Se, että meidän kirje posti menee naapureille ja toisten naapureiden kirje posti tulee meille ei ole hyväksyttävää postilta. Siinä rikkoontuu viestintäsalaisuus, jos avaa toiselle tarkoitetun kirjeen. Itse en ole avannut, vaan aina katsonut mikä nimi kirjeessä on. Ja palauttanut takaisin naapurille. Minun kirje postit on naapuri avannut, mutta kuitenkin palauttanut, onneksi.
Uusi ihmetyksen aihe on, kun aamulehden jakelun yhteydessä jaetaan kirjepostia. Mistä asti tämä on tullut tavaksi? Onko tiedotettu yleisesti lehdissä, netissä, en ole huomannut, tiennyt.
Postin jakelu
18
1956
Vastaukset
- Lehdenjakaja
Onhan siitä tiedotettu kun lukisit lehtiä.Slp sai luvan jakaa niitä jo ajat sitten.
- postimarttievp
Sinulla näyttäs olevan kirjeenvaihtoa naapurisi kanssa.
- lukijajostain
SLP Jakelu Oy jakaa aamuisin kirjeitä ja meille autolehdenkin. Lehtiin on ainakin osaan merkitty jakaja. Ihmeteltiin aluksi. Ihan kainarin sivulta löydät tietoa.
Kirjepostin sotkemisesta tytär soitti johonkin postin palvelunumeroon. Asia korjaantui.- Lehdenjakaja
Näinpä.Lehdenjakajat jakaa merkittyhin osoitteisiin ne kirjeet.Jos ei ole muistanut osoitteenmuutosta tehdä niin silloin voi saada esim.asunnossa aiemmin asuneen kirjeen.Jos postilaatikko rivistössä ei yhdessäkään lue numeroa tai nimeä voi mennä väärään laatikkoon joten tarkistus onko omassa laatikossa edes joku merkintä.
- pikkusenpalvelua
Kuuluu Postin toimintaan laittaa nimi laatikkoon ja oseitteen voi tarraanauhalla tehdä,aina kun vaihtuu asukki....
- LueEnemmänLuuleVähemmän
Ilmeisesri aloittaja ei seuraa uutisia lainkaan eikä lue luukustaan jaettua postia. Liikekirjeitten jakeluun on tullut aikoja sitten muitakin toimijoita kuin Posti. Posti myös itse kertoi vähän aikaa sitten näistä muista jakelijoista siinä joka kotiin tulevassa keltaisessa mainoskääteessään. Aloittaja tietysti heitti sdn lukematta roskiin. Ei olisi kannattanut, siinä kerrottiin, miten erotat kuka kirjeesi on jaellut. Kainuun alueella se on juuri tuo SLP, josta nimimerkki "Lehdenjakaja" jo kertoi.
Laskukirje voi siis odottaa jatkossakin luukussasi jo aamuvarhaisella, kun se on jaettu lehdenjaon yhteydessä.
Tervetuloa uutistenlukijoitten ihmeelliseen maailmaan! Lue enemmän, luulet vähemmän. - Postiperille
Muistattehan laittaa laatikkoon selkeästi kadun nimen ja talonnumeron ja keitä siellä
asuu, niin jopas rupeaa laatikkoon tulemaan vain teille tarkoitettua postia. Mitenkäs
muuten ne jakajat tietäisivät kenen laatikko on? Kun katselee postilaatikkorivistöjä, niin kyllä siellä niitä nimettömiä laatikoita on, monella on tainnut unohtua tuo tietojen
laitto laatikkoon. Saa siinä sitten ihmetellä jos posti ei osaa oikeaan laatikkoon.- SLPrestante
Alivuokralaiset yms. kääntävät postinsa kukin mihinkin.
- Postiton
Kiitos, kaikille vastaajille. En ole huomannut lehdistä, että aamu jakelua on. Anteeksi, että vaivasin ja ärsytin teitä... En enää valita postista koskaan.
- saatananii
Saitpa opetukse, mene nurkkaan häpeämään.
- postrent
slp on jo monta kuukautta lehden jakajillaan teettää kirjepostin jakelua,ilman että maksaa niistä erikseen.kannattais jakajien nakata kirjeet roskiin,ettei tarvi tehdä ilmaista työtä.voi olla,että mot ohjelmaan tulee vielä tästä jakelun toiminnasta ohjelmaa?pää naatikat haluavat tehdä firmalle tulosta.ja tietysti myös saavat itse osinkoja.
- jkyuk
Posti ei jaa aamulehteä
- Postinvalvottama
SLP Jakelu Oy:n aamuyön klo 2-3 ajaa kieltomerkeistä piittaamatta makuuhuoneiden ikkunoiden alle tummalla WV merkkisellä autollaan jonka rekisterinumero alkaa V**-6** ja herättää parhaassa unessa olevat, jos se riitä niin juoksee ja hyppii kerrostalon kiviportaissa paukuttaen kengillään, että taatusti herää aamuyöstä. Nämä postit ehtisi lukea päivälläkin, jos saisi yönsä nukkua. Kummallista työhön perehdyttämistä, jos opetetaan yöunien ja yörauhan häirintään postinjakaja!
- nhgjguyuiji
voi voi ,vetäse vittu päähäsi niin ei kuulu mitään :D
- Taxikuskiko
Siilien, jäniksien ehkäpä rusakkojenkin viisautta
- Huolestunut
Niin on meilläkin.Posti menee, en tiedä minne ja meille tulee naapurin postia.
Nyt uutena juttuna, että naapurien kirjepostia on ilmoitustaulun yläosassa alakäytävällä.
Kenen on vastuu? - tietosuoja
Lehtikankaalla tulee naapurin postia laatikkoon,perintäkirjeitä ym. Kenen on vastuu?
- velivelaton
Sdp ei ole ainakaan aikaisemmin jaellut mitään meille.
Tunnistus virheiden välttämiseksi ja sama nimisten erotteluksi pitää käyttää sotua pelkän nimen lisäksi postilaatikon kannessa. Varsinkin jos samalla kadulla asuu Kainuun kaikki heikkiset korhoset ja kemppaiset.
Ja perintäkirjeen saaja on tietysti itse vastuussa kirjeessä mainituista veloista. Sen takia olen jo vuosia työntänyt perintäkirjeet naapurin laatikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830