Selailin tässä nettiä tietyistä syistä, niin löysin jutun missä pähkäiltiin sitä, että minne täällä veisi ulkopaikkakuntalaisen tutustumaan kaupunkiin.
Kaippa se olis sitten tuo Neristan ja tietysti noi uimarannat. Ja tietysti olis vietävä käymään Tankarissa :)
Mitä te esittelisitte muille ihmisille?
Temmille tiedoks, että pitäisi kaikkien miesten jo tietää, että kun nainen kilahtaa niin se näkyy ja kuuluu.. :)
Kokkolan parhain nähtävyys (rekattu)
138
1312
Vastaukset
- sitte_vasta_tankariin
Veisin halkokarille ja näyttäisin reijon, tuon perhosta saapuneen erikoisuuden.
tinttu-liina kirjoitti:
Näyttäisit tuon ammattivalittajan..no oishan tuo näky..vaikkei mieluinen.
No puheisiinsa nähden se on kyllä tällaiseen 187 cm sälliin verrattuna pienoinen hukkapätkä.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No puheisiinsa nähden se on kyllä tällaiseen 187 cm sälliin verrattuna pienoinen hukkapätkä.. ;-D
HUKKAPÄTKÄ?! :D Nyt sait Butsi kyllä minut taas repeämään :)) Sä Butsi olet kyllä huikeen pitkä...voisit melkeen nostaa tuon pätkän ilmaan..siis jos ei ole liian tukeva :))
tinttu-liina kirjoitti:
HUKKAPÄTKÄ?! :D Nyt sait Butsi kyllä minut taas repeämään :)) Sä Butsi olet kyllä huikeen pitkä...voisit melkeen nostaa tuon pätkän ilmaan..siis jos ei ole liian tukeva :))
No kyllä meikällä voimaa riittää mutta mistäpä tuollaista punkeroa kiinni ottaa kun kädet eivät mitenkään yllä ympäri.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
No kyllä meikällä voimaa riittää mutta mistäpä tuollaista punkeroa kiinni ottaa kun kädet eivät mitenkään yllä ympäri.. :-O
:)))))) Sä oot kyllä hupanen Butsi..sainpas taas nauraa. :D Tuli aikamoisia mielikuvia tuostakin ;))
tinttu-liina kirjoitti:
:)))))) Sä oot kyllä hupanen Butsi..sainpas taas nauraa. :D Tuli aikamoisia mielikuvia tuostakin ;))
Luitteko sen jutut tutkintapyynnöistä ja arkistoinnista..? Paranoidi tapaus, mahtaa olla kämppä täynnä sotkua, papereita ja kansioita..?😀
Sitten se vielä itkee kun sille vattuillaan.. Mutta itse tekee mitä lystää..KittieChi-chi kirjoitti:
Luitteko sen jutut tutkintapyynnöistä ja arkistoinnista..? Paranoidi tapaus, mahtaa olla kämppä täynnä sotkua, papereita ja kansioita..?😀
Sitten se vielä itkee kun sille vattuillaan.. Mutta itse tekee mitä lystää..No sen tutkintapyynnöt on varmaanki huuhaata. Poliiseilla on tärkeämpääki tekemistä ku tutkia jonku nettihöperön luulotautijuttuja.
tinttu-liina kirjoitti:
No sen tutkintapyynnöt on varmaanki huuhaata. Poliiseilla on tärkeämpääki tekemistä ku tutkia jonku nettihöperön luulotautijuttuja.
No ei poliisit ota tuota tosissaan.. Ja ihme kun ukko itse vattuilee kaikille, sekö sitten on ok? Aika moni palstalainen voisi myös laittaa tutkintapyyntöä ukosta..😃
KittieChi-chi kirjoitti:
No ei poliisit ota tuota tosissaan.. Ja ihme kun ukko itse vattuilee kaikille, sekö sitten on ok? Aika moni palstalainen voisi myös laittaa tutkintapyyntöä ukosta..😃
Täällä kirjoittelee välillä useampiki ressun nimellä..Ei enää oikeen erota välillä kuka on oikea..Mut juu..törkyturpa se on.
tinttu-liina kirjoitti:
tota artsia kahtellaan butsin kans vähä alaviistoon.. ;)
KittieChi-chi kirjoitti:
Sitten se vielä itkee kun sille vattuillaan.. Mutta itse tekee mitä lystää..taitaapi olla jopa pahempi siivo ku jäbän kortteerisa.. ;)
- sitte_vasta_tankariin
tinttu-liina kirjoitti:
Näyttäisit tuon ammattivalittajan..no oishan tuo näky..vaikkei mieluinen.
Ei niin mutta ainutlaatuinen!
Mistään päin maailmaa ei moista epäihmistä löydy! Kokkola tienaisi matkailutuloina 100 kertaisesti tekojärveen ja merirosvopuistoon verrattuna jos tuo kummajainen laitettaisiin näytille.
Lentokentän laajennussuunnitematkin ovat jo valmiina että kiinalaiset jumbojetit voivat lentää suoraan kruunupyyhyn ja tuoda miljoonia kiinalaisia turisteja reijoa ihmettelemään. temmirauta kirjoitti:
tota artsia kahtellaan butsin kans vähä alaviistoon.. ;)
No onneks vaan vähäsen..;)) Artsi varmaan sit kahtoo teitä vähän kieroon noiden lihaksiensa kanssa ;)
sitte_vasta_tankariin kirjoitti:
Ei niin mutta ainutlaatuinen!
Mistään päin maailmaa ei moista epäihmistä löydy! Kokkola tienaisi matkailutuloina 100 kertaisesti tekojärveen ja merirosvopuistoon verrattuna jos tuo kummajainen laitettaisiin näytille.
Lentokentän laajennussuunnitematkin ovat jo valmiina että kiinalaiset jumbojetit voivat lentää suoraan kruunupyyhyn ja tuoda miljoonia kiinalaisia turisteja reijoa ihmettelemään.Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että ainutlaatuinen!! Ei voi olla maailmassa toista samanlaista höperöä. :)
temmirauta kirjoitti:
taitaapi olla jopa pahempi siivo ku jäbän kortteerisa.. ;)
No on varmasti!😄
tinttu-liina kirjoitti:
No sen tutkintapyynnöt on varmaanki huuhaata. Poliiseilla on tärkeämpääki tekemistä ku tutkia jonku nettihöperön luulotautijuttuja.
Siis oikeasti mun second bestis on poliisi, eikä se alkaisi IKINÄ tutkimaan jotain läskin inisijän homeisia mappeja...
- DI-EKONOMI
Kaikki riippuu katsojan silmistä, toiselle kaunis voi olla toiselle ruma.
Ulkopaikkakuntalaisen veisin saha-kahvilaan.
Ulkomaalaisen laajalahteen.
Itse menisin VesiVeijariin.
tinttu-liinan kansa poreammeeseen.Tuo on totta että kauneus on katsojan silmässä. Ei ole koskaan tullut käytyä tuolla Saha- kahvilassa, mutta varmaan on mukava paikka :) Ja Laajalahti on myös näyttämisen arvoinen..mut mä veisin ulkopaikkakuntalaisen sinne :) Oletkos käyny vielä siellä poreammeessa? :))
- DI-EKONOMI
Joo parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :((
Piti vällillä käydä katsomassa, että tulee hyvää.
Eilen kävin poreilemassa, mutta sinua ei näkynyt. DI-EKONOMI kirjoitti:
Joo parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :((
Piti vällillä käydä katsomassa, että tulee hyvää.
Eilen kävin poreilemassa, mutta sinua ei näkynyt.Ei ehtiny, ku mä kiukuttelin eilen koko päivän :)) Eikös ollu viisaasti käytetty sunnuntaipäivä.. ;)
No meitsi veisi eräälle paratiisimaisen upealle hiekkarannelle mistä on hemmetinmoiset näköalat merelle. Viime kesän kuumimmilla helteillä ihmisiä ei ollut paikalla ristin sieluakaan kun siellä uimassa oltiin monena päivänä peräkkäin ja pelattiin rantalentistä.. ;-)
Kuulostaa ihanalta paikalta..Ja viel rauhallinen...Toivottavasti pysyy sellaisena. Ihmisillä kun on joskus tapana pilata paikat.
tinttu-liina kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta paikalta..Ja viel rauhallinen...Toivottavasti pysyy sellaisena. Ihmisillä kun on joskus tapana pilata paikat.
No tuonne on melko lailla vaikea päästä monestakin syystä..
butch-cassidy kirjoitti:
No tuonne on melko lailla vaikea päästä monestakin syystä..
Joutuuko käyttää venettä?
Silloin kun seurustelin mieheni kanssa, (kaukosuhde). Niin kun hän oli Klassa käymässä, kävimme museoissa ja Tankarissa..😊
Tosiaankin..museot on kyllä mukavia käyntipaikkoja. :) Niissä alkaa mielikuvitus lentämään, ku näkee esim. entiajan juttuja. :) Mä oon tuol Tankarissa käynyt vaan kerran elämässäni.
tinttu-liina kirjoitti:
Tosiaankin..museot on kyllä mukavia käyntipaikkoja. :) Niissä alkaa mielikuvitus lentämään, ku näkee esim. entiajan juttuja. :) Mä oon tuol Tankarissa käynyt vaan kerran elämässäni.
Museo käynnit on kyllä kiinnostavia..😊 Tankarissa olen käynyt useasti, kaunis paikka!😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Museo käynnit on kyllä kiinnostavia..😊 Tankarissa olen käynyt useasti, kaunis paikka!😊
Ootko käyny luonnontieteellisessä museossa Kiepissä? Siellä on vaikka mitä..:)
tinttu-liina kirjoitti:
Ootko käyny luonnontieteellisessä museossa Kiepissä? Siellä on vaikka mitä..:)
En ole käynyt, mutta täällä Treella olen usein käynyt vaihtuvissa näyttelyissä..😊
KittieChi-chi kirjoitti:
En ole käynyt, mutta täällä Treella olen usein käynyt vaihtuvissa näyttelyissä..😊
Minkä tyyppisiä ne on ollut?
- dasvid
KittieChi-chi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku museo? Ei f u c k .Sieltäkin saataisiin säästöjä,kun puolet porukasta lempattaisiin ulos.Kokkolan nähtävyys on Purje.
dasvid kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku museo? Ei f u c k .Sieltäkin saataisiin säästöjä,kun puolet porukasta lempattaisiin ulos.Kokkolan nähtävyys on Purje.
No ehkä sinäkin joskus kun on pissi korvan takaa kuivunut, niin ymmärrät näitäkin asioita.
tinttu-liina kirjoitti:
Minkä tyyppisiä ne on ollut?
No viimeksi näin posti näyttelyn ja jääkauden elämää näyttelyn..😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Tuo jääkauden näyttely olis mielenkiintoinen :)
KittieChi-chi kirjoitti:
Et sä terrakottasotureita käynyt tsiigailemas? Hitto ku ois hotsittanu nähdä ne oikein livenä...
No meitsillä on ollut tapana esitellä nähtävyytenä myöskin se nimenomainen paikka jossa tytsiin tunkeutui punkki keskikaupungilla kesällä 2014.. :-(
tinttu-liina kirjoitti:
Tuliko siitä sulle nähtävyys siks ku muistat sen ahneesta punkista..?
No niistä kauhun hetkistä lähinnä kun näkyvissä olivat enään sätkivät takajalat ja takaraivossa jyskytti pelko aivokuumeesta ja borrelioosista.. :-(
butch-cassidy kirjoitti:
No niistä kauhun hetkistä lähinnä kun näkyvissä olivat enään sätkivät takajalat ja takaraivossa jyskytti pelko aivokuumeesta ja borrelioosista.. :-(
Hyi..:( Mä ihan oikeasti kuolisin jos näkisin ittessäni tollasta. Ja todellakin tuo vielä, kun ei tiedäkkää mikä punkki kantaa niitä tauteja :( On se kans, ku pitääki tollasia olla ihmisten ja eläinten riesana :( Saas nähä tuleeko tänne koskaan nuo ilmaiset punkkirokotukset..
- TosirealistiKokkolan
Hah, Kokkojärven eli suunnittelemani tekojärven valmistuttua ei ole mitään hienompaa paikkaa esitellä Kokkolassa. Tuhansia turisteja tulee ihailemaan sitä joka vuosi ja tosirealistille pystytettyä 40- metriä korkeaa näköispatsasta ihastellaan kumarrellen, hah, hah, haaa!!!...
Voi luoja, lopeta jo! Ei sinulle mitään patsasta laiteta! Ja miksi tulet tähän ketjuun, kun ei kerran juttumme kiinnosta jne.. Mene hoitoon!
Mun nähtävyys olisi meidän puutarhaan rakennettava suihkulähde :)) Vaikka toistaiseksi mun on ollut mahdollista esitellä vain toooooooooooodella jättisuurta kuoppaa... Mutta oikeasti sekin tekee ihan kaikkiin vaikutuksen, koska mua ei ole kukaan auttanut sen kaivamisessa :)) Niin ja mulla on muuten nimikin sille jo valmiiksi keksittynä... Ta-daa!!! Kokkojärvi :))
Ai että Kokkojärvi..todella omaperäistä ;) Onkos tietoa milloin tää sun Kokkojärves on valmis? :} Ei voi kuin ihailla..ihan omin kätösin kaivoit ;))
eikös tommonen kokkojärven kaivaminen vaadi kummiski semmoset 1500 ihte väsättyä kommenttia ennen ku aletaan varsinaisiin kaivuu hommiin.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai että Kokkojärvi..todella omaperäistä ;) Onkos tietoa milloin tää sun Kokkojärves on valmis? :} Ei voi kuin ihailla..ihan omin kätösin kaivoit ;))
Siis oikeasti käytin kyllä lapiota, ettei mun kynnet tärveltyneet pilalle :)) Hmmm... Ehkä se valmistuu jo ensi kesänä, sillä mun pitää enää loiventaa reunamia. Ja arvaa mitä?!! Sen jälkeen, kun mun oma on valmis, mulla on tarkoituksena käydä kaivamassa Toljanterille samanlainen. Koska siitä olisi varmasti tosi ihanaa makoilla aurinkotuolissa, siemailla muumilimsaa ja katsella mun tehokkuutta. Irtomullan levittäisin luonnollisesti paakkuina pitkin pihaa, ettei sekään puoli aiheuttaisi ongelmaa... (ಥ◡ಥ❀)♫♪♫♪
temmirauta kirjoitti:
eikös tommonen kokkojärven kaivaminen vaadi kummiski semmoset 1500 ihte väsättyä kommenttia ennen ku aletaan varsinaisiin kaivuu hommiin.. ;)
Haha... Ne on jo mun arkistoissa ;))
- kiinnostus_heräsi
Kuinka vähissä pukimissa kaivoit monttuasi?;)
Ariel-the-Mermaid kirjoitti:
Siis oikeasti käytin kyllä lapiota, ettei mun kynnet tärveltyneet pilalle :)) Hmmm... Ehkä se valmistuu jo ensi kesänä, sillä mun pitää enää loiventaa reunamia. Ja arvaa mitä?!! Sen jälkeen, kun mun oma on valmis, mulla on tarkoituksena käydä kaivamassa Toljanterille samanlainen. Koska siitä olisi varmasti tosi ihanaa makoilla aurinkotuolissa, siemailla muumilimsaa ja katsella mun tehokkuutta. Irtomullan levittäisin luonnollisesti paakkuina pitkin pihaa, ettei sekään puoli aiheuttaisi ongelmaa... (ಥ◡ಥ❀)♫♪♫♪
:))))) Juu...ei sitä varmaan ihan käsin kaiveta :) Suihkulähteet on oikeesti kauniita ja se veden lirinä on niiiin rauhoittavaa :)
kiinnostus_heräsi kirjoitti:
Kuinka vähissä pukimissa kaivoit monttuasi?;)
No kuule ihan ALASTI se sitä kaivelee...voi elämän kevät..
tinttu-liina kirjoitti:
:))))) Juu...ei sitä varmaan ihan käsin kaiveta :) Suihkulähteet on oikeesti kauniita ja se veden lirinä on niiiin rauhoittavaa :)
No kyl me apui tarjottiin mut oli sit sillai nyreetä mä ite-meininkii et 'en mä anna lapioo' ja 'ette kyl koske mun multaläjiin'... ;)
artagnan kirjoitti:
No kyl me apui tarjottiin mut oli sit sillai nyreetä mä ite-meininkii et 'en mä anna lapioo' ja 'ette kyl koske mun multaläjiin'... ;)
Ai jaa..:))Oli sitten oma apu, paras apu..:)) Mä olisin kyllä hyötyä ottanu kattonu ku riskit miehet heiluu lapioiden kanssa..ja mikä tärkeintä..jos joku menis pieleen, nii olis syntipukit mitä syyttää ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Ai jaa..:))Oli sitten oma apu, paras apu..:)) Mä olisin kyllä hyötyä ottanu kattonu ku riskit miehet heiluu lapioiden kanssa..ja mikä tärkeintä..jos joku menis pieleen, nii olis syntipukit mitä syyttää ;))
No oli kyl magee kattoo ku mimmi hikoo bikineis ja kaivaa... ;)
artagnan kirjoitti:
No juu.kyllä siellä on poikien silmät tapittanu.. :) Tuli mieleen, että ku joku olis nähny että hento likka siel tekee raskasta lapiotyötä ja riskit miehet kahtoo vieressä..:))
artagnan kirjoitti:
jäbäki komppaa lämpimästi et oli semmonen asiallisen sorttinen näky.. ;)
Koitahan saada se oma suihkulähteesi nopsaan valmiiksi että pääset sitten jatkamaan hommia tänne mun pihalle (joka on muuten Kokkolan suvereenisti kaunein piha ja myös paras nähtävyys koko kaupungissa).
Ostin itselleni jo valmiiksi muumilimsaa korillisen ja sudoku-lehtiä ison läjän. Sulle hommasin työmiehen haalarin ja näppylähanskat. Haalari kolmestakin syystä: Ihosi ei pala auringossa, ylimääräisiä pällistelijöitä ei kerry tirkistelmään ja mä pystyn sitte täysillä keskittymään jännittäviin sudokuihin ilman häiriötekijöitä:)
Irtomullan levittäminen ympäri puutarhamaista takapihaani (joka on siis Kokkolan kaunein ja ylistetyin) on loistoajatus! Merkkaan sulle valmiiksi kohdat mihin täytemaata tarvitaan. Mullat ravistelet merkitsemiini paikkoihin ja turppaat kärräät sitten pinkillä kottikärrylläni johonkin, kauas pois...
Mitäs tykkäät suunnitelmastani;)HerraToljanter kirjoitti:
Koitahan saada se oma suihkulähteesi nopsaan valmiiksi että pääset sitten jatkamaan hommia tänne mun pihalle (joka on muuten Kokkolan suvereenisti kaunein piha ja myös paras nähtävyys koko kaupungissa).
Ostin itselleni jo valmiiksi muumilimsaa korillisen ja sudoku-lehtiä ison läjän. Sulle hommasin työmiehen haalarin ja näppylähanskat. Haalari kolmestakin syystä: Ihosi ei pala auringossa, ylimääräisiä pällistelijöitä ei kerry tirkistelmään ja mä pystyn sitte täysillä keskittymään jännittäviin sudokuihin ilman häiriötekijöitä:)
Irtomullan levittäminen ympäri puutarhamaista takapihaani (joka on siis Kokkolan kaunein ja ylistetyin) on loistoajatus! Merkkaan sulle valmiiksi kohdat mihin täytemaata tarvitaan. Mullat ravistelet merkitsemiini paikkoihin ja turppaat kärräät sitten pinkillä kottikärrylläni johonkin, kauas pois...
Mitäs tykkäät suunnitelmastani;)mitäpä jos tehtäiski semmonen mukavan sorttinen vaihtokauppa? ku tinttuliina kehui tuolla alempana kovastikki semmosta riskin oloista hilmaa et jospa hän sitte tulis noihin hommiin. jäbä ku tykkäis kahtella tuota bikini pukeista typykkää et tässähän tarjoutuis sitte oivallinen ratkaisu kummanki kannalta.. ;)
No ei kyl viittis laittaa vanhaa tätsyy hikoomaan tuollaiseen rääkkiin :( Tota noin... Jos me sit sillai kolmistaan snadisti kuopaistaan nii äkkiikö toi on valmis? Muru sovittais bikinei himas sil aikaa... ;)
HerraToljanter kirjoitti:
Mitäs tykkäät suunnitelmastani;)Se kuulostaa niin hyvältä, että mua aivan naurattaa, haha :)) Paitsi sun suunnitelman loppuosa... Multapaakut mun olisi nimittäin tarkoitus tasata sun ruohonleikkurilla, sillä mulla on siitä aiempaa kokemusta. Siis terät vain nostetaan turppaiden päälle, suljetaan silmät sinkoutuvien tikkujen varalta ja ta-daa!!! Jälki olisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin supersiistiä, että nimeäisit ihan varmasti sun sydämenmuotoisen suihkulähteen mun mukaan ikuisiksi ajoiksi. Niin ja mulla olisi muuten yllä mun nudet bikinit, joten sitten sua ei mun asukaan häiritsisi, koska se olisi melkein mun ihon värinen, haha... (◔_◔✿)♫♪♫♪♪
Se kuulostaa niin hyvältä, että mua aivan naurattaa, haha :)) Paitsi sun suunnitelman loppuosa... Multapaakut mun olisi nimittäin tarkoitus tasata sun ruohonleikkurilla, sillä mulla on siitä aiempaa kokemusta. Siis terät vain nostetaan turppaiden päälle, suljetaan silmät sinkoutuvien tikkujen varalta ja ta-daa!!! Jälki olisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin supersiistiä, että nimeäisit ihan varmasti sun sydämenmuotoisen suihkulähteen mun mukaan ikuisiksi ajoiksi. Niin ja mulla olisi muuten yllä mun nudet bikinit, joten sitten sua ei mun asukaan häiritsisi, koska se olisi melkein mun ihon värinen, haha... (◔_◔✿)♫♪♫♪♪
No ehkä mä hoitelen sitte itse tuon multapaakku-jutskan, sun toimintamalli kuullosti hiukkasen hurjalta:)
Vaikka kuinka googlailin niin en löytänyt netistä Nude-merkkisiä bikineitä, onko ne
kovinkin paljastavat...?HerraToljanter kirjoitti:
No ehkä mä hoitelen sitte itse tuon multapaakku-jutskan, sun toimintamalli kuullosti hiukkasen hurjalta:)
Vaikka kuinka googlailin niin en löytänyt netistä Nude-merkkisiä bikineitä, onko ne
kovinkin paljastavat...?Niin mutta multapaakkujen hävittäminen ruohonleikkurilla on mun BRAVUURI :'(( Ja se muuten toimii käytännössä ihan äärettömän superhyvin...
Nude on siis väri, eikä merkki... Ne mun bikinit on melkein samanlaiset kuin linkissä eli tooooooooooooooooooooooooodella ärsyttävät olkaimien takia :(( Joten mua ei haittaa yhtään, jos ne sotkeentuu multaan :))
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0099/9552/products/0727_Alina.jpg?v=1466478764Ariel-the-Mermaid kirjoitti:
Niin mutta multapaakkujen hävittäminen ruohonleikkurilla on mun BRAVUURI :'(( Ja se muuten toimii käytännössä ihan äärettömän superhyvin...
Nude on siis väri, eikä merkki... Ne mun bikinit on melkein samanlaiset kuin linkissä eli tooooooooooooooooooooooooodella ärsyttävät olkaimien takia :(( Joten mua ei haittaa yhtään, jos ne sotkeentuu multaan :))
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0099/9552/products/0727_Alina.jpg?v=1466478764no jäbälläki saattaapi olla jonkin sorttinen hatara muistikuva tommosista. välillä ku tuli muuallekki kahteltua ku vaan sinne kuopan pohjalle.. ;)
- TosirealistiKokkolan
Tosi tosi - realisti on kaikkien rakas; ja kaikki ovat tosirealistin rakkaita mussukoita.
