Onko kellään kokemusta tuosta tulostimesta ja jos on niin millaisia.
Väittävät siinä päästävän yli 50% säästöihin musteissa mutta jos musteet kestävät yli 2 vuotta niin missä kunnossa ne ovat silloin?
Millaisia kuvia saa ja pitääkö käyttää juuri Epsonin papereita valokuviin?
EPSON ECOTANK ET-2650 TULOSTIN
4
3101
Vastaukset
- hintatietoinen
Ei ole tuosta laitteesta kokemusta. Mutta parista muusta Epsonin Photo-tulostimesta, joissa on 6 erilaista värikasettia, on kokemusta. Täysin turhaa murehtia mustekustannuksista. Ne ovat todella pieniä. Mutta musteet pitää tilata Saksasta tai Englannista. Lähetyskukuluinen mustekasetin hinnaksi tulee noin yksi euro. Valokuvien laatu aivan samanlaista kuin alkuperäisillä väreillä. Kaikkia valokuvapapereita voi käyttää ja ikävä kyllä nekin kannattaa tilata ulkomailta hinnan takia. Mutta niissä on pienen pieniä eroja. Eri valmistajien paperit antaa kuviin pieniä värisävyeroja. Mutta se on sitten katsojan silmässä mikä on se oikea värisävy.
- printtaaja
Mistä paperia kannattaa tilata ulkomailta?
- wkjekwje
Parasta, mitä tulostinmaailmassa on koskaan tapahtunut.
- Anonyymi
Täyttä huijausta koko Epsonin politiikka. Ostin tuollaisen tulostimen ja mukana oli täyttöpullot. En ehtinyt tulostaa mustetasoja kuin korkeintaan puoleen väliin kun laite ilmoitti
"Mustetyyny on huollon tarpeessa. Ota yhteys Epsoniin".
No minähän otin ja puhelu, samoin kuin sähköpostitkin meni johnkin esanjan suuntaan josta tiedustelin, että mistä tuollaisen mustetyynyn voi ostaa, paljonko maksaa ja voiko sen itse vaihtaa?
Sieltä vastattiin, että laite täytyy lähettää Epsonin huoltoon ja se maksaa 278,00 € kun tyyny vaihdetaan ja kone koodataan jälleen auki. Hinta sisältää lähetyskukut.
Siihen loppui minun yhteistyö Epsonin kanssa. Forever.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187576- 545688
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693187Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72743Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3311139Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021