kerran yksin..^*^

*HanDe*LiveD*86*

Kävelin kouluun allapäin ku tiesin mitä tuleva pitää,enkä yhtää oottanu sitä.Ne jengit sun muut kusipäätyypit kiusais taas mua,eikä päivä yhtää siitä parane ku oli perjantai ja jäisin yksin viikon lopuks kotiin.Vaik sehä oli kyl tavallaa kiva juttu et pääsin olee yksin koton,mut sitte en uskalla olla myöhää ulkona koska se ois vaarallista.No noi asiat on sitten illan ongelma, ajattelin ja kävelin koulun pihaan noepasti kun huomasin jo vähemmän kivat tyypit siin pihal.Enkä ehtiny paljoa kävellä siinä ku mulle jo huudettiin että mitäs lutka?Haluutko turpiin muuta en kuullu ku lämäsin ulkooven kii ja kauhistuin ku huomasin paiskanneeni sen suoraan Masan nenän edest kii.Se suuttuu siit varmana ja tunsin kuinka kylmä hiki valui otsaani ja selkääni pitkin kun kävelin käytävällä Masa ja sen typerät kamut perässä.Mut en näyttäis pelkääväni koska se pahentais tilannetta,voi paska mitä mä nyt teen ja siinä samassa joku nappas mun repust kii ja vetäs taaksepäin nii että lensin kaaressa koulun lattialle.`Mitä vittuu sä huora sitä ovee paiskaat mun edest kii!Hä!!Onx sul joku ongelma!Masa huus siin ja potkas mua kylkeen.No sitte paikalle sattui Lukko,se oli meijän teknisten ope ja se hätyytti Masan pois.onneks,mut ei se paljoo auta ku olin Allun,Villen ja arin kaa samal luokal ja ne oli Masan kamui.Tunti alkoi iha hyvin ku menin toiselle puolelle luokkaa istuu ku ne.Tiesin et Masa ei jättäis kostamatta tota ja mietin koko tunnin et mite voisin karttaa sitä ja sen jengii koko päivän?Voisin kyl hengata tyttöjen vessas mut ulkovälkil se oli mahdotonta ku ne typerät maikat heittää aina ulos!No eka välkkä oli sisävälkkä ja juoksin vessaan heti ku tunti loppu enkä kyl ees nähny Masaa siinä missään lähettyvil.Ku menin luokkaan Allu katto mua tosi pahasti ja alko hymyilee,en oikee tajunnu miks ku yhtäkkii joku kamppas mut ja lensin suoraa open pöydän eteen.Kaikki nauroi tietty.Kävin äkkii ruokalas ja ulos mennessä näin miten Masa ja muut tuli nurkan takaa ulko-ovelle.Menin panikkiin ja lähin juoksee ulos pihalle mettään päin ja kauhukseni ne lähti perääni!En ehtiny kauan juosta ku Jude kamppas mut takaa päin ja lensin suoraan ojaan,siin ne sitte nauro mut mulle se oli pelastus koska nyt mun piti lähtee himaan.Ku kävelin pihaa pitkin Masa katto mua vihasen näkösenä ja näytti keskarii.No kotona vaihdoin vaatteet ja mutsi oli jo lähteny,Soitin kamulleni Marialle ja kysyin tulisiko se meille yöks?Maria tiesi myös Masan jengist,ne oli hänetkin hakannu monesti.No Maria kertoi pääsenvänsä viikonlopuks meille ja mä tietty iloitsin siit ja Maria sanoi et sil oli uutta juttuu,Masat ja niist.Se asu samal pihal ku Masa.Mä taas asuin lähellä Tonii ja Petee,nekin oli Masan jengis.Mitä idioottei ajattelin ja katoin ikkunasta,voi helvetti!Siel oli Masan isobroidi Mika ja se katto mua,me tiiettiin Marian kanssa et Mikaa pitää varoa ku se oli Masalle opettanu niit pahoi tapoi ja oli itekki jossain jengis.Ovikello soi ja siel oli Maria,moi huusin ja halsin Mariaa.Se kerto et Mika oli seurannu sitä pihoilt asti,me päätettii lähtee ulos enne ku Masa ja nää pääsee koulust pois ettei ne tietäis meidän olevan ulkona.menimme läheiseen Sunan puistoon,olimme sielä aika usein.Maria sanoi et yks sen kamu oli kertonu Marialle et Allu oli yrittäny raiskata sen,mä olin iha yllättyny.Eikai ne oikeesti,mut Maria sanoi et kyl ne on nii pahoi,se Mikaki on ollu linnas jo.Mä katoin mettään päin ja olin näkeväni jonku juoksevan siel,mut tuskinpa siel ketää oli,näin aina"näkyjä" ku mul kuitenki oli rillit.Helena kato Maria huusi ja mä näin jotain mitä en ois halunnu nähdä...


Jatkoa seuraa sori ku jäi kesken mut aika ei riitä..toivottavasti piditte..täs on tosi tapahtumista otettui juttui,

2

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittamaan

      Ennen kuin kirjoitat.

    • SoCrazyInLovE!

      Joo hei toi oli must tosi hyvä tarina ja pistä jatkoo ihmees... Oli oikeesti erittäin hyvä. Kirjota jatkoo mahdollisimman pian.. Kirjotatko paljonkin tällasii?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe