tiilimäen nesteen piha. ettekö te jo ole oppinut että sieltä pihasta tulevilla on väistämis velvollisuus. itse olen meinaan noin 100krt meinannnut vetää monen eri auton kylkeen ku sieltä pamautetaan ihan suoraan eteen. voin taata että joku kaunis kerta mä vielä tulen siitä kylkeen. :)
tiilimäen nesteen pihasta ajo.
17
3181
Vastaukset
- hunajamies02
anna mennä vaa kyll ne oppii kakarakki joskus
- =))
taitaisi olla jotain oppimista itselläkisin ...jos oman kostonhalusi vuoksi törmäilet. Tutustu nuoriin, niin huomaat, että sieltä läytää usein fiksumpaa ja älykkäämpää porukkaa kuin moni keski-ikäinen.
- autokouluun
=)) kirjoitti:
taitaisi olla jotain oppimista itselläkisin ...jos oman kostonhalusi vuoksi törmäilet. Tutustu nuoriin, niin huomaat, että sieltä läytää usein fiksumpaa ja älykkäämpää porukkaa kuin moni keski-ikäinen.
Eiks porilaisiakin koske ihan valtakunnalliset liikennesäännöt!?? Jos on fiksu niin osaa säännöt,eikä törttöile!Porin liikenteessä ajellena olen pannut merkille,että ei osata sääntöjä eikä joustavuutta!
- RKM
Kyllä nuoriso oppii kun isipapan mersu ruttaantuu
voi tulla vaikeuksia saada auto persiin alle
ja pitää kävellä snagarille.
Ja Lea muista että panet rispaantuneet
sukkikset jalkaan sitten ku rysäytät
ettei tuu turhia silmäpakoja ja todellista vahinkoa.
Vois sun iltas mennä pilalle kun surkutelisit sitä silmapakoa.- lea83
ne silmä paot eti siinä vaiheessa haittaa ku tuodaan uus auto paikalle.
- Porinpiru
...ajat sitä autoasi paremmin kuin tunnet yhdyssanat, välimerkit ja Isot AlkuKirjaimet.
Tieliikennelakiakin voisi vähän lueskella.- minä
vaikka minulleekin oikein kirjoitus tuotaa ylittepääsemättömiä onkelmia, on tieliikennelaki justiinsa aika yksiselitteinen. pihasta tuleva väistää. VaIKKa oikealta tulevilla on etu--ajo--oikeus, se ei koske jos tullaan pihasta ajoradalle. tilimäen netseen piha on piha ja sieltä tullaan tielle. Sieltä pihasta tuleva väistää.
Terveesin: monta kertaa asian kans hermonsa menettäny
viä kun osas kirjottaa
- kaisa
Sen verran puolustan tässä,että mullakin monia tuttuja jotka kiertää siellä ja suurin osa heistä väistääkin,mutta useimmiten esim. pikatieltä tulevat jäävät vaan siihen odottelemaan,että Kespalta tulevat ajavat ensin..vaikka pikatieltä tulevilla on etu-ajo-oikeus...
- lea83
pikatieltä meri.porin suunnasta tulevilla kaupungiin kääntyvillä on väistämis vervollisuus kespan pihasta vt2 lähteville ja oikealle keskustaan päin meneville koska molemmilla on kolmio. tällä nyt tarkoitan lähinnä sitä että kun tulee sairaalan suunnasta niin sieltä tullaan surutta eteen.
- Suzie
lea83 kirjoitti:
pikatieltä meri.porin suunnasta tulevilla kaupungiin kääntyvillä on väistämis vervollisuus kespan pihasta vt2 lähteville ja oikealle keskustaan päin meneville koska molemmilla on kolmio. tällä nyt tarkoitan lähinnä sitä että kun tulee sairaalan suunnasta niin sieltä tullaan surutta eteen.
Menit sitten kespan pihalta suoraan tai käännyt niin olet väistämisvelvollinen, sillä olet tulossa piha-alueelta.
Aikoinaan siihen laitettiin kolmio, koska luultiin, että se jollain tapaa vielä selventäsi sitä tosiasiaa, että pihasta tultaessa pitää väistää muita...Ei näytä kuitenkaan olevan kovin järkevä ratkaisu, sillä nyt osa luulee, että kespan pihalta tulevat ovat samassa asemassa kuin meri-porin suunnasta tulevat. - minä
Suzie kirjoitti:
Menit sitten kespan pihalta suoraan tai käännyt niin olet väistämisvelvollinen, sillä olet tulossa piha-alueelta.
Aikoinaan siihen laitettiin kolmio, koska luultiin, että se jollain tapaa vielä selventäsi sitä tosiasiaa, että pihasta tultaessa pitää väistää muita...Ei näytä kuitenkaan olevan kovin järkevä ratkaisu, sillä nyt osa luulee, että kespan pihalta tulevat ovat samassa asemassa kuin meri-porin suunnasta tulevat.Oikein. Kolmio meri-porin suunnasta ei todellakaan poista sitä tosiasiaa että kespalta tullessa ollaan tulossa pihalta ajoradalle.
- kolmioita
lea83 kirjoitti:
siellä on, mut en suosittele tahallista kolaria,,,, ja jotkut tulevat yksityisalueelta. voi tulla ihmeellisiä tulkintoja. xv-750
- Autoilija Porista
minä kirjoitti:
Oikein. Kolmio meri-porin suunnasta ei todellakaan poista sitä tosiasiaa että kespalta tullessa ollaan tulossa pihalta ajoradalle.
Tästä asiasta on olemassa korkeimman oikeuden ennakkopäätös. Huoltoaseman piha on yleistä liikennealuetta ja rinnastetaan tiehen.
Tuo ennakkopäätös annettiin jutussa, jossa joku ajoi moottorikelkalla jakajalle ja sai siitä sakot. En muista päätöksen numeroa, mutta kai se finlex:stä löytyy. Vai mikä se sivusto on, mistä näkee kaikki oikeuden päätökset?!? Autoilija Porista kirjoitti:
Tästä asiasta on olemassa korkeimman oikeuden ennakkopäätös. Huoltoaseman piha on yleistä liikennealuetta ja rinnastetaan tiehen.
Tuo ennakkopäätös annettiin jutussa, jossa joku ajoi moottorikelkalla jakajalle ja sai siitä sakot. En muista päätöksen numeroa, mutta kai se finlex:stä löytyy. Vai mikä se sivusto on, mistä näkee kaikki oikeuden päätökset?!?yleinen alue ja yleinen tie on eriasiat.Se että aseman piha RINNASTETAAN tiehen tekee sen et siellä pihassa pitää väistää oikealta tulevaa, ja ilmeisesti myös sen et siellä ei saa ajaa rekisteröimättömillä vehkeillä.
- Mia
Autoilija Porista kirjoitti:
Tuo ennakkopäätös annettiin jutussa, jossa joku ajoi moottorikelkalla jakajalle ja sai siitä sakot. En muista päätöksen numeroa, mutta kai se finlex:stä löytyy. Vai mikä se sivusto on, mistä näkee kaikki oikeuden päätökset?!?Eipä kuule koske tätä huoltoasemaa toi sun väite. On vähän eri juttu.
- määsääjameijämummo
...käy kespalla? mä tuun ja hajotan teijän autosta tuulilasin.
- ldbhb
Ehkä Suomen paras risteys tienata hiukan taskurahaa, kun dorkat tulee sieltä kyllä vauhdilla eteen ihan uunoina. Joku kerta kyllä pitäs jonkun rysäyttää, jos vaikka osus näitten rumbailijoidenkin silmiin liikennesäännön poikasta aiheesta, miten piha-alueelta poistutaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752