Puhelinnumero +44 20 7043 1669

AlkoiPelottaa

Onko kukaan muu saanut puhelua otsikossa näkyvästä puhelinnumerosta? Suuntanumero osoittaa Lontoon suuntaan.

Itse vastasin, mutta kukaan ei puhunut mitään. Suljin puhelun. En aio enää vastata tähän numeroon, jos sieltä uskaltaudutaan soittamaan uudelleen...

36

5978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trdf

      Kyllä. Juuri soitettiin, en vastannut.

    • Pelottaa

      Mulleki soitettiin.. Olin idiootti ja vastasin.. Teki kuulema joku "Financial" tutkimuksen mutta vaikutti epilevältä

      • Pelottaa

        Estäkää numero heti jos teille on soitettu etteivät vaan pysty soittaa takas!


    • gdgdf

      Mulle soitettiin juuri myös tästä numerosta, en vastannut, hyvä ilmeisesti niin.

    • hohhoijakkaa

      Tänne myös soitettu. Taitaa olla huijarisoitto.

    • freakingout

      Juuri sain puhelun kys. numerosta ja heti puhelun jälkeen rupesi epäilyttämään ja oli pakko googlettaa nmr ja en ilmeisesti ole ainoa kuka on saanut kys. nmr soiton. Soittaja oli ulkomaalaistaustainen ja puhui erittäin huonosti englantia, ottaen huomioon mistä puhelu tuli... sain soittajan puheesta juuri ja juuri selvää siihen asti kun kysyin mistä hän oli numeroni saanut, silloin puheesta ei saanut muusta selvää kuin sen, että minut on valittu *** johonkin? kysyin toistamiseen, edelleen epämääräistä mongerrusta kun hän mainitsi muka mistä on saanu numeroni ja mistä soittaa. Tämän jälkeen hetken hiljaisuus ja soittaja kiitteli ajastani, mutta kerkesin jo kesken kaiken laittamaan luurin kiinni kun rupesi mietityttämään, että soittiko juuri minulle yksi niistä huijareista, mistä esim IS mainitsi...

      • Igndkhlgn3852

        Mitä IS on maininnut? T soiton uhri


    • Hazka

      Minullekkin soitettiin. Kyseisestä numerosta juttua jo monella sivulla. Yleensä kyselee puolisoa puhelimeen, kertoo tekevänsä taloustutkimusta tai tutkivansa petosta. En suosittelisi ainakaan soittamaan takaisin

    • otk

      Minullekin soitettiin. En vastannut. Googlasin numeron ja päädyin tähän keskusteluun. Jos näin monelle on soitellu jostain englannista niin tuskin mistään tärkeästä on kyse. Luultavimmin joku huijaus.

    • skkkk

      Mullekin soitettiin!

    • 5788

      Mulle kans soitettiin äsken ihan hullu juttu! En kyllä vastannut soittaakohan uudestaan..

    • pohjalaane

      Mulle soitettiin klo 17.51 kyseisestä numerosta en vastannut. mutta aattelin googlettaa ja löysin tänne.

    • VoiVIDU

      Sain itse kanssa soiton kyseisestä numerosta...tein samalla töitä niin meni vähän ohi.
      Joku huonoa "intian" englantia mongertava nainen jostain kyselystä...oma numeroni ei ainakaan ole missään julkisuudessa, joten onkohan operaattori hackattu?

      • VoiVIDU

        Meni 30 min selvittää mistä ovat numeroni saaneet, mutta Amazonista tietenkin. Ostin kolme vuotta sitten uuden virtalähteen läppäriin ja sinnehän mä sen olen tunkenut.


      • Liiepoju
        VoiVIDU kirjoitti:

        Meni 30 min selvittää mistä ovat numeroni saaneet, mutta Amazonista tietenkin. Ostin kolme vuotta sitten uuden virtalähteen läppäriin ja sinnehän mä sen olen tunkenut.

        Minäkin olen ostellut Amazonista...


    • Nimetöw

      Mullekin soitettiin klo 18.53 ja en saanut selvää. Kysyi puolisoa, vastasin ei ole ja sit kysyi mun ikää, en vastannut. Lopetti puhelun sitten ihan asiallisesti.. vaik en saanut mitään selvää puheesta.

    • Annabelle1234

      Mulle soitti myös tänään 🤔 En vastannut ja ilmeisesti hyvä niin :D Mikäköhän juttu lienee

    • IhaHimmeetä

      Just tuli mullekkin. Olin koulus ni en ehtiny vastailemaan tollasii, enkä kyllä tulekkaa vastaamaan. Hämärää :D

    • olijokumarkkinatutkimus

      Kyseli mm. vakuutuksista ja omaisuudesta. Onko lanaa jne. Santanderilta sanoi olevansa. Linja oli kovin huono ja vaivoin sain sanoista selvää

    • naksu11

      Kummallista pöpötystä, joten vastasin abracadabra ja mumbo-jumbo ja pistin puhelime kii. Ei kannata pelätä yhtään mutta ei kannata soittaa takaisinkaan,nää voi olla kalliita soittoja.?

    • Kirjoittavaoravalol

      ELKÄÄ VASTATKO "YES" muuten olette suostunu johonki mihin ette halua suostua! he koitavat saada sinut sanomaan "yes" jotta voisivat pistää tilauksen jotakin juttua! adatkaa sovellus should i anserw google playsta voit blockata ulkomaalaiset numerot :)!

    • koratar

      Minulle tuli tänään 4.7.2017, noin klo. 17 puhelu numerosta 442079460895. Miesääni puhui englannin kieltä ja sanoi, että anteeksi väärä numero. Vastasin koska en tajunnut katsoa numeroa tarkemmin.

    • Liiepoju

      Sain vastaavan puhelun 44 2079 4608 71 numerosta. Juttelin niitä näitä ja soittaja sanoi soittavansa Singaporesta ja tekevänsä sijoittajille taloustutkimusta. Kysymyksistä päätellen voi pitää paikkansa. Näitä on suomessakin riittävästi. Tosi tylsää, en suosittele vastaamaan. Suomalaisille kyselijöille ja kauppiaille jätän tavallisesti puhelimen pöydän kulmalle. Paras puhui luurissa vielä varttin päästäkin...

      • OrvokkiMummeli

        Jep! Taitaa olla soittokierros taas meneillään... Sain puolituntia sitten samankaltaisen puhelun numerosta 44 2079 4608 74. En saanut selvää, kun yhteys pätki tosi pahasti. Yritin kuitenkin, sillä olimme juuri tilanneet netistä matkan Singaporeen :) . Oletin, että esim. hotellista kysellään jotakin lisätietoja. Kun mies kysyi: "Onko mieheni kotona ja kuinka vanha olen?", alkoivat kellot soittaa. Pyysin, että hän laittaa kysymykset sähköpostitse. Ei ole tullut - eikä ilmeisesti tulekaan, koska en hänelle ole s-postiosoitetta antanutkaan.
        Törmäsin tällaiseen ensimmäistä kertaa ja googletettuani tapauksista, huomasin, että näistä numeroista täytyy ilmoittaa varmuuden vuoksi poliisille. Näin myös teen. Varmuuden vuoksi.


    • Ollaanvarovaisia

      Tänne soitettiin 44 2079 4608 73 numerosta. En vastannut nimellä, mutta jostain ne mun nimen tiesi. Äijä väänsi englantia ihan Intian murteella. Jotain haastattelua/tutkimusta halusi tehdä, mutta sanoin ettei kiinnosta. "Some time later, sir?" Vastasin, että "not today, not tomorrow, never" ja sitten napautin punaista luuria.

      Uusissa puhelimissa on kyllä kätevää kun voi laittaa numeron mukaan eston päälle. Ei hälytä, eikä edes lokiin jää turhaa tietoa, että joku soittanut. Tietty ne silti sitten pääsee läpi soittamalla toisesta alanumerosta.

      Moni ehkä hämääntyy tuosta 44-alusta ja päättelee sen olevan sama kuin 044. Tämä ei kuitenkaan ole totta.

      44 on Iso-Britannian maakoodi. Suomen vastaava on 358

      Jos ei ole tutun puhelinnumero, ei kannata soittaa takaisin. Tulee turhan kallista.

    • vtuttaastanasti

      Koko perheen puhelimet soitettu läpi.Kukaan ei tiedä kuka soittaa ja soittelu vain jatkuu.On todella outoa kun näitä ei saada kiinni vaan häirintä vain jatkuu.Ja mistä ne saavat salaisetkin numerot kaivettua esiin?

