Tietävätkö pohjois-korealaiset Hitlerin/Fasisimin?

KimJongFuhrer

Mitä tpahtuu turistille jos menee heittämään Pjongjangissa Heil Hitler tervehdyksen? Joutuuko ammutuksi. P-Koreassa vihataan markkinatalaoutta Imperialismia/länttä. Mutta tuntevatko he historiaa tietävätkö he Hitlerin?

Jos tervehdit pohjois-korealaista opasta Sieg Heil! Mitä tapahtuu? Ymmärtääkö opas mistä on kyse??

Tämä on vain spekulointia. Enkä ole natsi. Olen jonkin verran tutkinut netistä/Suomessa julkaistuissa kirjoista P-korean propagandaa. Niistä ei ole tullut esille natsikortti.

Onko tuon maan kansa niin aivopestyä, että heille ei ole opetettu, kuka ja ketkä olivat niitä kommunismin verivihollisia?

Asiallisia vastauksia Kiitos!

3

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIMnotUn

Eikö se Pohjois-Korean pahin vihollinen ole juuri Yhdysvallat liittolaisineen ja länsimainen kapitalistinen elämäntapa?
      Tuskin he edes tietävät mitä fasismi oli tai on. Tuskin tuolla muistellaan holokaustin uhreja. Ym Hitlerin politiikka.

• Khado

Tottahan Pohjois-Koreassa kouluja on, joissa opetetaan historiaa. Uskon, että myös natsismista. Eikä joudu ammutuksi. Opas luultavasti kääntää keskustelun toisaalle, se on sikäläistä kulttuuria. On varmasti maita joissa natsitervehdyksen tekeminen on rikos, mutta Pohjois-Koreassa aihe ei ole niin 'pinnalla'. Mielenkiintoinen kysymys.

• Nilkkuu1

Mene ihmeessä kokeilemaan ja kerro sitten reissusi jälkeen meillekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe