ja arvostelee työtä tekeviä.

• vähävarainen

Makkara maistuin. Ajattelimme miten noin sivistynyt ihminen jumalasta seuraava alentuu vähävaraisten ruuanjakoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1663
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      434
      1064
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      169
      995
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      710
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe