Eli mistä voi tilata VR:än pienoisrautatie junia/vaunuja Suomeen, HO koolla?
Kiitos jo etukäteen.
Mistä VR:än pienoisrautateitä Suomeen?!
Junakeräilijä
10
4177
Vastaukset
- Junakeräilijä
Jos joku nyt ei tajunnut minkälaisia junia olen etsimässä niin olen etsimässä Sr1 tai Sr2 VR:än logolla varustettuna. Eli kertokaa mistä niitä voi tilata Suomeen.
- Anonyymi
mäkin etsin molempia
- Anonyymi
etsin molempia
- tirehtöörinä
- speedu68
Mallikauppa
- skdjksdfskjkdjfkl
Hienoa jälkeä, dioraamat ja kaikki :) Vaikka en junista paljon muuten välitäkään kun olen enemmän automiehiä niin nuo junaradat dioraamoineen ovat kyllä kiehtovia rakennelmia.
- Anonyymi
mistä saa sr2
- Anonyymi
mistä saa sr2 ja sr3 kiitos
- Anonyymi
mistä saa sr2 ja sr3
- Anonyymi
diädätekö mistä saa sr2 tai sr3 ja keros vaunuja kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1029659Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764967Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554702Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.12732Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92431Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051662- 451458
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.511397Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota581397Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441306