Miksi? Miksi pitää olla ihminen? Antaisivat olla jo rauhassa. Ei, vieläkin pitää kiusata samalla typeryydellä kuin ennen. Ihmisyys on kirous. Ihmisen tyhmyys on loputon.
Antakaa mun jo olla! Viekää ihmisyytenne pois silmistäni. Ei musta tule koskaan samanlaista. Väkisin muottiin tunkeminen ei auta. Siinä vaan hajoaa.
Aina-vaan-samaa
5
103
Vastaukset
- fergbeg
Oikein! Ei mene Jukka-Hakka-pelissäkään kolmion muotoinen palikka pyöriästä reijästä
- paranemisiin
Kiitos ilmoituksesta !
Emme ole häirinneet sinua.
Toivottavasti lakkaat kuitenkin vihaamasta ihmisiä.
Kuka on tehnyt sinulle pahaa ? - gasd
Muuta jonnekin metsän keskelle, missä ei tarvitse nähdä muita ihmisiä. Muissa ihmisissä ärsyttää usein ne piirteet, mitä itsessä inhoaa. Sun tapauksessa voisi olla esim. tyhmyys. Todellisuudessa kukaan ei pakota mihinkään muottiin, pitää vain löytää ne omat aivot joilla ajatella asioita.
Synti ja pahan voimat aiheuttaa masennusta, kun ihminen tulee uskoon, niin Pyhä Henki tulee hänen sydämmeensä ja antaa ilon. Tässä esim nämä laulajat ovat päässeet vapauteen islamin orjuudesta ja nyt heidän sydämmensä on täynnä iloa, joka jatkuu myös kuoleman jälkeenkin, koska he ovat Jumalan lapsia. https://www.youtube.com/watch?v=dEFFF6nQZGQ
- eienäänuori
Voi uskovallakin olla psyykkisiä ongelmia ja sairautta, mutta Kristuksen kanssa saa voiman ja kestää koettelemustenkin keskellä. Ja on ainakin tieto, että ei ole sattumalta täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678