Onko Himokselle tulossa paljon nuoria h&!?/!a 16-19.3? Kiitos asiallisista vastauksista! Näemmä siellä lipsutuksen merkeissä.
Het m&!?/& huulee
15
368
Vastaukset
- NuoriahanNeOnKaikki
Täällä olis muutama visvanen huor... nuori tulossa 😉
- Neitikevät55
Juu. Oon tulossa! Visvaisiin näkemisiin! 🍻
- MadaFakinVisva
Hei mitä tää nyt on? Onko Himoksella VISVAVIIKONLOPPU eikä kukaan ole kertonut mitään ??!!!
Tää on vuoden visvaisin mesta, ei kandee missata!
Älä missaa tai et saa visvaa - VisvaMaster
Onkx Sormetusta luvassa?
Entäs lipotust tai nylpytyst?
Aivan sama kunhan on visvaa
T.MC Visvaluukku - Estototomatimijät
Tääl olis pari tsybyä tulossa. Onko varmat varvit? Nimimerkillä ronkelit runkkaa
- NyrkkiPersiiseen
Missä mökissä on ne kovimmat sormetukset?
- Njam
Tykkääkö joku teistä kakkaleikeistä? Mielellään ruikulia sais olla..?
T: 4ever ruikka - LimaRuutat
Täällä olis muutama elähtäny kusenpolttama ruutta vailla kikkeliä.
Kuultiin että siellä olis pari ei niin pullossaelänyttä lerppakullia valmiina lipottamaan visvat meidän sykkivistä.
Himoksella tavataan ....vaikka väkisin 😉 - ShittyLover
Kuulin huhua että siellä Himoxel olis tuona viikonloppuna aika kinkyt bileet!
On kuulemma joku kakka-Showkin siellä jossain mökissä.
Kuulemma joku maailmantähti tulossa tekee SHITTY SPRINKLERIT.
Pakko nähä!- munaton69
onko teillä mökillä isomunaista miestä sellaista muurinmurtajaa elikkäs norsua..mun paikat vaatii kunnon lerssiä kun kerrankin liikenteeseen pääsen. Mistä teidät ukot tunnistaa jos rinneraflassa pongaillaan tyttöjen kaa??
- SHIT4EVA
Siis mitä v*ttua?
Onko Mr ShittyMaster tulos vetää klassikot SUOMEEN HIMOKSELLE!!
Tää jätkä on legenda mitä scatti sceneen tulee!
Suosittelen jos vähänkin tykkää kakasta, tulee nimittäin huippu show 👍👍👍 - Kuumottaa
Onko niille jotain kotisivuja? Mistä päin te ootte ja minkä ikäsii? Tääl ois kolme kuumaa tulossa...
- RitvA49
Onko mitään muita esityksiä kuin noita kakkajuttuja?
Mitä maksaa liput?
Onko kumipakko? - KappelinPimut
Täältä tulee minibussillinen pirkkoja vonkaamaan kovaa...
- Pirjo68
Multa saa pillua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891