Playa de Palma ja hotell BG Pamplona

Tuisku17

Hei, onko kukaan ollut hotelli BG Pamplonassa Playa de Palmassa? Olemme lähdössä Mallorcalle ensimmäistä kertaa viikolla 14 ja valitsimme tuon paikan? Ja onko tuo paikkana rauhallinen ?

6

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Folke_West

      On siellä ollut paljonkin ihmisiä vuosien varrella. Paikka voi olla joskus rauhallinen.

    • pysynkaukana

      Hotellista en kokemusta mutta alue on örisevien brittien ja saksalaisten temmellyskenttä, musiikki pauhaa ja viina (olut) virtaa

      • Mitä lähemmäksi Can Pastillaa mennään , sitä rauhallisempaa on. Örveltäjät taasen lisääntyvät sitämukaa , kun Arenal lähestyy.Paikka on suosikkikohteeni Mallorcalla.


    • Matkamaija

      Akvaariosta eteenpäin Arenaliin päin ei kannata mennä. Aurinkomatkat näköjään ottaneet ko hotellin valikoimiinsa.
      Can Pastilla suosikkini, sinne taas toukokuussa.

    • Marjaolivia

      Olimme maaliskuun viimeisen viikon Palmassa: Tyylikäs, ihana kaupunki, kuin pikku barcelona. Aurinko paistoi ja tunnelma oli kohillaan. Hotellimme oli Nakar ja saarelle lensimme Luffella Munchenin kautta. Kaikki osa-alueet lomalla olivat erittäin onnistuneita. Mitään örvellystä emme nähneet missään.

    • MajorcanMasi

      Palma onkin aivan eri kun Playa de Pslma, Arenal tai Magaluf. Palma on suurkaupunki ja muut rantalomakohteita. Mallorcalla elo on hiljaista vielä tähän vuoden aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      261
      2641
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1725
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1549
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1363
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1259
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1202
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1106
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      111
      1002
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe