Kävelin kouluun allapäin ku tiesin mitä tuleva pitää,enkä yhtää oottanu sitä.Ne jengit sun muut kusipäätyypit kiusais taas mua,eikä päivä yhtää siitä parane ku oli perjantai ja jäisin yksin viikon lopuks kotiin.Vaik sehä oli kyl tavallaa kiva juttu et pääsin olee yksin koton,mut sitte en uskalla olla myöhää ulkona koska se ois vaarallista.No noi asiat on sitten illan ongelma, ajattelin ja kävelin koulun pihaan noepasti kun huomasin jo vähemmän kivat tyypit siin pihal.Enkä ehtiny paljoa kävellä siinä ku mulle jo huudettiin että mitäs lutka?Haluutko turpiin muuta en kuullu ku lämäsin ulkooven kii ja kauhistuin ku huomasin paiskanneeni sen suoraan Masan nenän edest kii.Se suuttuu siit varmana ja tunsin kuinka kylmä hiki valui otsaani ja selkääni pitkin kun kävelin käytävällä Masa ja sen typerät kamut perässä.Mut en näyttäis pelkääväni koska se pahentais tilannetta,voi paska mitä mä nyt teen ja siinä samassa joku nappas mun repust kii ja vetäs taaksepäin nii että lensin kaaressa koulun lattialle.`Mitä vittuu sä huora sitä ovee paiskaat mun edest kii!Hä!!Onx sul joku ongelma!Masa huus siin ja potkas mua kylkeen.No sitte paikalle sattui Lukko,se oli meijän teknisten ope ja se hätyytti Masan pois.onneks,mut ei se paljoo auta ku olin Allun,Villen ja arin kaa samal luokal ja ne oli Masan kamui.Tunti alkoi iha hyvin ku menin toiselle puolelle luokkaa istuu ku ne.Tiesin et Masa ei jättäis kostamatta tota ja mietin koko tunnin et mite voisin karttaa sitä ja sen jengii koko päivän?Voisin kyl hengata tyttöjen vessas mut ulkovälkil se oli mahdotonta ku ne typerät maikat heittää aina ulos!No eka välkkä oli sisävälkkä ja juoksin vessaan heti ku tunti loppu enkä kyl ees nähny Masaa siinä missään lähettyvil.Ku menin luokkaan Allu katto mua tosi pahasti ja alko hymyilee,en oikee tajunnu miks ku yhtäkkii joku kamppas mut ja lensin suoraa open pöydän eteen.Kaikki nauroi tietty.Kävin äkkii ruokalas ja ulos mennessä näin miten Masa ja muut tuli nurkan takaa ulko-ovelle.Menin panikkiin ja lähin juoksee ulos pihalle mettään päin ja kauhukseni ne lähti perääni!En ehtiny kauan juosta ku Jude kamppas mut takaa päin ja lensin suoraan ojaan,siin ne sitte nauro mut mulle se oli pelastus koska nyt mun piti lähtee himaan.Ku kävelin pihaa pitkin Masa katto mua vihasen näkösenä ja näytti keskarii.No kotona vaihdoin vaatteet ja mutsi oli jo lähteny,Soitin kamulleni Marialle ja kysyin tulisiko se meille yöks?Maria tiesi myös Masan jengist,ne oli hänetkin hakannu monesti.No Maria kertoi pääsenvänsä viikonlopuks meille ja mä tietty iloitsin siit ja Maria sanoi et sil oli uutta juttuu,Masat ja niist.Se asu samal pihal ku Masa.Mä taas asuin lähellä Tonii ja Petee,nekin oli Masan jengis.Mitä idioottei ajattelin ja katoin ikkunasta,voi helvetti!Siel oli Masan isobroidi Mika ja se katto mua,me tiiettiin Marian kanssa et Mikaa pitää varoa ku se oli Masalle opettanu niit pahoi tapoi ja oli itekki jossain jengis.Ovikello soi ja siel oli Maria,moi huusin ja halsin Mariaa.Se kerto et Mika oli seurannu sitä pihoilt asti,me päätettii lähtee ulos enne ku Masa ja nää pääsee koulust pois ettei ne tietäis meidän olevan ulkona.menimme läheiseen Sunan puistoon,olimme sielä aika usein.Maria sanoi et yks sen kamu oli kertonu Marialle et Allu oli yrittäny raiskata sen,mä olin iha yllättyny.Eikai ne oikeesti,mut Maria sanoi et kyl ne on nii pahoi,se Mikaki on ollu linnas jo.Mä katoin mettään päin ja olin näkeväni jonku juoksevan siel,mut tuskinpa siel ketää oli,näin aina"näkyjä" ku mul kuitenki oli rillit.Helena kato Maria huusi ja mä näin jotain mitä en ois halunnu nähdä...
Jatkoa seuraa sori ku jäi kesken mut aika ei riitä..toivottavasti piditte..täs on tosi tapahtumista otettui juttui,
kerran yksin..^*^
*HanDe*LiveD*86*
2
291
Vastaukset
- kirjoittamaan
Ennen kuin kirjoitat.
- SoCrazyInLovE!
Joo hei toi oli must tosi hyvä tarina ja pistä jatkoo ihmees... Oli oikeesti erittäin hyvä. Kirjota jatkoo mahdollisimman pian.. Kirjotatko paljonkin tällasii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768