Pieniä turkooseja misu-missu-missukkeja, suloisia pisu-pissu-pissiäisiä, ja joppasta joo - kakkapylly- kakki-kakkis-kakkiaisia. Tosirealisti kaiken kokeneena ymmärtää jopa hulluja, homoja ja "höttiäisiä" - mitä lie ne ovatkin. Hah hah haaa!!!...- ei-ikinä-viisastu
Sinun perään pitäis laitta,koko poliisipartio mikä sinä oot ketään haukkumaan?tuommoinen joka ei oo tervettä päivää ikinä nähnyt!kulje vaan ne paskat ja kuset housuissas,mutta pysy kämpässäs,siellä jätepaperien joukossa!
- TOSItahavo
Kapiainen on kapiainen vai mitä Tahavo! !
- xfghjg
TosiRiesa varmaankin tietää kuulun majurikaskun; "Miksi majurin aivot ovat herneen kokoiset? Koska se on ryypännyt ne turvoksiin."
Tosielämän "Majuri maantieltä" jota elokuvassa esitti Masa Niemi, mies pieni.. - kaikkitietävä28
Joo o,mutta minä veisin turistin Lohtajalle sillä lohtajalla on nähtävyyksiä mm gte erkkilä huolto-asema sekä roikon putkiliike ja sale sekä tietenkin koo marketti,ainiin se uusi pizzeeria unohtui eli kyllä minä ennemmin lohtojalle turistin veisin ja ah kesällä lohtojan ohtakari ja vattaja on itse koettava nähtävyys!.On se vaan harmin paikka kun ei kokkolan kaupunki vaikka on niin osakaskuntien asioita mukamas kovasti ajava,ei ole sijoittanu esimerkiksi lohtojajaan eikä käläviään vaan alas ajanut niitä ei se ole olenkaan järkevää ei kokkola ole suinkaan koko maailma
Ohtakari on kyllä todella kaunis paikka. <3 Tuohon Kokkolan panostamiseen en osaa oikeen sanoa mitään. Kaippa se menee niin, että ainahan isompi isottelee ja vähättelee pienempää.
No mä vein kerran parikymppiset mimmit tsiigailemaan Henkkaa ja Maukkaa ja lähdin sit ite koisimaan himaan... ;)
- varokaa_ätmiä
tinttu-liina kirjoitti:
Henkka ja Maukka???? Pitäiskö tuon tietää...mä en tiiä... :P
Palstalla on teitä rekattuja naisia vainoava ätmi liikenteessä!
varokaa_ätmiä kirjoitti:
Palstalla on teitä rekattuja naisia vainoava ätmi liikenteessä!
Siinähän vainoaa...tai yrittää
- säälittävä_runkkaaja
tinttu-liina kirjoitti:
Siinähän vainoaa...tai yrittää
Älkää vastatko sille että näkisimme ätmin kivesten räjähtävän:DDD
tinttu-liina kirjoitti:
Henkka ja Maukka???? Pitäiskö tuon tietää...mä en tiiä... :P
No kyl sä tiedät ;) Se kledjuputiikki Chydenias...
artagnan kirjoitti:
No kyl sä tiedät ;) Se kledjuputiikki Chydenias...
Ai...en hirveesti ole käyny siellä, nii ei tullu mieleenkään :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai...en hirveesti ole käyny siellä, nii ei tullu mieleenkään :)
Kukahan teistä pimatsuista ensimmäisenä väsähtäisi ja jättäisi leikin kesken kun laittaisi teidät yhdessä kiertämään kaikki Kokkolan vaateliikkeet läpi..? ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Kukahan teistä pimatsuista ensimmäisenä väsähtäisi ja jättäisi leikin kesken kun laittaisi teidät yhdessä kiertämään kaikki Kokkolan vaateliikkeet läpi..? ;-D
No mä en ees lähtis tollaseen..Mua ei kiinnosta pällistellä vaatteita.
tinttu-liina kirjoitti:
No mä en ees lähtis tollaseen..Mua ei kiinnosta pällistellä vaatteita.
Teissä pimatsuissa on näköjään eroja kuin yössä ja päivässä kun tytsin kanssa saa kyllä koko päivän vierähtämään rättikaupoissa kun se kaikkea katsoo ja kokeilee.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
Teissä pimatsuissa on näköjään eroja kuin yössä ja päivässä kun tytsin kanssa saa kyllä koko päivän vierähtämään rättikaupoissa kun se kaikkea katsoo ja kokeilee.. ;-)
No mä vilkasen pikaseen ja lompsin kamppeen kanssa kassalle.. Mä oon kyllä usein aatellu että oon ihan outo naiseks :)))
tinttu-liina kirjoitti:
No mä vilkasen pikaseen ja lompsin kamppeen kanssa kassalle.. Mä oon kyllä usein aatellu että oon ihan outo naiseks :)))
Mutta shoppailu on ihan oikeasti tooooooooooooooooooosi rentouttavaa... :))
SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:
Mutta shoppailu on ihan oikeasti tooooooooooooooooooosi rentouttavaa... :))
Minusta se on raskasta...:)Joskus ku on kahtellu jotai mekkoa juhliin, nii oon tuskastunu jo alkumetreillä.
