Naapureiden puolesta kirjoitan tämän. Katumalle muuttanut pariskunta aloitti toinen osapuoli ainakin kuvakaappauksilla muiden fb sivuilta heidän kuviaan milloin mitäkin, asunnon vuokra suhdekkin päättyy haukuttu vuokranantajakin kaikki. Nyt olen hänen toimista kirjoitellut niitä ei kestä. Mikä ajaa ihmisen tälläiseen käytökseen. Onko kokemuksia.
Vastaukset 6
- napanderi
On kokemusta hän ei voi hyvin, on pitkäaikaistyötön muutenhan olisi työlistetty yksi syy ettei on mielenterveys ongelmat uskon viimeiseen käytöksen perusteella, toisten naamoja jakaa blogeihin keksii hatusta asioita joka paikassa missä asuu" muuttoauton moottori käy kuumana" sossun nykyään kelan rahoilla tietty. Oma auto on olen ymmärtänyt perusturvaa nostavalla ei varaa olisi, peruste hylätä toimeentulotuki ilmoitan eteen päin huomena. Mikä törkeintä blogeja tekee muista ja joku kommentoi nostaa turhia syytteitä verorahoilla työtön kun on ilmainen oikeudenkäynti tähänkin puutun joku laki hullullekin. Itseensä kohdistuvaa kritiikkiä ei kestä, muista hänellä kesittyjä tarinoita toimii juuri niin siksi ihmiset hermostuu ja sitten syyte korvausten toivossa valtion pussista. TYÖTÖN PUMMI MENE TYÖHÖN ELÄTÄ ITSE ITSESI. kirjoitan tämän joka paikkaan nimien kera tähän en viitsi kun vaatii poistamaan niinkuin edelliset eihän hänestä totuutta saa kirjottaa, uudet naapurit kandeis googlata.
- kissapöydänalla
Hän on suomessa kuuluisa netti kiusaaja yleisesti itsekkin syytettyjen penkillä paatunut rikollinen. Itsestään ei kirjoita olen pyytänyt kopioita oikeuden istunnoista ihmisiltä ja alan tehdä blogeja " kissa pöydän alla"
- katumankatti
Kulkukissat pois pöydiltä
- laitoshoitoon
Jos sama hörhö puolustaa lasten murhaajaa ei normi voi olla millään tavalla, suljetulle tuollaiset loppu elämäksi.
- työtätekevä
Pitäisi työllistää jäisi ei jäisi aikaa moiseen, ruoka jonossa juoksee ja arvostelee työtä tekeviä.
- vähävarainen
Makkara maistuin. Ajattelimme miten noin sivistynyt ihminen jumalasta seuraava alentuu vähävaraisten ruuanjakoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407