Macbook pro alkanut hidastumaan sivujen ym. avauksessa. oliko joskus joku cleaner ohjelma jolla sai poistettua turhaa tauhkaa koneelta, ja mistä sen voi turvallisesti ladata? Tällä hetkellä virustorjuntaohjelmaa ei ole käytössä. (pitäisikö olla, olen kuullut että macit eivät tarvitsisi)
macbook pro tullut hitaaksi.
3
335
Vastaukset
- loihaloiha
Ei ole kauheasti maceistä kokemusta, mutta oletko kokeillut vaihtaa selainta? Safarista chromeen voisi jo auttaa aika paljon. Virustorjunta hidastaisi entisestään itse pitäisin vaan palomuurin päällä. Riippuu tietysti kuinka riskialttiilla sivuilla käy jne...
- gfffwfefe
Debian testing Xfce on erinomainen cleaner ohjelma koneeseen kuin koneeseen, googlella löytyy netinstaller joka koneeseen. Debian palvelimilla on 40 000 ilmaista ohjelmaa ladattavissa nopeasti ilman viruksia.
- 1stMacFinn
Kannattaa tarkistaa paljonko kovalevyllä on tilaa. Ja ylipäätään sen kunto, voi olla tiensä päässä. Ja Järjestelmänvalvonnasta näkee onko joku ylimääräinen softa joka on jumissa ja se syö kaiken prosessoritehon.
Älä ainakaan erehdy MacKeeperiä asentamaan, se on enemmän haittaohjelma kuin mitään muuta. Mutta jos on pakko joku cleaner ottaa, MacAppStoressa on kai pari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363