Minulla on jo kissa ja ajattelin ostaa kaksi undulaattia. Voisiko undulaatit olla huoneessani, häkissä (tietysti päästäisin niitä häkistä ulos) koska en voisi päästää niitä muualle, mihin kissani voisi päästä. Tarviiko ne paljon tilaa vai riittääkö minun huoneeni niiden lentämiseen jne? En usko että voin tehdä kissastani "lintuystävällisen".
Apua? Undulaatti ja kissa.
4
308
Vastaukset
- tom-ja-jerry
Kissa on lihansyöjä ja pitäisi otuksia saaliseläiminään ja kyttäisi niitä vesi kielellä (olet ehkä huomannut, miten kissa suhtautuu ulkona näkemiinsä pikkulintuihin). Lisäksi kissan läsnäolo olisi linnuille jatkuva stressin aihe. En tiedä, millaisia kokemuksia joillakuilla mahtaa olla kissojen ja pikkulintujen yhteiselämästä, mutta näin yleisellä tasolla eläinten käyttäytymisestä päätellen sanoisin, että älä hanki niitä, ellet pysty pitämään niitä täysin erossa toisistaan.
- Vitt_
Mirti välillä niitä jolla ei oo mitään lemmikkiä tai kotia ennen kun ostat undulaatit
- Unohdintonmutvitt_
Mieti*
Jos siis sulla on jo kissa
- kokemuksia_
Mulla oli aikoinaan kolme undua ja yksi kissa. Kissa tuli pentuna ja pidin aluksi poissa huoneesta jossa undulaatit majailivat, mutta pari kertaa se sinne pääsi livahtamaan. Koskaan ei mitään kuitenkaan niille tehnyt olivat ne sitten häkissä tai vapaana ja lopulta siinä kävi niin että jonkilnaisia ystäviä niistä tuli. Toisinaan kun kissa makoili sohvalla saattoi joku unduista mennä siihen myös ja alkaa sukimaan nokkansa kanssa kisun turkkia samalla lailla kun toisen linnun sulkia.
En kuitenkaan suosittele päästämään samaan tilaan, vaikka meillä toimikin yhdessäelo niin ei välttämättä toimi teillä se on niin yksilöllistä miten kukin suhtautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105