Kokemuksia sairaalast?

helpmeeee

Oon siis menossa kolmeksi vuorokaudeksi jonnekin osastolle. Ja siis meille ei oo tullu ees mitään kirjallista juttua tästä, se vaan sanottiin meile ku oltiin äitin kaa ottamassa mittoja ja kyse on siis korsettihoidosta jonka takia sinne siis menen. Miten sinne niiko pitäis valmistautua ja minkälaisia ne osastot on ja mitä siellä pitäis olla mukana? D: stressaa vaan kun en yhtään tiedä kun ei oo paljoo kokemuksia vastaavasta.. Mut jos jollaki on nii miten valmistautua ja tarkoittaako kolme vuorokautta kahta yötä ja kolmea päivää vai ihan kolmea yötä?

6

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruoka on paskaa, ota omat eväät mukaan.

• EiEnääSairaalaanKiitos

Joo tosiaa komppaan tot edellistä et omat eväät kannattaa ottaa koska ruoka ei oo kovin hyvää:D Jaa riippu vähä millaselle osastolle joudut/pääset et ainenki ite ku olin ni siel oli tosi kovaäänist porukkaa sillee et ei saannu yöllä nukuttuu ku siel oli semmosii jotka joko kuorsas tosi kovaa tai sit huus. Joten ehkä korvatuplat?:D Oisin ollu ilonen jos mulla ois ollu ne ku siel olin mut tosiaa riippuu varmaan ihan millaselle osastolle meet et millast porukkaa siel on. Ja tosiaa jotaa tekemist kannattaa kans ottaa, kirja, lehtiä tai jotaa semmosta koska itellä oli ainenki ihan älyttömän tylsää siellä:D

• EiEnääSairaalaanKiitos

Nii ja ofc kuulokkeet ehottomasti mukaa ni voit kuunnella musaa ja kattoo vaik youtubee

• Olin 17 vuotis syntäreiden jälkeen 5 päivää. Mukava se oli ja oli kuumia naisia hoitajina. Ruoka oli pahaa mutta muuten hyvä. Muistakaa maperot pysyä erossa alkoholista.

• dkdkdkld28

Yliannostus?

• dkdkdkld28 kirjoitti:

Yliannostus?

Joo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      43
      9803
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2331
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      28
      1884
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1683
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1204
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      10
      1183
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1127
    8. 92
      962
    9. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta
      Ikävä
      82
      904
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?