Moi!
1.Mun veli sai toissapäivänä kutsun armeijaa ja oon ihan rikki...En haluis olla erossa siitä niin kauaa :(
Veli on mulle niin tärkeä ja sille voin kertoo jos jotain tapahtuu
2.Pelkään et mun paras kaveri viiltelee.Väittää että jäljet on niitten kissan tekemiä mut.
Löytyykö muita jotka on kokenu saman?
Isoveli armeijaan
11
193
Vastaukset
Onpa ikävä, että veljesi lähtee armeijaan, varsinkin kun olette varmaankin hyvin läheisiä. Onneksi se ei kestä kovin kauan, sieltä pääsee aina joskus lomille kotiin ja voitte kuitenkin keskustella esim. puhelimen kautta.
Itselläni ei ole sisaruksia, eli en ole kokenut samaa, mutta toivon, että sopeudut asiaan, vaikka se onkin aluksi vaikeaa.
Kaverisi asiasta, olisin huolestunut, sillä hän vahingoittaa itseään. Yksi omistakin kavereistani teki niin, ja ei lopettanut vaikka olisi mitä sanottu ja kuinka autettu. Nyt en tiedä miten hänen laitansa on, sillä en ole enää hänen kanssaan väleissä.
Yritä puhua kaverisi kanssa ja yritä selvittää, miksi hän tekee noin. Onko taustalla jokin syy, vai onko se vain "ajanvietettä" En tahdo olla loukkaava, mutta jotkin ihmiset tekevät niin vain saadakseen huomiota, mutta joillakin on toive, että heidän paha olonsa huomattaisiin ja siihen puututtaisiin.
Kissoista en niinkään tiedä, mutta kerran ollessani kissaperheessä heidän kissa osasi kyllä raappia käsivarret aivan verille, joista tuli sitten myöhemmin arpia, joten en osaa sanoa olisiko hänen jälkensä sitten kissan tekemiä.
Mistään ei kuitenkaan ole koskaan varmuutta ennen kuin asioista puhuu, eli kehottaisin sinua puhumaan hänen kanssaan.
Hyvää jatkoa!- Surullinetyttö
Kiitos paljon,pitääpä koittaa puhuu kaverin kanssa!
Onko muita samaistumisii tai yms Surullinetyttö kirjoitti:
Kiitos paljon,pitääpä koittaa puhuu kaverin kanssa!
Onko muita samaistumisii tai ymsEipä kestä!
- Surullinetyttö
Eikö oo muita??
- Katumies
Itekki viiltelen mut kannattaa vaa puhuu sun veljen ja kaverin kaa
- Surullinetyttö
Ai,toivottavasti kaikki menee parempaa suuntaa :(
En ymmärrä tätä ihmiskontakti riippuvuutta. Itse tykkään olla yksin omassa rauhassa, mutta täällä kukaan ei halua olla yksin.
Olenko minä outo?- Avvvcx
Kyllä. Sinä olet ainutlaatuinen, olet uniikki, olet "the chosen one." Olet tässä maailmassa ainoa, joka viihtyy omissa oloissasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun439743T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332311Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo281874- 1361683
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951204Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast101183- 711117
- 92962
- 82904
- 49885