      • Vatuttaasaatavasti

        Ei salaisia numeroita mistään tarvitse kaivella. Näppäilet vain jotain ja kuuntelet, vastaako joku.

        Jos ne tietää nimen, se onkin sitten hiukan ihmeellisempi juttu. Ette kai vastaa tuntemattomille soittajille omalla nimellä?


      • vtuttaasaatanasti
        Vatuttaasaatavasti kirjoitti:

        Ei salaisia numeroita mistään tarvitse kaivella. Näppäilet vain jotain ja kuuntelet, vastaako joku.

        Jos ne tietää nimen, se onkin sitten hiukan ihmeellisempi juttu. Ette kai vastaa tuntemattomille soittajille omalla nimellä?

        Ei vastata tuntemattomiin ne kun ovat yleensä liittymäkauppiaita tai jonkun muun tavaran myyjiä.
        Nyt on kylläkin jo loppunut tuosta numerosta tulevat soitot,mitähän seuraavaksi keksivät kilauttelurintamalta.


    • Anonyymi

      Microsoft huijaus! Tein ilmoituksen!
      Microsoft teknillisestä tuesta soitettiin ja Puhuttiin englantia! 20.7.2020 puhelinnumerot‭
      358 5 7020 9597‬ Suljin puhelimen! klo.9.30
      358 5 3665 0500‬ En vastannut! klo.11.30

      21.7.2020 puhelinnumeron edessä oli maa
      England—Iso- Britannia
      ‭ 44 20 8469 8968‬ En vastannut klo.8.25

    • Anonyymi

      Olen saanut noita puheluita juuri äsken, osa tulee myös suominumerosta, osaavat ottaa myös niitä käyttöönsä, mutta puhuja on intialaisella korostuksella puhuva mies tai nainen.
      Itse vastaan samanlaisella korostuksella miehelle, että olen juuri hänen kotonaan naimassa hänen vaimoaan, äläkä pidä kiirettä kotiin tulon kanssa. Naiselle vastaan, että käypäs katsomassa ulkona, varastin juuri hänen moponsa. --- Siellä ollaan kovin hiljaa, ja sitten suljetaan puhelin.

    • Anonyymi

      Ovat soittaneet noin kolme kertaa päivässä eri numeroista viimeisen kuukauden mulle. Olen joka kerta estänyt sen numeron joka on soittanut, mutta ovat sitten soittaneet toisesta numerosta. Tänään meni sitten hermot ja vastasin, toisessa päässä englantia kovalla murteella puhuva nainen joka aloitti diipadaapa keskustelunsa ja keskeytin hänet ja sanoin että tiedän tämän olevan huijausta, niin kuin useimmat muut suomalaiset tässä vaiheessa koska googlaamall löytyy artikkeleita ja foorumeja jossa lukee että EI KANNATA vastata teille. Kun sanoin että ette varmaankaan seuraa GDPR säädöksiä, mistä olette edes saaneet numeroni? Siihen hän vastasi että olen täyttänyt sen johonkin equity-lomakkeeseen netissä johon vastasin että en varmaankaan ole ja pyysin häntä toimittamaan tästä minulle todisteet jonka jälkeen hän lopetti puhelun. Oikein raivostuttaa tämä toiminta nyt niin oli pakko jakaa tämä kokemus.

    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa (jonain vuonna viime vuosina) mullekin soitettiin Lontoosta. En vastannut, koska älypuhelimen näytöllä luki Lontoo. Kannattaa nykyään näköjään aina katsoa mistä numerosta soitto tulee, ja lukeeko maan / kaupungin nimeä soittajatiedoissa.
      Olenkin ottanut linjan, että en vastaa mihinkään soittoon, jonka numeroa en tunne. Jos on tärkeää asiaa jollain, laittakoon tekstiviestin perään kun en ole vastannut.

    • Anonyymi

      Eikös poliisikin ole noista jo moneen kertaan tiedottanut: älä vastaa tuntemattomiin numeroihin, äläkä avaa ovea jos ei ole ennalta sovittua tapaamista....

    • Anonyymi

      Kyllä on tullut soittoja jos mistäkin laitan soiton eston jokaiseen epäilyttävään soittoon.

    • Anonyymi

      🤯🤯🤯😬😬😱😱😱😱😱

    • Anonyymi

      Mulle ei soitettu mutta se alko pelottaa ihan super paljon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe