Playa de Palma ja hotell BG Pamplona

Tuisku17

Hei, onko kukaan ollut hotelli BG Pamplonassa Playa de Palmassa? Olemme lähdössä Mallorcalle ensimmäistä kertaa viikolla 14 ja valitsimme tuon paikan? Ja onko tuo paikkana rauhallinen ?

6

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Folke_West

On siellä ollut paljonkin ihmisiä vuosien varrella. Paikka voi olla joskus rauhallinen.

• pysynkaukana

Hotellista en kokemusta mutta alue on örisevien brittien ja saksalaisten temmellyskenttä, musiikki pauhaa ja viina (olut) virtaa

• Mitä lähemmäksi Can Pastillaa mennään , sitä rauhallisempaa on. Örveltäjät taasen lisääntyvät sitämukaa , kun Arenal lähestyy.Paikka on suosikkikohteeni Mallorcalla.

• Matkamaija

Akvaariosta eteenpäin Arenaliin päin ei kannata mennä. Aurinkomatkat näköjään ottaneet ko hotellin valikoimiinsa.
      Can Pastilla suosikkini, sinne taas toukokuussa.

• Marjaolivia

Olimme maaliskuun viimeisen viikon Palmassa: Tyylikäs, ihana kaupunki, kuin pikku barcelona. Aurinko paistoi ja tunnelma oli kohillaan. Hotellimme oli Nakar ja saarelle lensimme Luffella Munchenin kautta. Kaikki osa-alueet lomalla olivat erittäin onnistuneita. Mitään örvellystä emme nähneet missään.

• MajorcanMasi

Palma onkin aivan eri kun Playa de Pslma, Arenal tai Magaluf. Palma on suurkaupunki ja muut rantalomakohteita. Mallorcalla elo on hiljaista vielä tähän vuoden aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6670
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5211
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4387
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe