Heipähei!
Löytyisikö täältä 31 v. Sinkkunaiselle ystävää/kaveria matkaseuraksi kesäkuun alussa espanjaan? Tarkoituksena olisi matkustaa fuengirolaan, benalmadenaan tai torremollinokseen. Lentoliput n. 350 e/hlö ja lisäksi hotelli joka voidaan vaikka yhdessä miettiä, mutta matkakustannukset max. 700e/hlö.
Voisit olla iältään 25-35 v. Nainen tai mies. Tykkäisit ehkä shoppailla, ottaa aurinkoa, kierrellä katsomassa nähtävyyksiä tai istahtaa rantabaariin muutamille tai ehkä voitaisiin käydä joku ilta baarikierroksella :D
Englanninkielen taidolla ei ole väliä voit olla vaikka ensikertalainen ulkomailla.
Matkaseuraa espanjaan kesäkuun alussa
10
527
Vastaukset
- Jusba2700
Hei olen 30 v mies joka on käynyt muutaman kerran Espanjassa
- Lentoonlähdössä
Missä päin espanjaa oot käyny? Ite kävin Helmikuussa Benalmadenassa ja paikka ja ympäristö, viereiset kaupungit oli kivoja joten jäi polte lähteä uudestaan matkalle
- Jusba2700
Las palmas sekä Malaga joissa olen käynyt useasti ja nyt haluan nähdä muita paikkoja Espanjasta minulla olisi kesäkuussa sopivasti loma voinko saada sinun sähköposti osoitteen
- tervemenoasitten
No eipä kiinnosta.
Pidän rauhallisesta ja normaalista elämästä.
Hyvää matkaa vaan! - HipHei_79
Joko olet löytänyt matkaseuraa? Itse olen miettinyt lähteväni Espanjaan,mutta matkaseura puuttuu...Olen 38 vuotias nainen ja tykkään shoppailla,ottaa aurinkoa ja muutamalla lasillisella olisi kiva istuskella sekä baarikierroksellekin mielellään lähden :D Aiemmin en ole Espanjassa käynyt.
- Mies389.1
Itse pääsen lähtemään vasta heinäkuun alussa joten aloittajalle en voi reissuseuraksi tarjoutua. Mutta kiinnostaisiko sinua tällaisen 3v nuoremman, reissunsa pääasiassa yksin tehneen miehen matkaseura? Viikon matka Aurinkorannikolle on varattu mutta varausta voinee vielä muuttaa.
- hiphei-79
kyllähän sinun kone meni jo mies386.1
- Normimies35
700 eurolla ei lomaa voi viettää. Olen ollut kyseisissä paikoissa ja neljä tonnia menee helposti. Tosin minä en asu missään surkeassa hotellissa vaan sviitissä.
- simson1
En etsi mitään pikavisiittejä kaipaavaa naista Espanjaan seurakseni. Etsin vapaata ja mielellään lapsetonta/lapset jo kypsiä ja riippumattomia äidistä/isistä olevaa naista. Uskallus täytyy löytyä muuttaa Espanjaan pysyvästi - vain harvoin haluat suomeen.
Espanjassa usein matkustaneena n.15 krt Canarialla ja monilla mantereen alueilla asuneena itse olen päättänyt muuttaa pysyvästi asumaan Espanjan mantereelle. Viimeiset 8 vuotta matkani ovat kestäneet vähintään 4kk/matka ja mantereella joka on espanjalaistenkin keskuudessa suosituin.. Alle 3kk matkoja en enää edes harkitse.
En ole roikkuja tyyppiä mutta kuitenkin vain 1 naisen mies joten jos olet saman sorttinen nainen ja tarvitset: "vapaata ilmaa hengittää" ja omaa rauhaa & aikaa tarvitseva persoona - niin toivon tapaamista sydämellisesti ennen vuotta 2018.
Minä olen mies nyt 59 v ja jo tarpeeksi kauan yksin elänyt/ollut.
Jos kiinnostuit voit yrittää ottaa yhteyttä niin sovitaan missä syödään ensimmäinen yhteinen ateria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818