Postin jakelu

postiton

Se, että meidän kirje posti menee naapureille ja toisten naapureiden kirje posti tulee meille ei ole hyväksyttävää postilta. Siinä rikkoontuu viestintäsalaisuus, jos avaa toiselle tarkoitetun kirjeen. Itse en ole avannut, vaan aina katsonut mikä nimi kirjeessä on. Ja palauttanut takaisin naapurille. Minun kirje postit on naapuri avannut, mutta kuitenkin palauttanut, onneksi.
Uusi ihmetyksen aihe on, kun aamulehden jakelun yhteydessä jaetaan kirjepostia. Mistä asti tämä on tullut tavaksi? Onko tiedotettu yleisesti lehdissä, netissä, en ole huomannut, tiennyt.

18

1956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehdenjakaja

Onhan siitä tiedotettu kun lukisit lehtiä.Slp sai luvan jakaa niitä jo ajat sitten.

• postimarttievp

Sinulla näyttäs olevan kirjeenvaihtoa naapurisi kanssa.

• lukijajostain

SLP Jakelu Oy jakaa aamuisin kirjeitä ja meille autolehdenkin. Lehtiin on ainakin osaan merkitty jakaja. Ihmeteltiin aluksi. Ihan kainarin sivulta löydät tietoa.
      Kirjepostin sotkemisesta tytär soitti johonkin postin palvelunumeroon. Asia korjaantui.

• Lehdenjakaja

Näinpä.Lehdenjakajat jakaa merkittyhin osoitteisiin ne kirjeet.Jos ei ole muistanut osoitteenmuutosta tehdä niin silloin voi saada esim.asunnossa aiemmin asuneen kirjeen.Jos postilaatikko rivistössä ei yhdessäkään lue numeroa tai nimeä voi mennä väärään laatikkoon joten tarkistus onko omassa laatikossa edes joku merkintä.

• pikkusenpalvelua

Kuuluu Postin toimintaan laittaa nimi laatikkoon ja oseitteen voi tarraanauhalla tehdä,aina kun vaihtuu asukki....

• LueEnemmänLuuleVähemmän

Ilmeisesri aloittaja ei seuraa uutisia lainkaan eikä lue luukustaan jaettua postia. Liikekirjeitten jakeluun on tullut aikoja sitten muitakin toimijoita kuin Posti. Posti myös itse kertoi vähän aikaa sitten näistä muista jakelijoista siinä joka kotiin tulevassa keltaisessa mainoskääteessään. Aloittaja tietysti heitti sdn lukematta roskiin. Ei olisi kannattanut, siinä kerrottiin, miten erotat kuka kirjeesi on jaellut. Kainuun alueella se on juuri tuo SLP, josta nimimerkki "Lehdenjakaja" jo kertoi.
      Laskukirje voi siis odottaa jatkossakin luukussasi jo aamuvarhaisella, kun se on jaettu lehdenjaon yhteydessä.

Tervetuloa uutistenlukijoitten ihmeelliseen maailmaan! Lue enemmän, luulet vähemmän.

• Postiperille

Muistattehan laittaa laatikkoon selkeästi kadun nimen ja talonnumeron ja keitä siellä
      asuu, niin jopas rupeaa laatikkoon tulemaan vain teille tarkoitettua postia. Mitenkäs
      muuten ne jakajat tietäisivät kenen laatikko on? Kun katselee postilaatikkorivistöjä, niin kyllä siellä niitä nimettömiä laatikoita on, monella on tainnut unohtua tuo tietojen
      laitto laatikkoon. Saa siinä sitten ihmetellä jos posti ei osaa oikeaan laatikkoon.

• SLPrestante

Alivuokralaiset yms. kääntävät postinsa kukin mihinkin.

• Postiton

Kiitos, kaikille vastaajille. En ole huomannut lehdistä, että aamu jakelua on. Anteeksi, että vaivasin ja ärsytin teitä... En enää valita postista koskaan.

• saatananii

Saitpa opetukse, mene nurkkaan häpeämään.

• postrent

slp on jo monta kuukautta lehden jakajillaan teettää kirjepostin jakelua,ilman että maksaa niistä erikseen.kannattais jakajien nakata kirjeet roskiin,ettei tarvi tehdä ilmaista työtä.voi olla,että mot ohjelmaan tulee vielä tästä jakelun toiminnasta ohjelmaa?pää naatikat haluavat tehdä firmalle tulosta.ja tietysti myös saavat itse osinkoja.

• jkyuk

Posti ei jaa aamulehteä

• Postinvalvottama

SLP Jakelu Oy:n aamuyön klo 2-3 ajaa kieltomerkeistä piittaamatta makuuhuoneiden ikkunoiden alle tummalla WV merkkisellä autollaan jonka rekisterinumero alkaa V**-6** ja herättää parhaassa unessa olevat, jos se riitä niin juoksee ja hyppii kerrostalon kiviportaissa paukuttaen kengillään, että taatusti herää aamuyöstä. Nämä postit ehtisi lukea päivälläkin, jos saisi yönsä nukkua. Kummallista työhön perehdyttämistä, jos opetetaan yöunien ja yörauhan häirintään postinjakaja!

• nhgjguyuiji

voi voi ,vetäse vittu päähäsi niin ei kuulu mitään :D

• Taxikuskiko

Siilien, jäniksien ehkäpä rusakkojenkin viisautta

• Huolestunut

Niin on meilläkin.Posti menee, en tiedä minne ja meille tulee naapurin postia.
      Nyt uutena juttuna, että naapurien kirjepostia on ilmoitustaulun yläosassa alakäytävällä.
      Kenen on vastuu?

• tietosuoja

Lehtikankaalla tulee naapurin postia laatikkoon,perintäkirjeitä ym. Kenen on vastuu?

• velivelaton

Sdp ei ole ainakaan aikaisemmin jaellut mitään meille.
      Tunnistus virheiden välttämiseksi ja sama nimisten erotteluksi pitää käyttää sotua pelkän nimen lisäksi postilaatikon kannessa. Varsinkin jos samalla kadulla asuu Kainuun kaikki heikkiset korhoset ja kemppaiset.

Ja perintäkirjeen saaja on tietysti itse vastuussa kirjeessä mainituista veloista. Sen takia olen jo vuosia työntänyt perintäkirjeet naapurin laatikkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe