Sims 4 Ulos syömään, voiko omistaja olla itse kokk

Jurpoilija

Niin eli tässä ei ole mitään järkeä, jos omistaja itse ei voi toimia kokkina tai tehdä muuta kuin päivästä toiseen toivotella tervetulleeksi porukkaa ja samat asiat kysellä kerta toisensa jälkeen?? Mun simi tekisi itse erinomaisia aterioita ja kokit vain korkeintaan normaaleita annoksia, toinen kokkini tekee jopa huonoja juomia joka kerta. Kaikki ylennettyinä kun taidot näyttää olevan täynnä. Miten nuo saa tekemään kunnon ruokia? Ja simini ei ehdi muuta tehdä kuin asiakkaan luota toiselle rupattelemaan ja silti kehitettävää on aina omassa otteessa. Tylsäksi käy.

Eli voiko itse olla työntekijänä?
Miten kokit saa tekemään parempia ruokia?
Miks helv... simin "oma ote" on aina kehitettävissä jutuissa?

Kiitti.

2

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jurpoilija kirjoitti mm: "Eli voiko itse olla työntekijänä? *1)
      Miten kokit saa tekemään parempia ruokia? *2)
      Miks helv... simin "oma ote" on aina kehitettävissä jutuissa?" *3)

      *1) Ei duunarina. Iso virhe mun mielestä - siks en ostanut tota osaa ainakaan toistaiseksi. Jossakin voi olla kyllä modi tätä varten, mut en löytänyt pienellä hakemisella.
      *2) Kouluttamalla jollakin tavalla. Huijaamatta varsinaisesti käy esimerkiksi vaikka seuraavassa esitettyyn tyyliin: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/889921/tutorial-on-how-to-hire-your-own-sims-you-made-to-work-in-your-restaurant
      eli keplottelemalla itse luodut simit hommiin TAI yksinkertaisesti huijaamalle työntekijöille taidot sun muut.
      *3) En tiedä.

      • eirek.Simahtanut

        Parempiin ruokiin vois löytyä pieni lisäapu siinä tapauksessa, että rakennusvalikossa sais tontin ominaisuuksiin säädettyä "paremman" kokkaamisen piirteen.

        Netissä löytyy paljon moitetta tämän "Ulos syömään"-osan tiimoilta. Esimerkiksi sitä on ihmetelty, että TS2:n legendaarisessa lisärissä jo saatiin omistajakin kokkaamaan jos haluttiin, muttei millään TS4:ssä. No, onhan ne eri pelejä tai ainaskin eri versioita ja joku viisas totesi, ettei pitäisi niitä vertailla keskenään. Ovat vaan erilaisia ja sillä siisti. Epistä vaatia, et nelkussa pitäis olla kaikki mitä edellisisssä peliversioissa mut kaikki vaan paremmin. Jos noin ajattelee, niin ok. Eihän kaikissa peleissä ole minkäänlaista kokin hommaa tai ravintolaakaan ja monesta on syöminenkin jätetty pois ja silti ne on hienoja pelejä.

        Tulisko omassa ravintolassa kokkaaminen joskus mahdolliseksi jonkin päivityksen, lisäosan tai muun sen tapaisen avulla, sitä ihmeteltiin, mut ei vielä ihan uskottu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe