Vaikka kysymys ei suoraan UAE aihealueeseen kuulukaan niin ilmansuunta sama. Eli mitä kokemuksia on Doha/Qatar Airways ja lähinnä majoituksesta vaihtoa ajatellen. Oletteko saaneet yliyön majoituksen lentolipun hintaan? Netistä ei tunnut onnistuvan, pitää varmaan jonkun matkatoimiston kautta hoitaa?
Vastaukset 3
- Pölkytön_pää
Pölkkypää, laita mailia lentoyhtiölle ja kysy sieltä.
- nysvääjä
Kiitos tosi asiallisesta vastauksesta, voisit itse asiassa siirtyä muille palstoille, jos et parempaan pysty.
- QR301
Pitää olla todellinen yli 8 tunnin layover DOH. Eli et voi valita myöhäsempää (halvempaa) lentoa ja pyytää ilmasta hotelllia. Varausluokka vähintään N. Halvimmilla tarjouslennoilla esim 400-500 euron Bangkokin lennoilla et ole oikeutettu majoitukseen.
Siinä muutama sääntö pykälä. Loput löytyy Googlesta ja joka tapauksessa joudut soittamaan QR:lle jos haluut ja olet oikeutettu ilmaiseen majoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509