Kokemuksia demiseksuaalisuudesta

Rubiinisusi

Hei! Olisin todella iloinen jos täällä oli muita ihmisiä, jotka haluaisivat jakaa kokemuksensa demisuksuaalisuudesta. Haluaisin tietää, miten toiset ihmiset ovat ottaneet sen vastaan ja miten itse koette sen. Minkä takia uskotte olevanne demiseksuaaleja?

Itsestäni tuntuu todella vaikealta tai epätoivoiselta alkaa luomaan suhdetta, kun ajatus siitä, että kumppani haluaisi seksiä niin pian alkaa ahdistaa ja kuka olisi valmis luopumaan seksielämästään odotellakseen, että milloin jos koskaan minä olisin siihen valmis. Itse myös välillä pohdin, että olenko todella demiseksuaali vai mitä jos en haluakkaan seksiä koskaa.

3

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tarkoittaa demiseksuaali?

• ihanvaantulinsanomaan184

Hei, Demiseksuaalit tarvitsevat syvän henkisen yhteyden jotta pystyvät seksiin. Jos homma ei millään tavalla kiinnosta niin kyllä se menee sinne aseksualisuuteen. Itse en koe intohimoa ja tarvetta seksiin, joten aika aseksuaali olen. Olen kuitenkin romanttinen eli tykkään platonisesta suhteesta, mihin kuuluu käpertyminen kainaloon. Olen aina ollut tälläinen. Olen seurustellut koska olen luullut sen kuuluvan asiaan. Ihmettelin pitkään miksei tämä tunnu missään ja miltään. Nyt osaan jo hieman osoittaa syytä miksi en ole kuin muut.

• Pervoseksuaalisuus

Tiedän ainoastaan että PENASEKSUAALISUUS rehottaa 13v. tyttönä palstoilla.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      73
      4271
    2. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      17
      2738
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2487
    4. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      15
      2432
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      109
      2298
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      110
      2194
    7. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2151
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      609
      1946
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1935
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      23
      1683
    Aihe