JKL-klubi lista

kulttuuriässä

Taisi olla arka lista, kun nyt poistettu palstalta! Kansanedustajakin herrakerhoissa ei oikein sovi kuvioon, mutta nämähän ne loppaa veronmaksajien rahoja milloin mihinkin herrojen huvituksiin

18

2554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trallallaajuu

      Joo joo jotkut katsos kuuluu parhaaseen A-luokkaan sinä kuulut B-luokkaan siis kelan asiakkaisiin

      • Anonyymi

        Mettäkulmilla ääni kuuluu toisin on maailmalla.Suomalaiset osaavat kyllä tärkeillä oli kysessä herra tai narri.Toisin on nyt seurataan idän ihmettä päät kallellaan.Saatta olla herrat ja narrit voi joutua riviin järjestymään korsuihin kuten ennen.


    • A-ryhmä

      Tästä listasta lienee kyse? Eihän siihen poistoon pitäisi aihetta olla, kun Keskisuomalainen sen julkaissut ja onhan täällä vastaava rappareiden lista luettavissa, muuten samoja nimiä näillä listoilla,
      http://www.ksml.fi/keski-suomi/Tässä-on-Jyväskylän-herrakerhon-salainen-jäsenlista/175037

    • JaPekkatottelee

      Suomen suurimpiin naistenlehtiin lukeutuva Keskisuomalainen on näköjään poistanut sivun kokonaan. Mervolalle on tullut käsky.

      • linkkisävika

        Kyllä se on edelleen vain suora linkitys ei onnistu, kopioi linkki niin saat sen auki


    • Julkinenlista

      Näiden herrakerhojen ja rapparikerhojen jäsenille ja sukulaisille löytyy "hyväveli" verkostosta aina hyvät virat jne.. muuten tämän listan kaverit on puuhamiehinä hippoksenkin hankkeessa, johon käytetään toteutuessaan miljoonia veronmaksajien rahoja ja nämä herrat sitten kuorivat kerman kakun päältä

      • kylläoottenoloja

        Täällähän on oikea kukkahattutätien kokoontuminen tuntuu nämä äijät olevan pahimpia juoruämmiä.Ei muuta kuin hamekangasta ostamaan


    • kirkastapullosta
    • tsetsekärpänen

      Ei vois vähempää kiinnostaa tuollainen lista, jokainen kuulukoon siihen kööriin mihin haluaa!

      • eivoimuutasanoa

        Juuri näin katsos kun näiden nypläyskerholaisten piirit on pienet ja elämä tylsää niin sitten pengotaan toiste asioita todella naurettavaa


      • elämme_kovia_aikoja

        Keskisuomalainenhan noista on kirjoittanut useasti juttuja ja on myös nimilistan julkaisija, ei niitä tarvi penkoa!, mutta hyvä kun tällaiset hämärä-klubit tulevat julki, toki se näitä klubilaisia harmittaa kun tulee nimi tulee tietoon ja nämähän on selvästi sellaisia klubeja joista paistaa vielä rasistisuus läpi


    • atlascopco

      Tumputtajien kilta,muuhun ei ole yhdestäkään.ja kuluuhan se aika siinäkin kun kusettavat toinen toisiaan.

    • Kelapäivät2018

      Listasta puuttui: työtön, työtön, työtön, työtön, työtön, työtön, juomassa, työtön, juomassa, juomassa.. eksetera.

    • Anonyymi

      Olisko jotakin vielä vanhempaa, hönö?

    • Anonyymi

      Talumäellä on menestyjien klubitalo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe