Vieläköhän tälläinen 47v yh-iskä menestyisi "kesämarkkinoilla"?Mukavahan se olisi kesää viettää mökillä kivan seuralaisenkin kanssa mutta kynnys lähteä etsimään/löytää sellainen kasvaa aina vaan isommaksi.
Kesä tulee...
5
214
Vastaukset
- Vatupassi47
Samaa miettii täällä 47v yh-äiti. Ei vain pitkän parisuhteen jälkeen muista mistä niitä kunnon miehiä vois katella. Ja osaisiko sitä ees treffailla tässä iässä? Lähinnä kaipaan aikuista juttukaveria, läheisyyttä ja tietysti seksiä. Eli laastarisuhdetta. Jos hyvin kemiat kohtaisi, niin vakavampikin suhde sopisi. Mutta missä te ootte te kunnon miehet? 45-55 vuotiaat? Itse asun Oulun lähellä. Lapset on jo yläaste-ikäisiä. Eli en etsi elättäjää, enkä isäpuolta, vaan ihan itelleni kumppania.
- Uskoppa.kokenutta
Minä löysin netistä, kun vastasin ilmoitukseen. Siitä on jo vuosia ja vielä viihdytään yhdessä. Mutta asumme eri asunnoissa, suosittelen. Molemmilla pitkän suhteet ja lapset takana. Ei jaksa ruveta joka päivä toiseen sopeutumaan, viikonloput ja lomat sujuu mukavasti.
- diipadaipaa
47 yh iskä. ulkomailta tullu aika paljonkin yhteyden ottoja,,, suomi naiset aika ujoja ja arkoja ... ja aika rumiakin ...
- hekattiiii
perk..saat..na,mittäää loisiaa kannata alkaa kattooon!Kesä on muutenki lyhyt.Ja suomi justiinat kierrä kaukaa,per..le!
- ihmeeläjiä
Samaa mieltä. Tuokaa mieluummin naisia venäjältä ja miehiä syyriasta. Kotimaiset on kierrettävä kaukaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059