Olin viikonloppuna systerin kanssa Tallinnassa ja otettiin riksataksi vanhankaupungin
portilta D-terminaaliin. Kysyin hintaa ja ilmoitettiin että 15 egeä. Noh,vähän tyyris mutta olisipahan vähän erilainen kokemus. Päästin perille ja annoin kuskille 15 € niin
ilmoitti että taksa on 15 kummaltakin ja vetäisi esiin hinnaston jossa alareunassa luki että hinnat ovat per henkilö. Joopa joo, en tietenkään maksanut lisää ja saimme kuulla
olevamme huijareita. Eipä tuo bisnes kauaa kukoista jos kaikki pyöränpolkijat ovat samanlaisia kusettajia koska huono kello kauas kaikaa.
Riksataksit, kokemuksia ?
4
288
Vastaukset
- kitikontusi
Olin faijani kanssa d-terminaalin edessä. Kävelimme silloisen Sadamarketin ohi Taksiasemalle. Venäläinen kuljettaja. Hinnat aivanuskomattomia. mutta hyppäsimme taksista ulos normaalien muiden yhtiöiden hinnalla. Hyvä, ettei mies raivoissaan ajanut meidän yli. Tallink ja Tulika ovat luotettavia , ainakin A-terminaalin edestä.
- juoppo-mummi
E taida olla paljoa kokemusta Tallinnasta? Kysy ennen kuin tilaat. Keskikaupunki on todellista turistirysää. Osta ühiskaart, niin pääset matkustamaan koko Tallinnan alueella, ja itse Harjumaan aluella, julkisen liikenteen hinnoilla. Jotain 1,60 Euroa ja kahden tunnin vaihto-oikeudella bueeihi, ratikoihin ja trollikoihin. Sama lippu. Esimerkiksi Stockmannilta saa.
- realismia_kehiin
Ei tallinnan taksikuskeja sentään kauheasti tarvitse pelätä, ainakaan kun muistaa, että ne on vähän kusipäitä. Kuten kaikki virolaiset.
- KäynUsein
Käytän aika usein VR:n ja Tallinkin palveluja, siinä välissä joutuu käyttämään Helsingin takseja. Kyllä meillä Suomessa ja pääkaupunkiseudulla on loistava, asiantunteva ja vastuullinen taksitoimi, kun vertaa tallinnan huijareihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853