Hei! Olisin todella iloinen jos täällä oli muita ihmisiä, jotka haluaisivat jakaa kokemuksensa demisuksuaalisuudesta. Haluaisin tietää, miten toiset ihmiset ovat ottaneet sen vastaan ja miten itse koette sen. Minkä takia uskotte olevanne demiseksuaaleja?
Itsestäni tuntuu todella vaikealta tai epätoivoiselta alkaa luomaan suhdetta, kun ajatus siitä, että kumppani haluaisi seksiä niin pian alkaa ahdistaa ja kuka olisi valmis luopumaan seksielämästään odotellakseen, että milloin jos koskaan minä olisin siihen valmis. Itse myös välillä pohdin, että olenko todella demiseksuaali vai mitä jos en haluakkaan seksiä koskaa.
Kokemuksia demiseksuaalisuudesta
3
577
Vastaukset
Mitä tarkoittaa demiseksuaali?
- ihanvaantulinsanomaan184
Hei, Demiseksuaalit tarvitsevat syvän henkisen yhteyden jotta pystyvät seksiin. Jos homma ei millään tavalla kiinnosta niin kyllä se menee sinne aseksualisuuteen. Itse en koe intohimoa ja tarvetta seksiin, joten aika aseksuaali olen. Olen kuitenkin romanttinen eli tykkään platonisesta suhteesta, mihin kuuluu käpertyminen kainaloon. Olen aina ollut tälläinen. Olen seurustellut koska olen luullut sen kuuluvan asiaan. Ihmettelin pitkään miksei tämä tunnu missään ja miltään. Nyt osaan jo hieman osoittaa syytä miksi en ole kuin muut.
- Pervoseksuaalisuus
Tiedän ainoastaan että PENASEKSUAALISUUS rehottaa 13v. tyttönä palstoilla.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1193889Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713121- 262724
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192419Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta372345Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62227En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102211Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset282161Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272046