Antaa naksuja aina, kun koira ohittaa naapurin postilaatikon, portinpielen tai puutarhan eikä pökkää pökälettä tai merkkaa aluetta.
Turhan monta koiraa kuljetetaan ulostamaan yleisten teiden varsille päivittäin ja vielä hoidetuille alueillekkin.
Voisiko Isokyrön koiranomistajat?
4
339
Vastaukset
- Kiinteistönomistaja
Kiinteistön omistajan on huolehdittava katuosuuden siisteydestä tien / kadun keskiviivaan saakka, lukee laissa.
Koiranomistajien pitäisi tietää, että he aiheuttavat kiinteistön omistajalle haittaa toiminnallaan. Eivät kunnan maat, joiden siivousvastuu on siirretty kiinteistön omistajalle, voi olla mitään lemmikkieläinten vapaita ulostuspaikkoja. - näinsevainon
Ei se koira katuosuudelle paskoi, jos vain taluttaja päästää/löysää hihnaa, niin kyllähän se ojanpiennar tai muu mätäs on se, johon koira haluaa tarpeensa tehdä.
- Etkaitosissas
Onhan se noinkin. Minulla on vain pieni koira itselläni, eikä sen tarpeista katuosuuret täyty. Niin pieniä on pökäleet kuin männynkävyt, jottei niitä tohri maasta keräillä. Sinne liukenevat sadesäällä. Jotenkin vaan ne postilaatikot ja portinpielet on sille niin mieluusia.
Mutta on erikseen suuret rakit, jotka tekööt lauantaimakkarapötkön kokoiset jöötit. Niiston enemmän harmia, mutta ei ruveta tekemään kärpäsestä härkäästä. Luonnontuotetta kaikki ja mikä sieltä täälä maalla tuloo, se sinne jääköön. - löysäähihnaa
On se koira suuri tai pieni, niin sinne ojaan tai ojanvierustalle, heinikkoon ne tarpeensa haluaa tehdä. Jotta saavat"potkia" multaa, hiekkaa perähän.
Kaikki ne haisee ja kenkiin tarttuu, mitkä on kävelytielle paskoittuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998