Tuosta tehtaankadusta..Siel on se Purjelava ym. Onko kenenkään muun silmään pistäny rumasti se koko systeemi? Siinä kadulla on niitä isoja kukkalaatikoita ja erivärisiä myyntikojuja.. Kesäisin kun sitä katsoo, niin näyttää jotenkin epäsiistiltä ja sekavalta koko asetelma. Mua on aina häirinny se, että siinä ei kyllä ole ollut minkäänlaista silmää ku sitä on suunniteltu.
artagnan kirjoitti:
No mä en kyl tollasiin kiinnitä mitään huomioo... :)
Tyypillinen mies ;)
No voi teitä..Nyt tulevana kesänä niin koittakapa kattoa sillä silmällä..Vai pitäiskö sinnekki laittaa joku bikinipimu kävelemään ja esittelemään teille paikkoja ;))
tinttu-liina kirjoitti:
No voi teitä..Nyt tulevana kesänä niin koittakapa kattoa sillä silmällä..Vai pitäiskö sinnekki laittaa joku bikinipimu kävelemään ja esittelemään teille paikkoja ;))
No sitten ei saletisti näkisi senkään vertaa.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No sitten ei saletisti näkisi senkään vertaa.. ;-D
Noo.tää bikinipimu jota aattelin on vetreä ja nuorekaskin 70v Hilma. Hilma on kyllä otettu ku nuoret ja komeet miehet ihailee ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Noo.tää bikinipimu jota aattelin on vetreä ja nuorekaskin 70v Hilma. Hilma on kyllä otettu ku nuoret ja komeet miehet ihailee ;)))
jäbä tais tehä toljanterin kans jo jonkin sorttisen vaihtokaupan et saapi nyt jokainen osapuoli semmosen sopivimman olosen kahtottavan ihtelleen.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Tää keissi ratkes sit itestään ja mä näen vaan tyytyväisii naamoi... ;)
temmirauta kirjoitti:
jäbä tais tehä toljanterin kans jo jonkin sorttisen vaihtokaupan et saapi nyt jokainen osapuoli semmosen sopivimman olosen kahtottavan ihtelleen.. ;)
Temmin tyytyväisyys hohtaa ihan tänne asti ;))
artagnan kirjoitti:
Tää keissi ratkes sit itestään ja mä näen vaan tyytyväisii naamoi... ;)
Nii..pitää muistaa, että ikä on vaa numeroita...;)) HGilma on nii notkee nainen, että tekee vielä spagaatinkin..Siinä saa monet nuoret ottaa mallia Hilmalta ;)
Onhan se tietysti ikä vähän kohdellu Hilmaa, mutta mitä se haittaa vaikka pikku bikinit yläosasta on liki polvien kohdalla ;))temmirauta kirjoitti:
Mmmm... Voitte ihailla mun povea nuorukaiset, hahaha ;))
No meitsi varsin mielellään katsoisi tädin tisuleita paljaana joskin hiukkasen arveluttaa lupauksen todenperäisyys.. ;-P-:
olisko toi sitte jonkin sorttinen lupaus niinku ens kesän varalle.. ;)
temmirauta kirjoitti:
olisko toi sitte jonkin sorttinen lupaus niinku ens kesän varalle.. ;)
Paree et on... Ellei oo nii sit ratkotaan sillai snadisti bikinein saumoi ;)
artagnan kirjoitti:
Paree et on... Ellei oo nii sit ratkotaan sillai snadisti bikinein saumoi ;)
Tuo Artsi kuulostaa jo epätoivoselta :)))))
toi kirjasto olis tiesti vielä semmonen nähtävyys johonka ei oo tullu tutustuttua muuta ku päällisin puolin.. ;)
Tuo kirjasto on kyllä hieno rakennus. Et taida ehtiä lukemaan, kun oot aina työn touhussa :)
Muutes Temmi...katoin kerran ohjelman jossa kerrottiin tilasta mistä tuli vapaan lehmän maitoa..Näitkö sä sitä? :))tinttu-liina kirjoitti:
Tuo kirjasto on kyllä hieno rakennus. Et taida ehtiä lukemaan, kun oot aina työn touhussa :)
Muutes Temmi...katoin kerran ohjelman jossa kerrottiin tilasta mistä tuli vapaan lehmän maitoa..Näitkö sä sitä? :))no eipä tuu noita elukka aiheisia ohjelmia pahemmin kahtottua. toi tanskalainen maajussi on sitte semmonen poikkeus ku siinä tulee vähä muutaki asiaa niinku tuota perinnerakentamisen puolta. taitaapi noi vapaat lehmätki olla vaan jonkin sortin mainoskikka ku jäbää ei oo vielä semmonen älyvalo vastaan tullu joka vapaana pärjäis.. ;)
temmirauta kirjoitti:
no eipä tuu noita elukka aiheisia ohjelmia pahemmin kahtottua. toi tanskalainen maajussi on sitte semmonen poikkeus ku siinä tulee vähä muutaki asiaa niinku tuota perinnerakentamisen puolta. taitaapi noi vapaat lehmätki olla vaan jonkin sortin mainoskikka ku jäbää ei oo vielä semmonen älyvalo vastaan tullu joka vapaana pärjäis.. ;)
Minusta siinä navetassa oli kyllä lehmillä ihanat oltavat..Pääsivät lypsyn jälkeenkin kuljeskelemaan vapaasti ja ihan omin nokkineen kävelivät sen jälkeen ulos pihalle :)
tinttu-liina kirjoitti:
Minusta siinä navetassa oli kyllä lehmillä ihanat oltavat..Pääsivät lypsyn jälkeenkin kuljeskelemaan vapaasti ja ihan omin nokkineen kävelivät sen jälkeen ulos pihalle :)
jäbälläki juuttu kerran kaks kantturaa kyljistään oviaukkoon ku koittivat lähtiä yhtäaikaa ulos laitumelle eikä sitte kumpikaan viihtiny toistaan väistää.. ;)
temmirauta kirjoitti:
jäbälläki juuttu kerran kaks kantturaa kyljistään oviaukkoon ku koittivat lähtiä yhtäaikaa ulos laitumelle eikä sitte kumpikaan viihtiny toistaan väistää.. ;)
Oli varmaan hauska näky :))) Kyllä se on noille lehmille vaa mukavaa, ku pääsee ulos ihanaan kesäilmaan ja saa syödä tuoretta tavaraa maasta :)
tinttu-liina kirjoitti:
Oli varmaan hauska näky :))) Kyllä se on noille lehmille vaa mukavaa, ku pääsee ulos ihanaan kesäilmaan ja saa syödä tuoretta tavaraa maasta :)
no kyllä siinä tuumas liki pitäen oven karmitki haljeta.. ;)
- hemaiseva_punapää
VesiVeijariin, turkoosia neitokaista ihastelemaan.....
No jos annetaan ihmisen olla ihminen..Tuskin kenestäkään olis mukavaa, jos jatkuvasti joku jossain kyyläis.
- syntymä_ujo
tinttu-liina kirjoitti:
No jos annetaan ihmisen olla ihminen..Tuskin kenestäkään olis mukavaa, jos jatkuvasti joku jossain kyyläis.
Kynnys on korkealla edes moikata..
syntymä_ujo kirjoitti:
Kynnys on korkealla edes moikata..
Syntymäujolle sanon näin yleisesti, että aina kannattaa ottaa riski..ei tartte jälkeenpäin harmitella. Tavataan sanoa, ettei se ota jos ei annakkaa..:)
- NeekerinPillu
Rekattu? Siis rekkoja?
Täs aattelin, että kyllä meitä onkin niin monta erityyppistä ihmistä täällä :)) On herkkiä, koviksia ym..mut kaikkia yhdistää se, että sydämmen lämpöä löytyy jokaiselta :)) No ettei menis liian nössöks, nii osaatte te olla rasittaviaki ;))))
No meitsiä rupesi oitis kiinnostamaan elikkä kerrohan luottamuksellisesti Lananen ketkä kuuluvat ryhmään a. herkät, b. kovikset entä c. rasittavat ;-D?
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsiä rupesi oitis kiinnostamaan elikkä kerrohan luottamuksellisesti Lananen ketkä kuuluvat ryhmään a. herkät, b. kovikset entä c. rasittavat ;-D?
No meitsi vastaa lyhyen mutta perusteellisen pohdinnan jälkeen itselleen että teidän pimatsujen osalta tytsi on c, Lananen b ja Kittie sekä Ilmannimi a.. ;-) Älkää sitten nylkekö meikää elävältä tämän takia.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No Kittie ja Ilmannimi on herkkiä. Tonttu tupsukka ja Artsi on koviksia..mukamas..mä veikkaan et kummallakin on yöllä uninalle kainalossa ;)) Butsi..sä oot humoristinen romantikko, mut osaat olla kovis tarpeen tullen..mut et puun takana ;)) Temmi..no Temmi on herkkä, mut jämäkkä semmonen.:)) Ariel on sekasin kans herkkää ja kovista. Kovis siks, ku se saa teidät kamunsa pidettyä ojennuksessa..eli pomo teille ;) Kaikki ootte samalla rasittavia, koska rasitatte joskus mun massulihaksia..;))) Ja itestäni tuli vaa yks sana mieleen ja se on ihana...(mikä valehtelija) ;)))))))
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi vastaa lyhyen mutta perusteellisen pohdinnan jälkeen itselleen että teidän pimatsujen osalta tytsi on c, Lananen b ja Kittie sekä Ilmannimi a.. ;-) Älkää sitten nylkekö meikää elävältä tämän takia.. ;-)
No et oo enää hengis ku nyletään..varo vaan ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
No Kittie ja Ilmannimi on herkkiä. Tonttu tupsukka ja Artsi on koviksia..mukamas..mä veikkaan et kummallakin on yöllä uninalle kainalossa ;)) Butsi..sä oot humoristinen romantikko, mut osaat olla kovis tarpeen tullen..mut et puun takana ;)) Temmi..no Temmi on herkkä, mut jämäkkä semmonen.:)) Ariel on sekasin kans herkkää ja kovista. Kovis siks, ku se saa teidät kamunsa pidettyä ojennuksessa..eli pomo teille ;) Kaikki ootte samalla rasittavia, koska rasitatte joskus mun massulihaksia..;))) Ja itestäni tuli vaa yks sana mieleen ja se on ihana...(mikä valehtelija) ;)))))))
taitaapi jokaisesta löytyä kummiski toi herkkäki puoli ja kovuuttaki tarpeen vaatiessa. se on vaan sitte et mitenkä ne kussaki kulloinki vaihtelee.. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Etkös sä sanonut musta et pehmee ku lammas... ;)
temmirauta kirjoitti:
taitaapi jokaisesta löytyä kummiski toi herkkäki puoli ja kovuuttaki tarpeen vaatiessa. se on vaan sitte et mitenkä ne kussaki kulloinki vaihtelee.. :)
Niinhän se on..Kittieki on välillä nii jämäkkä, että oksat pois :))
artagnan kirjoitti:
Etkös sä sanonut musta et pehmee ku lammas... ;)
No oot sä kyllä semmonen lammas ;)) Nii ja Butsi ja Temmi myös.. ;))
Kyllä täytyy sanoa, että nainen on maailman turhamaisin elävä maapallolla! Ku katsoo noita iltapäivälehtiä, niin aina siellä on joku julkkisnainen tissit tarjottimella ja ankanhuulet töröllään. Julkisuutta haetaan aina vaan enempi sillä, että laitetaan nettiin puolialastomia kuvia. Ulkomailla on menty niin pitkälle, että iltapuvun kanssa ei enää laiteta ees pikkareita, vaan pitää ihmisten ilmoillekki mennä tussu paljaana! :/
Sitten on nämä täyteainenaiset...Yritetään saada joka ikinen ryppy ja juonne pois, ettei vaan näy ikä naamassa. Mitä ihmettä sekin muka auttaa, ku ihminen vanhenee varmasti...sitä ei voi kukaan paeta! Jotku on menny niin pitkälle, että näyttävät jo pelottavilta hirviöiltä.
Moni ennen kaunis näyttelijä on pilannu kokonaan ulkonäkönsä noilla aineilla..voi turhuuden turhuus..ei voi muuta sanoa!!
Rehellisesti sanon, että onneksi miehet on viisaita..Ei miehet roiku lehtien sivuilla puolialastomina, vaan jos lehdessä ovat, niin ihan muilla avuilla. Joskus kyllä hävettää olla nainen..ollaanko me naiset oikeasti näin bimboja??????
Ja juu...tiedän kyllä, että miehille kelpaa nämä tissin näyttäjät, mutta minusta kyllä kertoo jotain naisen nupin toiminnasta tuollanen julkisuushaku alastomuudella.Aika yllättävä kommentti sulta kun sanot miehiä viisaiksi!
No kait me sitten ollaan... Ei mullakaan oo ees käynyt mielessäni vilautella pippeliäni niissä viikottaisissa edustustilaisuuksissani joita seuraa koko maailma. Ei mun tarvi, luotan sanomaani ja auktoriteettiini...;)HerraToljanter kirjoitti:
Aika yllättävä kommentti sulta kun sanot miehiä viisaiksi!
No kait me sitten ollaan... Ei mullakaan oo ees käynyt mielessäni vilautella pippeliäni niissä viikottaisissa edustustilaisuuksissani joita seuraa koko maailma. Ei mun tarvi, luotan sanomaani ja auktoriteettiini...;)Juu..älä vaan rieku pippeli paljaana, ku se kyllä pilais sun maineen ;)) Vain tyhjäpäät hakee huomiota itteesä näyttelemällä :{ Mä en tajuu miten semmone antaaki ihmisestä semmosen typerän kuva... Tulipa mieleen tonttu että et kai sä joka päivä käytä niitä pumpuleita..? ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Juu..älä vaan rieku pippeli paljaana, ku se kyllä pilais sun maineen ;)) Vain tyhjäpäät hakee huomiota itteesä näyttelemällä :{ Mä en tajuu miten semmone antaaki ihmisestä semmosen typerän kuva... Tulipa mieleen tonttu että et kai sä joka päivä käytä niitä pumpuleita..? ;))
No nehän on vaan turvana mun pyhimmälle alueelle kun harrastan vaarallisia urheilulajeja, ei oo muulloin mitään tarvetta käyttää:)
No nehän on vaan turvana mun pyhimmälle alueelle kun harrastan vaarallisia urheilulajeja, ei oo muulloin mitään tarvetta käyttää:)
Viisas tonttu ;) Tuli hullu ajatus..ajatelkaa jos miehillekki tulis systeemit millä vedettäis turboletkut...:)))) No onneks ei.:))
No kyl mä sanoisin et nää keissit on sellasii et mopo karkaa lapasest molemmin puolin... ;)
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701032200048976_vi.shtmlNoita silikonidaisarei mä en kyl hokaa sit alkuunkaan et mitä hittoo tunkee muoviroskaa kehoon... :(
artagnan kirjoitti:
No kyl mä sanoisin et nää keissit on sellasii et mopo karkaa lapasest molemmin puolin... ;)
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701032200048976_vi.shtmlSuomalainen mies on onneks viisas! Tuo tyyppi tuossa linkissä pitäis laittaa hoitoon. Miten nuo lekuritkin on nii rahanahneita että suostuvat leikkaamaan :/
artagnan kirjoitti:
Noita silikonidaisarei mä en kyl hokaa sit alkuunkaan et mitä hittoo tunkee muoviroskaa kehoon... :(
Naiset on tyhmiä! Luullaan että itteä ja tissejä esittelemällä ollaan jotain..Itsensä esiintuojalle pitäs jakaa ennemmin järkeä!
Periaatteessa ihan ymmärrän tietyntyyppistä kauneuskirurgiaa. Jos esimerkiksi korjataan jokin TODELLA häiritsevä piirre tai laitetaan implantti poistetun rinnan tilalle. Mun mielestä myös kasvojenkohotukset ovat aivan ok. Sen sijaan mulla ei ymmärrys riitä silikonileikkauksiin, joilla yritetään nostaa potilaan huonoa itsetuntoa isompien rintojen kautta. Koska siitähän on loppujen lopulta kysymys, ei siis välttämättä ollenkaan tyhmyydestä, vaan kelpaamattomuuden tunteesta...
tinttu-liina kirjoitti:
Juu..älä vaan rieku pippeli paljaana, ku se kyllä pilais sun maineen ;)) Vain tyhjäpäät hakee huomiota itteesä näyttelemällä :{ Mä en tajuu miten semmone antaaki ihmisestä semmosen typerän kuva... Tulipa mieleen tonttu että et kai sä joka päivä käytä niitä pumpuleita..? ;))
Haha... Mutta EHKÄ sille voi välillä näyttää hieman maailmaakin... ;))
Periaatteessa ihan ymmärrän tietyntyyppistä kauneuskirurgiaa. Jos esimerkiksi korjataan jokin TODELLA häiritsevä piirre tai laitetaan implantti poistetun rinnan tilalle. Mun mielestä myös kasvojenkohotukset ovat aivan ok. Sen sijaan mulla ei ymmärrys riitä silikonileikkauksiin, joilla yritetään nostaa potilaan huonoa itsetuntoa isompien rintojen kautta. Koska siitähän on loppujen lopulta kysymys, ei siis välttämättä ollenkaan tyhmyydestä, vaan kelpaamattomuuden tunteesta...
No mä en ymmärrä muuta ku just tuo rinnankorjausleikkaus syövän jälkeen ja onnettomuuksien tai muiden sairausjuttujen kotrjaukset...Ei mikään ihme, että naiset alkaa tuntemaan ettei kelpaa, ku esim. lehdet kirjottaa älyttömiä juttuja.
No näkeehän niillä monta kertaa päivässä ;)
Kyllä Hän on maailmaa nähnyt, lähes yhtä paljon kuin isäntänsä;)
Kyllä Hän on maailmaa nähnyt, lähes yhtä paljon kuin isäntänsä;)
Ai..se on oikein Hän.. :)) Hitto ku mun tekniikka ei oikee taho pelata..saa nähä millo loppuu kirjottelut..:[
tinttu-liina kirjoitti:
Naiset on tyhmiä! Luullaan että itteä ja tissejä esittelemällä ollaan jotain..Itsensä esiintuojalle pitäs jakaa ennemmin järkeä!
kyllä jäbäki on puhtaasti luomun ystävä ku noita maitorauhasia tulee vatkattua aamuin illoin et semmosta näppituntumaa on.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai..se on oikein Hän.. :)) Hitto ku mun tekniikka ei oikee taho pelata..saa nähä millo loppuu kirjottelut..:[
täälläki kone vetelee viimeisiään et saapi nähä milloin on uuden hankinta eessä..
- Anonyymi
temmirauta kirjoitti:
täälläki kone vetelee viimeisiään et saapi nähä milloin on uuden hankinta eessä..
Tosirealisti määrää kokkolassa
- Anonyymi
Teboil,linjaauto asema,kalmisto,musta auto torilla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764