Matkaseuraa espanjaan kesäkuun alussa

Lentoonlähdössä

Heipähei!
Löytyisikö täältä 31 v. Sinkkunaiselle ystävää/kaveria matkaseuraksi kesäkuun alussa espanjaan? Tarkoituksena olisi matkustaa fuengirolaan, benalmadenaan tai torremollinokseen. Lentoliput n. 350 e/hlö ja lisäksi hotelli joka voidaan vaikka yhdessä miettiä, mutta matkakustannukset max. 700e/hlö.

Voisit olla iältään 25-35 v. Nainen tai mies. Tykkäisit ehkä shoppailla, ottaa aurinkoa, kierrellä katsomassa nähtävyyksiä tai istahtaa rantabaariin muutamille tai ehkä voitaisiin käydä joku ilta baarikierroksella :D
Englanninkielen taidolla ei ole väliä voit olla vaikka ensikertalainen ulkomailla.

10

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jusba2700

      Hei olen 30 v mies joka on käynyt muutaman kerran Espanjassa

      • Lentoonlähdössä

        Missä päin espanjaa oot käyny? Ite kävin Helmikuussa Benalmadenassa ja paikka ja ympäristö, viereiset kaupungit oli kivoja joten jäi polte lähteä uudestaan matkalle


    • Jusba2700

      Las palmas sekä Malaga joissa olen käynyt useasti ja nyt haluan nähdä muita paikkoja Espanjasta minulla olisi kesäkuussa sopivasti loma voinko saada sinun sähköposti osoitteen

    • tervemenoasitten

      No eipä kiinnosta.
      Pidän rauhallisesta ja normaalista elämästä.
      Hyvää matkaa vaan!

    • HipHei_79

      Joko olet löytänyt matkaseuraa? Itse olen miettinyt lähteväni Espanjaan,mutta matkaseura puuttuu...Olen 38 vuotias nainen ja tykkään shoppailla,ottaa aurinkoa ja muutamalla lasillisella olisi kiva istuskella sekä baarikierroksellekin mielellään lähden :D Aiemmin en ole Espanjassa käynyt.

      • Mies389.1

        Itse pääsen lähtemään vasta heinäkuun alussa joten aloittajalle en voi reissuseuraksi tarjoutua. Mutta kiinnostaisiko sinua tällaisen 3v nuoremman, reissunsa pääasiassa yksin tehneen miehen matkaseura? Viikon matka Aurinkorannikolle on varattu mutta varausta voinee vielä muuttaa.


    • hiphei-79

      kyllähän sinun kone meni jo mies386.1

    • Normimies35

      700 eurolla ei lomaa voi viettää. Olen ollut kyseisissä paikoissa ja neljä tonnia menee helposti. Tosin minä en asu missään surkeassa hotellissa vaan sviitissä.

    • simson1

      En etsi mitään pikavisiittejä kaipaavaa naista Espanjaan seurakseni. Etsin vapaata ja mielellään lapsetonta/lapset jo kypsiä ja riippumattomia äidistä/isistä olevaa naista. Uskallus täytyy löytyä muuttaa Espanjaan pysyvästi - vain harvoin haluat suomeen.
      Espanjassa usein matkustaneena n.15 krt Canarialla ja monilla mantereen alueilla asuneena itse olen päättänyt muuttaa pysyvästi asumaan Espanjan mantereelle. Viimeiset 8 vuotta matkani ovat kestäneet vähintään 4kk/matka ja mantereella joka on espanjalaistenkin keskuudessa suosituin.. Alle 3kk matkoja en enää edes harkitse.
      En ole roikkuja tyyppiä mutta kuitenkin vain 1 naisen mies joten jos olet saman sorttinen nainen ja tarvitset: "vapaata ilmaa hengittää" ja omaa rauhaa & aikaa tarvitseva persoona - niin toivon tapaamista sydämellisesti ennen vuotta 2018.
      Minä olen mies nyt 59 v ja jo tarpeeksi kauan yksin elänyt/ollut.
      Jos kiinnostuit voit yrittää ottaa yhteyttä niin sovitaan missä syödään ensimmäinen yhteinen ateria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe