Ilveslahden Siivous Oy Jyväskylä

kannattakohakea

Lehdessä oli ilmoitus, että haetaan työntekijöitä loppusiivoojiksi ym.

Kellään kokemuksia kyseisestä yrityksestä?

149

12679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilijonkka81

      On,ei kannata.Siellä naissiivoojat vikittelee toisten miehiä rakennustyömailla.

      • siivoja

        perustele väitteesi. sillä itse en ole kyseiseen toimintaan törmännyt. sillä minun tietääkseni ilveslahden naissiivoojat keskittyvät työtekoon sillä muuhun raksa puolella ei kerta kaikkiaan ole aikaa.


    • Kamalapaikkaa

      On ihan peestä,,rakennussiivoojat saa kaikki parhaat työvälineet ja aineet,,ylläpitosiivoojat joutuu kuuntelemaan asiakkaan kiukuttelua,,ei oo hyviä työvälineitä ja siivouksessakin joutuu käyttämään kloritia kun muuta ei ole ja asukkaat valittaa. Sankoon joutuu ottamaan vähän ainetta plus vettä ja ylimmäiseen kerrokseen raahata edestakaisin ja mikä paskinta: kuulemma moppia ei tarvitse edes huudella eli samalla paskavedellä joutuu portaat ottamaan. Aikaa parhaillaan 7 kerroksisen kerrostalon siivoukseen sen 1-1,5,,unohtamatta muita yleistiloja. Ihmettelen jos tämä pulju on.pystyssä,,vapaa ajalla soitellaan ja valitetaan asioille millä ei.voi itse mitään,,suosikkeja on ja he saavat aina tahtonsa läpi

      • laikkariina

        Ilveslahden Siivous etsii usein työntekijöitä. Minä olen joskus sinne sähköpostia laitellut mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan.


      • Anonyymi
        laikkariina kirjoitti:

        Ilveslahden Siivous etsii usein työntekijöitä. Minä olen joskus sinne sähköpostia laitellut mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan.

        Nykyisin siivoojat ei jymmärrä suomenkieltä. Miten lukevat työohjeita. Eivät viitsi opetella suomenkieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin siivoojat ei jymmärrä suomenkieltä. Miten lukevat työohjeita. Eivät viitsi opetella suomenkieltä

        Lisäksi moni suomalainen tekee karhunpalveluksen ja alkavat puhumaan englantia, puhukaa omassa kotimaassanne suomen kieltä vastapuolen vika jos ei opiskellut suomea eikä ymmärrä.


    • eihyvä

      Jos haetaan usein työntekijöitä sekin kertoo jo paljon... Vaihtuvuus on siis suurta. Työntekijät eivät viihdy.

      Itse asun Jyväskylässä ja tosi usein osuu silmiin Ilveslahden Siivous Oy:n työpaikkailmoitukset mol.fi sivuilla ja paikallislehdessäkin ollut ilmoituksia.

      • Tarkkatäti

        Nyt ne ei laita vissiin enää,,koska tietävät että moni ei viihdy siellä pitkään, on hyväveli järjestelmä tosi häikäilemätöntä toimintaa,,asiakkaat maksaa ihan turhasta, siivoojien vika se ei ole vaan esimiesten ja palveluohjaajien ylimielisen asenteen. Terveisin asukas jossa ilveslahti käy,,todella kurjaa miten siivoojia kohdellaan muutenkin,,mut tää ettei ole edes kunnollisia työvälineitä tai aineita


    • EnSopinutSinne

      Olen työskennellyt yrityksessä joskus , mutta irtisanouduin ja vaihdoin toiseen siivousyritykseen. Siivoustyössä/Siivoamisessa itsessään ei ollut mitään vikaa, pidän jopa siivoustyöstä.

      Jokaisessa yrityksessä on omat toimintatavat ja tyylinsä. Itse en pitänyt tämän yrityksen toiminnasta yhtään. Ehkä tämä yritys sopii sitten jollekin toiselle henkilölle paremmin.

      • Täyttäkuraa

        Olen joskus kans työskennellyt siellä,täyttä paskaa koko firma,ei kunnioita yhtään ainakaan ylläpitosiivoojia,tunneista otetaan pois,likaisilla mopeilla pitää pestä lattiat jne


      • siwankassakone

        Kuka pakottaa pestä lattioita paskasella mopilla? Luulis että olisi sen verran järkeä päässä että soittaa työjohtoo ja pyytää puhtaita moppeja?


      • Paskapyykit
        siwankassakone kirjoitti:

        Kuka pakottaa pestä lattioita paskasella mopilla? Luulis että olisi sen verran järkeä päässä että soittaa työjohtoo ja pyytää puhtaita moppeja?

        Ootko tyhmä vai tuota johtoporrasta? Ei sieltä mitään saa vaikka soittikin sinne,,ja ei kuulemma "ole" kuin tietty määrä moppeja,luulisi olevan sen.verran järkeä että miettisit et ne paskamulkut olettaa että raahaat mopit siivouskeskukseen ja peset lavuaarissa ne ja käytät vielä viikon niitä samoja:D koska kerran viikossa ne tuli vaan paskapyykit hakemaan


      • Anonyymi

        Todellakin. Onko jokin lahko?


    • Irtisanouduin

      Väärin maksettuja palkkoja. Ja vaikka niistä huomautti, niin silti ei suostuttu maksamaan. Itse koin helpoimmaksi ratkaisuksi sen, että irtisanouduin ja vaihdoin toiseen siivousyritykseen.

      • Keitäjeitäkshvinkeitin

        Juu sama,tyhmänä pidettiin,,siis hei haloo,,kuka muka haluaa tehdä töitä 300-500 e/kk?:/


      • Anonyymi

        Minulla samat kokemukset,loukkaannuttiin jos sanoi asiasta.


    • Hyväpaikka

      Täällä näköjään avautuu ihmiset kenellä ei ole mtn tietoa asioista, esim nuo palkat :DDD sehän on työntekijän asia miten hän ilmoittaa ja sen mukaa maksetaan ne joka ikisessä firmassa. Itse viihtynyt töissä todella hyvin ja esimiesten kanssa tulee toimeen loistavasti. Esimiesten arvostus sitten, eikös metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan? Ja toinen ihminen saattaa ottaa saman asian eritavalla kuin toinen ja siitähän nämä mielensä pahoittajat tulevat. Onnea ja menestystä teille mut tää firma on jkl:n yks johtavimmista siivousliikkeistä. Onhan se toki totta että kateelliset jauhaa aina kun heillä asiat meni toisin kun itse olisi tahtonu. Kiven alla voi olla työpaikka jossa ite saa päättää kaiken ja yms ellei perusta omaa.

      • siivoojana

        Ei ole aina työntekijästä kiinni. Olin Jyväskylässä eräällä firmalla töissä ja melkein joka tilissä oli palkat väärin. Oli esim. unohdettu kokonaan jokin lisä tai jätetty korjaamatta palkan muuttuminen perussiivouksien alettua. Työntekijä itse merkkasi tunnit ja esim. iltatunnit mutta työnantajan vastuulle jäi ilmoittaa palkanmaksuun myös esim. koulutuslisä ja muut mahdolliset sovitut lisät kuten ryhmän vanhin-lisä.


      • Positiivinenpaikka

        "Mut tää firma on jkl:n yks johtavimmista siivousliikkeistä. "

        Kuulostaa yrityksen johtajan mainospuheelta. :D


      • Anonyymi

        Kyllä nyt erehyt "johtava siivous firma", aika helevetin paksua jopa sulta! Otahan selville asian todellinen laita ja tuleppa sitten kommentoimaan!
        Olen joskus ko. paikassa työskennellyt ja ilimasiks pitäs tehä pitkää päivää! Palkat tulee miten tulee ja nekin pitää itse tarkistaa! Rouva johtaja on niin ylimielinen ja ynsee että voi vittu!!!
        Never ilveslahden siivous again!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt erehyt "johtava siivous firma", aika helevetin paksua jopa sulta! Otahan selville asian todellinen laita ja tuleppa sitten kommentoimaan!
        Olen joskus ko. paikassa työskennellyt ja ilimasiks pitäs tehä pitkää päivää! Palkat tulee miten tulee ja nekin pitää itse tarkistaa! Rouva johtaja on niin ylimielinen ja ynsee että voi vittu!!!
        Never ilveslahden siivous again!!!!!

        Juurikin näin. Ei vieläkään tapojaan muuttanut, tämä rouva. Ei opi millään, jää luulee olevansa joku. No, siivousyritys, joopa joo... Siivousyritys, täytyyhän sitä jostain olla pollea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt erehyt "johtava siivous firma", aika helevetin paksua jopa sulta! Otahan selville asian todellinen laita ja tuleppa sitten kommentoimaan!
        Olen joskus ko. paikassa työskennellyt ja ilimasiks pitäs tehä pitkää päivää! Palkat tulee miten tulee ja nekin pitää itse tarkistaa! Rouva johtaja on niin ylimielinen ja ynsee että voi vittu!!!
        Never ilveslahden siivous again!!!!!

        Jeps,ilmaseks pitää tehdä,palkoista suorastaan varastettiin sitten suututtiin ja laitettiin caps lockilla isoin kirjaimin että onko nyt oikein!?:D eli suuttuivat kun huomautti väärin maksetuista palkoista. Esimiehen asenne oli todellakin jatkuvasti vittumainen ja ynseä, suosikkeja oli jotka ottivat jos toimipisteeseen tuli uusia mappeja,liinoja tai välineitä parhaat päältä,vaikka monissa kohteissa olis ollut jo monta viikkoa tai kuukautta ollut huutava pula hyvistä ja uusista välineistä,sekä siivousaineista.


    • Hyväpaikka

      Kyllä juurikin näin, mutta tässä firmassa tuntuu olevan työntekijöillä ongelma ilmoittaa ajallaa ne mitä työtovereilta saanu kuulla. Itsellä ollut mtn ongelmia missää asiassa. Saa tehä ylitöitä ja vp saa kun tarvii. Kaikki maksettu ajallaan aina. Toki ihmisiä se työnjohtokin on

      • Anonyymi

        Eräs esimieshän se siinä kirjoittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs esimieshän se siinä kirjoittaa...

        Jep ja sen hoviporukka,en tosin tiedä nyt tilanteesta, meinasin raastupaan vetää firman puuttuvien palkkojen takia,mutta en jaksanut sitä ruljanssia niin parhaaksi näin irtisanoutua.


    • Sivutyötäetsiväää

      Siis onko tuo ilveslahden siivous uusi paikka vai? Itse en ole kuullut oon itse kaupan kassana jaa harkinnut sivutyötä:D esim just siivous alaa mut oon kuullut et aika rankkaa siivoaminen,,mitä siis ilveslahdessa tehdään? Onks siellä rakennus vai tuota ylläpito siivousta? Monta tuntia viikossa saa työskennellä? Tuleeko palkat ajallaan?:o

      • työssäoleva

        olen kyseisessä firmassa töissä. palkat on tullut ajallaan kunhan muistaa ilmoittaa työ tunnit ennen palkka katkoo. työtä on sekä rakennus että ylläpitopuolella. niin monta tuntia saat työskennellä viikossa kun haluat. kaikki on siitä kiinni mitä sovit työtä hakiessasi.


      • Kaupankassaalma

        Pitääpä pistää harkintaan,,sivutyö kyl pelastaisi minun budjetin:D vielä parempi jos olisi viikonloppu työtä


      • työssäoleva

        olen saanut sen käsityksen, että juuri viikonloppu töitä olisi, kun ei halukkaita aina löydy vaikka työnjohto sitä kyselee. joten ota rohkeasti yhteyttä soittamalla ritva Oinoselle jonka puhelinnumero löytyy ilveslahden nettisivulta.


    • Pelokashiiri

      Eksyin tänne palstalla vahingossa:D olen kanssa ollut kyseisessä firmassa ja voin kiteyttää sen yhteen lauseeseen: perseestä! Menkää sinne töihin ja katsokaa miten teitä kohdellaan,,ihan järkyttävää että työntekijöitä syytellään kaikesta,,ehkä olisi työnantajilla peiliin katsomisen paikka? En viitsi enempää kirjoittaa ettei verenpaineet kohoa,,mutta ne viikot mitkä olin siellä,,niin ainakaan ei kannata olla kiltti,,ettei sua tallota,haukuta ja juoruilla selän takana:/

    • siivoojaSiivooja

      ok.

    • Toimistotäti

      Itse en siivoojana viihdy,,firmasta riippumatta,,serkkuni on töissä iss:ällä, en tiedä ilveslahden toiminta tavoista mut iss:ällä aina kiire,kai se jokaisessa firmassa on niin?

      • Siivoojai

        Issillä olin itse kuukauden ja esimies kohteli alaisiaan todella huonosti. Annettiin milloin mitäkin ohjeita, miten hommat hoidetan ja kun näin teki hyökkäsikin kimppuun että minkä helvetin takia teet näin. Ei saanut töitään tehdä ilman että joku hengittää niskaan naama norsun vituilla. Työntekijöitä irtisanottiin jatkuvasti. Tiedä sitten oliko esimiehen stressi vai mikä mutta ikinä en ole tollaseen kohteluun törmännyt missään työpaikassa.


    • Mikke_1971

      Älkää menkö siivousfirmaan töihin jos ei ihan pakko. Itsellä kokemusta ISS, L&T ja tästä firmasta Suomalan ajoilta. Työtunnit millon sattuu, joskus lähdin kolme kertaa vuorokauden aikana töihin, välillä päiviä jollon ei töitä ollenkaan. L&T:llä aamulla toimistolle kyselemään onko tänään mitään työtä mahdollisesti ja työauton odottelua kun ei omalla saanut kulkea. Ei vuorolistoja, ei pystynyt mitään omia menoja suunnitteleen kun tienny milloin töitä. Onneks ei enää tartte perkele.

    • mpvplen

      Siivoustyö on totista työtä! Palkka tulee ajallaa ja oikein laskettuna! Ittestä kiinni onko tuntinsa ilmoittanut oikein ja ajallaan! Terkut Realle halataan kun tavataan! Ns.pilapuhelut

    • Kjgf

      Siivoustyössä on huonot palkat, aina, siivoojilta lisät pois vaan... Firmasta riippumatta

    • Unohtunupäästä

      Ei ole kokemusta.

    • Sisilisk

      En tiedä varmaan ihan ok, siivous on rankkaa kuitenkin

    • Eihyvääpalautetta

      Ei kannata.. Kauheaa pompotusta ja pelkkää paskaa niskaan. Hain töihin samaan aikaan kun kävin vielä lukiota, minulle sanottiin että täytyy tehdä myös aamuvuoroja ja kun mainitsin koulusta, ei mitään kunnioitusta pomolta koulutusta kohtaan.. Sanoi että vapaus ei tule koulutuksesta vaan siitä että on rahaa.. uskomatonta.. Minulla oli myös 4 aineen ylioppilas kirjoitukset tulossa, pomo oli sitä mieltä että päivällä voi tehdä töitä, koulua lukea vapaa-ajalla...

      • Kuulostaakamalalta

        Kuulostaa sairaalta pomolta, näitä pomoja on aika paljon siivousalalla , ei välitetä eikä kunnioita työntekijän toiveita tai elämäntilannetta, suositaan tiettyjä henkilöitä jne. Itse en hakisi siivoustyöhön jossa ei kunnioiteta elämäntilannetta lainkaan


    • zinncki

      taas on te-palveluiden sivuilla 5 paikkaa auki.. pelkkää huonoa kokemusta firmasta, ei kannata missään nimessä hakea! työntekijää ei kunnioiteta

    • palkkatehdystätyöstä

      Olisiko tuossa nyt joillakin peiliin katsomisen paikka?
      Jos ei homma toimi, niin eikö kannattaisi keskustella esimiehen kanssa mikä on vialla, tietenkään siivous ala ei sovellu kaikille, mutta jos hakeudut sinne, niin yleensä palkkaa maksetaan tehtyjen tuntien perusteella ja mitä enemmän teet sitä enemmän saat palkkaa.
      Toki jos et halua tehdä töitä, tuskimpa siitä kukaan sinulle maksaa palkkaa...paitsi kela.
      Olen ainakin kuullut että rakennussiivouksen puolella on hyvä porukka ja hyvä ryhmähenkin, joten sitä ainakin voisin suositella.

      • Näinvalitettavasti

        Mä itse sitä mieltä et työnantajilla tässä peiliin katsomisen paikka on, jos toinen kertoo käyvänsä koulussa ja tahtoo esim vaan tiettynä päivänä viikossa tehdä töitä niin luulisi olevan tilannetajua työnantajalla et toinen ei välttämättä jaksa tehdä aamu/päivävuoroja.... Itse siivoustyötä tehneenä sanon suoraan et työntekijöitä ei arvosteta ja pidetään itsestään selvyytenä..... Jokaisessa siivousfirmassa on hyvät ja huonot puolensa tosin, mut kuuntelun taito on tärkeä asia molemmin puolin ja toisen arvostaminen! Työntekijöistä kyl monesti otetaan irti kaikki mikä lähtee ja tuloksena on stressaantunut, väsynyt ja selkä/niska/ranne kipuinen työntekijä


    • Kulukuri

      Muistakaa, että siellä viihtyy ne työntekijät, joilla on samanlainen elämänkatsomus, kuin omistajilla. Lisiä ym ei tarvitse maksaa, koska "Herran haltuun"!

      • Anonyymi

        Lestadiolaisiako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaisiako?

        Ehkä?


    • EntinenTyäntekijä

      Sanotaanko näin, että : "Valinnat ratkaisee"


      :D

    • Eitodellakaan

      Arkipyhäorvauksia ei ainakaan makseta, eikä lisiä. Tunteja ei oo niin paljon ku sopparissa on luvattu. Työaikaa annetaan liian vähän ja sitte asiakkaat valittaa ja paska tippuu työntekijän niskaan kun ei vaan ehi. Informaatio ei liiku todellakaan hyvin, ikinä ei tiedä minne on menossa ja monelta jos on uusi paikka ja kukaan ei vastaa kun kysyy. Paska firma.

    • Anonyymi

      Ei voi suositella tätä firmaa todellakaan. Menkää mihin tahansa muuhun! Työajat, lisät, mikään ei toimi!

    • Anonyymi

      ensin tulee ilveslahti ja sen jälkeen oikeat siivoojat korjaan näiden jäljet! halpa tunti veloitus , sen takia niillä on töitä

    • Anonyymi

      En todellakaan voi suositella tätä firmaa. Olin muutaman viikon Ilveslahdella ja jo ensimmäisen viikon jälkeen rupesin etsimään muita töitä. Pomo oli todella tyly eikä infonnu mistään asiasta ja sitten työntekijät haukuttiin kun ei tiedetty mitä piti tehdä tai ei keretty tekemään, tai jos kysyit että mitäs joku puutteellinen info tarkoittaa. Minkäänlaista perehdytystä ei saatu, ei siis mitenkään opastettu vaikka tiedettiin ettei ole siivoustyöstä kokemusta. Seuraavan päivän työvuorot tuli monesti vasta illalla eikä mitään pystynyt suunnittelemaan vapaa-ajalle. Työvälineetkin oli parhaat päivänsä nähneet ja niillä sitten piti yrittää saada hyvää jälkeä aikaiseksi. No ei ihan onnistunut. Ei ollu työntekijöillä motivaatio kohdillaan Enkä ihmettele että porukka vaihtuu ihan koko ajan mutta hei, valinnat ratkaisee! ;)

      • Anonyymi

        Ihan alko itkettämään. Kuulostaa tosi rankalta. Olethan kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan alko itkettämään. Kuulostaa tosi rankalta. Olethan kunnossa?

        Parin vuoden terapialla tästä selvinnen.


      • Anonyymi

        Mulla lähes sama juttu, ensin valehdeltiin työtunneista, perehdytys oli olematon, palveluvastaava juoksi tupakalla ja kännykkää räpelsi koko ajan, eikä edes kertonut kaikkia alueita mitä kuuluisi siivota, sain tietää vasta jälkikäteen kun asukas tuli valittamaan ettei olla siivottu ollenkaan.... Ihan kiva tietää että piti se B puolikin siivota mutta kukaan ei kertonut:D

        Työvälineet kivikaudelta, liian vähän tavaraa tai ei ollenkaan toimitettu vaikka tilasi tietyn määrän. Kerran viikossa pyykit haettiin, sanottiin vaan et huuhtele sitä moppia, eli käytännössä levitit likaa ympäriinsä sillä mopilla

        Mitään ei kerrottu vaikka kysyikin jos vastasi niin töykeetä käytöstä sai aina päällensä, vapaa aikana soiteltiin ja valitettiin joka asiasta, milloin en ollut siivonnut tiettyä aluetta hyvin, milloin en muka ollut siivonnut ollenkaan jne

        Työtunneista varastettiin eli ei maksettu tehdyistä tunneista vaikka ilmoitti oikein, aina oli liian vähän maksettu, vaikka huomautti ei asiaan tullut muutosta

        Kuva hoviporukka siellä, ei oo käytös yhtään muuttunut vuosien varrella, pitäisi itsekin olla yhtä vittu nainen ja ilkeä, omata sellaiset arvot että alta pois kiltit ja kipeät

        Onneksi pääsin irtautumaan koko paskasta, mitä se muka hyödyttää et on yksi johtavimmista puljuista jos työnjohdolla on asenteessa parantamista


      • Anonyymi

        Samat kokemukset, ei mitään lisättävää, ja kaikenlisäksi kaikkia alueita ei edes kerrottu joissain kerrostalo kohteessa et mitä kuului siivota, palveluvastaava ramppasi kännykällä ja tupakalla ja tokaisi, joo joo on tää ihan hyvä, vapaapäivinä soitettiin jatkuvasti ja valitettiin laadusta, vaikka siivosin mitä "opastettiin"

        Ja ne työvälineet, ei tsiisus maailman alkeellisimmat ja huonoimmat mitä kuvitella saattaa ja niillä piti saada puhdasta aikaiseksi,, hävetti niillä julkisesti siivota, puhtaita liinoja yms ei ollut tarpeeksi, eikä niitä saanut, sanottiin vaan et huuhtele sitä moppia... Joo olipa kiva huuhdella likaista moppia ja levittää lisää likaa....


      • Anonyymi

        Tuosta työvälineistä komppaan, uskomatonta että ei mihinkään voida panostaa! Itsekin etsin töitä heti muutaman viikon jälkeen,, pomo oli aika ilkeä, eikä välittänyt siitä että en tuntenut Jyväskylän aluetta kunnolla, lisäksi työsopimusta tehdessä valehdeltiin tuntimäärästä ja että saa vapaata ajoissa jos kysyy, sittenkun vapaata piti olla jälkikäteen sanottiin miksi en ollut töissä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parin vuoden terapialla tästä selvinnen.

        Joo täällä sama, ei noteerattu jos välineistä sanoi tai että ei ole tarpeeksi moppeja tai liinoja, koko ajan piti myös olla skarppina koko ajan soittivat vapaa ajalla ja valitettiin laadusta, sekä s postiin tulvi valitus viestejä asioista mille itse en voinut mitään enkä vaikuttaa kun esimies ei kuunnellut että ei ole tarpeeksi aikaa eikä hyviä työvälineitä ja aineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta työvälineistä komppaan, uskomatonta että ei mihinkään voida panostaa! Itsekin etsin töitä heti muutaman viikon jälkeen,, pomo oli aika ilkeä, eikä välittänyt siitä että en tuntenut Jyväskylän aluetta kunnolla, lisäksi työsopimusta tehdessä valehdeltiin tuntimäärästä ja että saa vapaata ajoissa jos kysyy, sittenkun vapaata piti olla jälkikäteen sanottiin miksi en ollut töissä???

        Mulla oli sama, kun ensin myönsivät vapaata mutta sitten ku tuli takas töihin huudettiin naama punaisena miksi en ilmoittanut etten tule töihin??? Ei todellakaan rouva keppi perseessä välittänyt että olin myös aika uusi paikkakunnalla enkä tuntenut kohteita tai koko jyväskylän aluetta! Aivan uskomatonta paskaa oli! Ikinä en oo sen jälkeen siivoojana ollut yhtä huonoissa työpaikoissa jossa ei tarvitsisi jokaisesta asiasta vääntää ja jossa kaikki asiat aina välineistä esimiehen ammattitaidottomuuteen kusee ja pahasti!


    • Anonyymi

      Siivousalan töissä valinnat ratkaisee.

    • Anonyymi

      En suosittele 'valinnat ratkaisee' ei tunnu olevan väliä työntekijän hyvinvoinnilla, syytellään turhasta ja soitellaan vapaa aikana. Työvälineet parhaat päivänsä nähneet, paskasella ei saa puhdasta. Tieto ei kulje, eikä kerrota mitään jos kysyy, joudut raahaa pölynimuria keskellä vilkasta liikennettä toiseen kohteeseen,, ei oteta huomioon siirtymäaikaa. Menkää vaikka paskaojan kaivajiksi, älkää ilveslahteen!! Ikinä en ole saanut ennen tätä paikkaa ala arvoista kohtelua ja olen sentään työskennellyt siivousalalla vuosia

      • Anonyymi

        Tuo mitä kirjoitit pitää paikkansa ainakin osittain. Se missä ns. Puolella töitä teet ratkaisee mikä on palkka, työhön käytetty aika, millaiset välineet ym. Saat käyttöösi. Joka tapauksessa olet sitten rakennus, keikka tai ylläpito siivooja niin kohtelu johdon taholta riippuu siitä kuinka syvälle heidän hanuriin olet valmis työntämään kielesi. Sun tekstistä tuli kuva et olet tehnyt ns. Koppi siivousta, joka on kaikista paskin duuni ilveslahdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä kirjoitit pitää paikkansa ainakin osittain. Se missä ns. Puolella töitä teet ratkaisee mikä on palkka, työhön käytetty aika, millaiset välineet ym. Saat käyttöösi. Joka tapauksessa olet sitten rakennus, keikka tai ylläpito siivooja niin kohtelu johdon taholta riippuu siitä kuinka syvälle heidän hanuriin olet valmis työntämään kielesi. Sun tekstistä tuli kuva et olet tehnyt ns. Koppi siivousta, joka on kaikista paskin duuni ilveslahdella.

        Todellakin, koppisiivous on Kaikista Rankinta. Siellä pitäisi olla ainakin kaksi ellei jopa neljä ihmistä kokopäiväisesti töissä, että tulis edes jonkinnäköistä jälkeä. Välineet pitäisi olla paremmat ja Siistit. Oikein välillä hävetti siellä pomojen siis (raksamiesten) puolella, kun rikkalapiokin oli Tosi Surkeassa kunnossa....likainen yms....siivousvaunutkin olivat parhaat päivänsä jo nähneet.....kurjaa, kun Mikään Ei Toimi!! 😯👎🤔


    • Anonyymi

      Ilveslahden Siivous Oy on Jyväskylän yks johtavimmista siivousliikkeistä.

      • Anonyymi

        Se että on " yks johtavimmista siivous liikkeistä" ei tarkoita et olis hyvä työnteko paikka . Tai työnjohto olis ammattimaista. Ilveslahdella nimenomaan työnjohto tarvitsisi koulutusta henkilöjohtamisen saralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että on " yks johtavimmista siivous liikkeistä" ei tarkoita et olis hyvä työnteko paikka . Tai työnjohto olis ammattimaista. Ilveslahdella nimenomaan työnjohto tarvitsisi koulutusta henkilöjohtamisen saralla.

        Siinä kyllä kirjoitit oikein👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kyllä kirjoitit oikein👍

        Tietty hoviporukka siellä, kiusaamista, ilkeilyä, keksittyjä juoruja ja mustamaalaamista

        En suosittele jos et halua että itsetunto laskee ja siivota parhaat päivänsä nähneet työvälineillä ja muutamalla rätillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty hoviporukka siellä, kiusaamista, ilkeilyä, keksittyjä juoruja ja mustamaalaamista

        En suosittele jos et halua että itsetunto laskee ja siivota parhaat päivänsä nähneet työvälineillä ja muutamalla rätillä

        Olet oikeassa Näin on ollut aiemmin ja niin on nytkin. Kummasti se oranssi takki ja valkoinen kypärä antaa oikeutuksen kusipäiseen käytökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa Näin on ollut aiemmin ja niin on nytkin. Kummasti se oranssi takki ja valkoinen kypärä antaa oikeutuksen kusipäiseen käytökseen.

        Kyllä näin on asiat ja sit vielä virnuillaan et hei sori vaan, läppä jne. Tulee mieleen koulu aikainen kiusaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa Näin on ollut aiemmin ja niin on nytkin. Kummasti se oranssi takki ja valkoinen kypärä antaa oikeutuksen kusipäiseen käytökseen.

        Tiedä siitä kuspäisyydestä taitaa olla nii et paska valuu alespäin... , raksapuolella kun ollaa rakennuttajan aliurakoitsijoina ja ne sanelee aikataulut ja laadun... Me vaan koitetaa toteuttaa parhaamme mukaan... En haluis tosiaa olla pomona pomon paikalla kun siel on aina sinuu isompi herra rähjäämässä jos homma ei suju aikataulussa, näin siis rak siivous puolella mennään...


    • Anonyymi

      minusta arvostelu on aiheeton.Työnjohto johtaa ja duunari tekee.Moni rivimies nainen...ei taida olla niitä työpaikkoja minne voitte mennä.Lusikka kauniiseen kätöseen....

      • Anonyymi

        Ilves Lahden arvostelu ei koskaan ole tarpeetonta vaikkakin turhaa. Kyseessä alus joka ei suuntaansa vaihda. Koska ne jotka päättää asioista eivät näe metsää puolta. Ja niin me duunarit kyllä tehdään omat työmme ja siinä sivussa muidenkin. Jos et ole Ilves Lahdella ollut tai ole töissä niin turpa kannattaa pitää kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilves Lahden arvostelu ei koskaan ole tarpeetonta vaikkakin turhaa. Kyseessä alus joka ei suuntaansa vaihda. Koska ne jotka päättää asioista eivät näe metsää puolta. Ja niin me duunarit kyllä tehdään omat työmme ja siinä sivussa muidenkin. Jos et ole Ilves Lahdella ollut tai ole töissä niin turpa kannattaa pitää kiinni!

        Olen ollu L&T:llä töissä, tilit tuli oikein jos jotain puuttui korjattiin se ja seuraavassa tilissä, sitten kun tuli tämä että työajan seuranta että kun aloitit työt piti puhelimella ottaa kuva siinä kohteessa missä olit ja se meni palkanlaskijalle niin oli siinä hyvääkin ei enään tarvinnut viedä tuntilistaa esimiehelle mutta et saanu aloittaa työtä ennen kello 6.00 jollei esimiehen kanssa erikseen sopinut jostain erityisen tärkeästä syystä se ei ollut hyvä muuten tykkösin. Aiemmin menin jopa puoli viisi töihin ja tykkäsin pääsi pois sitte kun oli valmista mutta ei onnistunu tämän simo puh:n tulon jäljeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilves Lahden arvostelu ei koskaan ole tarpeetonta vaikkakin turhaa. Kyseessä alus joka ei suuntaansa vaihda. Koska ne jotka päättää asioista eivät näe metsää puolta. Ja niin me duunarit kyllä tehdään omat työmme ja siinä sivussa muidenkin. Jos et ole Ilves Lahdella ollut tai ole töissä niin turpa kannattaa pitää kiinni!

        Tämä: jos ei ole ollut ilveslahdella niin kannattaa pitää turpa kiinni

        Kyllä me duunarit tehtiinkin töitä ja esimiehet kääri voitot taskuun, palkoista suorastaan varastettiin!! Sitten suututtiin kun sanottiin asiasta, että miksi tunneista otettu! Ois voinut tehdä rikosilmoituksen poliisille jos olisi ollut yhtä häijyjä kuin he!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä: jos ei ole ollut ilveslahdella niin kannattaa pitää turpa kiinni

        Kyllä me duunarit tehtiinkin töitä ja esimiehet kääri voitot taskuun, palkoista suorastaan varastettiin!! Sitten suututtiin kun sanottiin asiasta, että miksi tunneista otettu! Ois voinut tehdä rikosilmoituksen poliisille jos olisi ollut yhtä häijyjä kuin he!

        Mulle itselleni oli viimeinen pisara, kun menin toimistolle puhumaan palkoista, niin kysyin erästä työjohdon henkilöä, että missä kyseinen henkilö on, kun ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.

        Toimistolla joku työntekijä vastasi, että on Barbadoksella lomalla. Että sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle itselleni oli viimeinen pisara, kun menin toimistolle puhumaan palkoista, niin kysyin erästä työjohdon henkilöä, että missä kyseinen henkilö on, kun ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.

        Toimistolla joku työntekijä vastasi, että on Barbadoksella lomalla. Että sellaista.

        Vai oikein Barbadoksella, hah! 🤣 Kaskun ei saman tien marsissa! Kyllä meidän entisten työntekijöiden pitäisi yhteinen rikosilmoitus maksamattomista palkoista tehdä, toisaalta kukaan ei viitsisi, suurin osa iloisia että pääsivät pois koko ilveslahdesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle itselleni oli viimeinen pisara, kun menin toimistolle puhumaan palkoista, niin kysyin erästä työjohdon henkilöä, että missä kyseinen henkilö on, kun ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.

        Toimistolla joku työntekijä vastasi, että on Barbadoksella lomalla. Että sellaista.

        Siellähän se työnjohtaja iloisesti lomailee pohjoisessa. Pysyköön siellä. Näkee millainen minä, minä ihminen tuo on. Ei yhtään ajattele vastuutaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän se työnjohtaja iloisesti lomailee pohjoisessa. Pysyköön siellä. Näkee millainen minä, minä ihminen tuo on. Ei yhtään ajattele vastuutaan!

        Oikeasti?! Vai, että vastuullinen yritys?!!
        Nyt lähti tämän firman palvelut meiltä.


    • Anonyymi

      Nostan tätä ketjua yhdestä syystä: jotta ihmiset tietää mitä tapahtuu työsuhteen sisäpuolella:

      Työntekijää ei siivousalalla arvosteta esim porrassiivoojana joudut henkisesti koville niin työnantajan ja asukkaiden puolelta, jotkut naissiivoojat joutuu seksuaalisten ahdisteluiden kohteeksi työmaalla, työvälineet saattaa olla rikki, puhki ja kuluneet ja silti vaaditaan hyvää työnjälkeä, aikaa ei juurikaan kohteissa anneta tai jos annetaan niin voi olla jopa niin paljon että joutuu vaan lorvimaan työmaalla...

      Ja vaikka sulla olisi vaitiolo velvollisuus tietyissä asioissa kannattaa silti muistaa että jos sua kohdellaan väärin kannattaa puhua työnantajalle näistä asioista, jos se ei auta niin liittoon, jos liitto ei auta niin työntekijä on pulassa.

      Eritelisä poistui eli jos joudut siivoamaan eritteitä niin et saa kun sen minimi tuntipalkan ja työaikaa kuluu hukkaan


      Ei kukaan yksittäinen työntekijä jaksa lähteä taistelemaan vääryyttä vastaan, vaan jos me työntekijät pidettäisiin yhtä niin siivoojatkin voisi lakkoilla parempien työolo suhteiden puolesta

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä paljon riitaa joidenkin nokkien kanssa. Ilkeitä toisia kohtaan. Eivätkä maksa kaikille matkarahoja ja toisille maksetaan.
      Ritvan aikaan vähän helpompi työilmapiiri.
      Mutta nyt en suosittele...

      • Anonyymi

        Nykyään siellä toimii entisiä sollilaisia. Ja alkaa touhu näyttääkin siltä,kovasti on luvattu vaikka mitä ,mut ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään siellä toimii entisiä sollilaisia. Ja alkaa touhu näyttääkin siltä,kovasti on luvattu vaikka mitä ,mut ei.

        Toimitusjohtaja ent. SOL palveluiden oli jokin, siivooja? Siit kauan, en muista, mutta tämän akan muistan. Ei niitä kivempiä immeisiä ollu.


    • Anonyymi

      Miten tonne edes haetaan töihin. Nettisivut ollut jumissa/päivityksessä monta viikkoa? Onko vielä toiminassa edes tämä yritys? Siivousala kiinnostaisi Jyväskylässä asun?

    • Anonyymi

      Ei kannata ikinä missään yhteydessä hakee Ilveslahdelle tai sen entisten/nykyisten pomojen muihinkaan alan puljuihin.
      Itse olin yhden kesän ja silloin palkat tuli suht oikein. Yksi työkaveri kertoi, että on joka kesän jälkeen aivan loppu. Itse pyysin vapaata siskon häitä varten ja luvattiin, mutta silti tuli lista edellisenä iltanaa ja siinä vuoro. Jälkikäteen kuulin ettei ollut muka myönnetty vapaata. Listat tosiaan tulivat edellisenä iltana aina.
      Jos jostain huomautti tai esitti toivomusta työvälineisiin, vaihdettiin heti toiseen kohteeseen. Todella stressaava ympäristö. Jouduin rappusiivousta tuurata alueella, jota en tuntenut ilman karttaa, eikä puhelimessa ollut navia. Sanoin asiasta ennen lähtöä, mutta ei välitetty.
      Ei nykyisessäkään siivousfirmassa ole kaikki kohdallaan, mutta ainakin paremmat olot kuin Ilveslahdella koskaan olisi edes voinut olla, jos olisin jatkanut.

      • Anonyymi

        Minulle valehdeltiin työsopimuksessa ja suullisesti et kyseessä kokoaika työ. Totuus oli et ma 6 h, ti vapaa, ke 5 h, to 4,5 h ja pe 5 h, la 2 tuntia, tuntu todella kurjalle nousta lauantai aamuna klo 6 2 tunnin takia. Kaiken lisäksi palkoista otettiin eli varastettiin, kun sanoi asioista niin suututtiin ja loukkaannuttiin. Tein porrassiivousta, työaika mitoitettu päin pers että, esim 1,5 h : 8 kerroksinen, a ja b puoli, sauna, yleistilat, sama sit toiseen kerrostaloon siirryttäessä,, perehdytys oli olematon ei kerrottu kaikkia alueita et missä mikin tila sijaitsee ja mitä pitää siivota, asukkailta sai sit niskaansa aika paljon p""kaa, työvälineet rikki puhki kuluneet eikä uusia saanut koska "maksaa liikaa* samoin imuria pyysin kohteeseen, sanottiin et maksaa 500 euroa imuri et ei tuoda.. Raahasin sit pitkin katuja painavaa imuria kohteesta toiseen. Kaiken kivan lisäksi vapaa aikana soitettiin ja valitettiin joka asiasta,

        Oli elämäni väsyttävimmät kuukaudet


    • Anonyymi

      Olen ollut töissä Ilveksessä vuosia sitten. Kun tätä ketjua lukee, ei ole asiat sitten näköjään muuttuneet yhtään. Samojen ongelmien kanssa taistellaan edelleen.

      • Anonyymi

        Siellä saavat kiitosta ne samantyyppiset henkilöt kuin johtaja on/oli, mitä ilkeämpi ja töykeämpi olet sitä enemmän saat kiitosta ja siitä et kuulut hoviporukkaan, saat sitten kaikki parhaimmat siivoustarvikkeet ja välineet

        Lopettaisivat jo ton siivouspuljun, mikään ei toimi, ja kaikista asioista valehdellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä saavat kiitosta ne samantyyppiset henkilöt kuin johtaja on/oli, mitä ilkeämpi ja töykeämpi olet sitä enemmän saat kiitosta ja siitä et kuulut hoviporukkaan, saat sitten kaikki parhaimmat siivoustarvikkeet ja välineet

        Lopettaisivat jo ton siivouspuljun, mikään ei toimi, ja kaikista asioista valehdellaan

        Olin itse 2018 kesän siellä ja näköjään sama homma jatkuu....onkohan siellä enään paljoakaan ihmisiä töissä?? Vai onko jo sairaala valmis?? 🤔😮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin itse 2018 kesän siellä ja näköjään sama homma jatkuu....onkohan siellä enään paljoakaan ihmisiä töissä?? Vai onko jo sairaala valmis?? 🤔😮

        Kyllä siellä varmaan työntekijöitä on. Mutta porukka vaihtuu aika tiuhaan tahtiin. Itsekin joskus työskennellyt siellä.

        Nettisivut olleet jumissa aika kauan, Facebook ja IG sivuja ei ole enää olemassakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin itse 2018 kesän siellä ja näköjään sama homma jatkuu....onkohan siellä enään paljoakaan ihmisiä töissä?? Vai onko jo sairaala valmis?? 🤔😮

        Jaaa, mene ja tiedä, mut samat ongelmat jatkuu, hoviporukka saa kiitokset, mitä töykeämpi ja ärempi sitä paremmin pärjäät siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaa, mene ja tiedä, mut samat ongelmat jatkuu, hoviporukka saa kiitokset, mitä töykeämpi ja ärempi sitä paremmin pärjäät siellä

        Tiedoksi kaikille keskustelijoiden. Ilves Lahden siivous on jakautunut kahdeksi eri firmaksi. Ilves Lahden siivous nimellä jatkaa ylläpitosiivous Suomalan johdolla ja uuden nimen RC-CLEAN alla jatkuu keikka ja rakennus siivous Oinosen johdolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi kaikille keskustelijoiden. Ilves Lahden siivous on jakautunut kahdeksi eri firmaksi. Ilves Lahden siivous nimellä jatkaa ylläpitosiivous Suomalan johdolla ja uuden nimen RC-CLEAN alla jatkuu keikka ja rakennus siivous Oinosen johdolla.

        Eli sama paska eri purkissa näin sanotusti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin itse 2018 kesän siellä ja näköjään sama homma jatkuu....onkohan siellä enään paljoakaan ihmisiä töissä?? Vai onko jo sairaala valmis?? 🤔😮

        ei varmaan ainakaan puhdas ilveslahden jäljiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi kaikille keskustelijoiden. Ilves Lahden siivous on jakautunut kahdeksi eri firmaksi. Ilves Lahden siivous nimellä jatkaa ylläpitosiivous Suomalan johdolla ja uuden nimen RC-CLEAN alla jatkuu keikka ja rakennus siivous Oinosen johdolla.

        Onko tuota Rc-Cleania enää?


    • Anonyymi

      Ihanaa lukee tätä ketjua kun huomaa ettei mikään asia oo tuossa firmassa muuttunu. Tietääpä myös jatkossa että ei todellakaan tuu haettua rc cleanille hommiin :D

      • Anonyymi

        Kyllä tuo nykyinen nokka ilveslahdessa on aivan seko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo nykyinen nokka ilveslahdessa on aivan seko.

        Mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vai nainen?

        Nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen.

        Eriparisilmäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eriparisilmäkö?

        Varmaan 60-kymppinen, isokokoinen,ohut tukka värjätty mustaksi ja kyllä silmät on eriparia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo nykyinen nokka ilveslahdessa on aivan seko.

        työntekijät aivan onnettomia mennään sieltä mis eiaitaa oo ollenkaan


    • Anonyymi

      Yrityksen nimi vaihtuu, mutta sisältö pysyy samana? Siis?

      • Anonyymi

        Juurikin näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin!

        Just näin, sama homma jatkuu aina vaan


    • Anonyymi

      Älkää ikinä menkö kyseiseen firmaan töihin. Aivan järkyttävä paikka. Ekasta työpäivästä viimeseen asti piti vääntää joka ikisestä asiasta. Palkat AINA väärin, lopputilissä ihan väärät päivämäärät koskien työsuhteen päättymistä. Likaiset ja rikkinäiset työvälineet, ilkeä ja epäkunnioittava johto ja kaikki muu. Olen niin onnellinen että pääsin opiskelemaan ja eroon tuosta hirveästä firmasta jonka johto ei hoida asioitaan niin kuin pitäisi.

      • Anonyymi

        Miten kauan olit siellä?


      • Anonyymi

        "Ilkeä ja epäkunnioittava johto". SOL Palveluiden ent. Palvelujohtaja toimitusjohtajana. Varmasti jatkuu ilkeä, epäkunnioittava ilmapiiri. Kamala akka, tiedän kokemuksesta. Varokaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilkeä ja epäkunnioittava johto". SOL Palveluiden ent. Palvelujohtaja toimitusjohtajana. Varmasti jatkuu ilkeä, epäkunnioittava ilmapiiri. Kamala akka, tiedän kokemuksesta. Varokaa!!

        Itse solilla, tällä hetkellä koko organisaatio sekaisin, näin korona aikaan hommia triplattu, ei tarpeeksi työntekijöitä,, ei oo ketään yhteyshenkilöä tai esimiestä meidän alueella, ketään ei kiinnosta käydä katsomassa, antamassa uusia ohjeita, opastamassa, neuvomassa, tuomassa tavaraa

        Valituksia tulee, kun uusi työntekijä ei tiedä mitä tehdä ja missä paikat on

        Meille sanottiin että koettakaa vaan pärjätä siellä,, jätetty tää mun oma kohde oman onnensa nojaan, tavaraa ei saa eikä toimita, joutuu sumplimaan siivous aineiden kanssa että mitä käyttää kun siivous aineita ei tuu eikä siivoustarvikkeita

        Oikeastaan kun uusi esimies vaihtui yli vuosi sitten hommat alkoi mennä ihan perselleen, nyt esimies lähti ja vaihtui, ei aavistustakaan kuka se on tällä hetkellä

        Eli esimiehiä ja palveluvastaavia ei kiinnosta miten kohteissa menee ja mikä tilanne kohteissa tällä hetkellä,, työntekijät väsyy, uupuu, yli puolet solista lähtenyt lätkimään enkä ihmettele yhtään,, ei kunnon opastusta, ei ohjeistusta!/ohjeistus sekavaa,, ei perehdytystä, laitetaan vaan kylmästi uusi työntekijä yksin tekemään ja sanotaan et kyl sä pärjäät helppo kohde, mikä ei oo siitä kiinni vaan siitä et työntekijän pitää tietää mitä siivotaan ja milloin ja mihin kellonaikaan

        Lisäksi moni on sellaisia joilla ei siivousalan kokemusta, eivät tiedä mitä siivousaineita käytetään, millä siivotaan ja miten siivotaan et tila pysyy siistinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse solilla, tällä hetkellä koko organisaatio sekaisin, näin korona aikaan hommia triplattu, ei tarpeeksi työntekijöitä,, ei oo ketään yhteyshenkilöä tai esimiestä meidän alueella, ketään ei kiinnosta käydä katsomassa, antamassa uusia ohjeita, opastamassa, neuvomassa, tuomassa tavaraa

        Valituksia tulee, kun uusi työntekijä ei tiedä mitä tehdä ja missä paikat on

        Meille sanottiin että koettakaa vaan pärjätä siellä,, jätetty tää mun oma kohde oman onnensa nojaan, tavaraa ei saa eikä toimita, joutuu sumplimaan siivous aineiden kanssa että mitä käyttää kun siivous aineita ei tuu eikä siivoustarvikkeita

        Oikeastaan kun uusi esimies vaihtui yli vuosi sitten hommat alkoi mennä ihan perselleen, nyt esimies lähti ja vaihtui, ei aavistustakaan kuka se on tällä hetkellä

        Eli esimiehiä ja palveluvastaavia ei kiinnosta miten kohteissa menee ja mikä tilanne kohteissa tällä hetkellä,, työntekijät väsyy, uupuu, yli puolet solista lähtenyt lätkimään enkä ihmettele yhtään,, ei kunnon opastusta, ei ohjeistusta!/ohjeistus sekavaa,, ei perehdytystä, laitetaan vaan kylmästi uusi työntekijä yksin tekemään ja sanotaan et kyl sä pärjäät helppo kohde, mikä ei oo siitä kiinni vaan siitä et työntekijän pitää tietää mitä siivotaan ja milloin ja mihin kellonaikaan

        Lisäksi moni on sellaisia joilla ei siivousalan kokemusta, eivät tiedä mitä siivousaineita käytetään, millä siivotaan ja miten siivotaan et tila pysyy siistinä

        Olin SOLilla töissä vuosia sitten. Kuulostaa tutulta, valitettavasti. Johto epäpätevää, esimiehet kouluttomattomia. Eivät tiedä työsuhdeasioista mm. Perhepäivähoitaja. Valehtelevat, syyttävät jne. Minun tarinani on ikävämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilkeä ja epäkunnioittava johto". SOL Palveluiden ent. Palvelujohtaja toimitusjohtajana. Varmasti jatkuu ilkeä, epäkunnioittava ilmapiiri. Kamala akka, tiedän kokemuksesta. Varokaa!!

        Joo,niin on aivan järkyttävä meininki. Menee nii överiksi pesuaineiden valvonta ja pyykinpesu valvonta. Oikeesti aivot sulaa tähän hommaa. Päällekäyvä ohjaaja ja esimies on semmone joo joo lupaa mut mitään ei tapahdu. Uutta työtä tässä etsien. Onnee ja menestystä tälle toiminnalle, yhtään ihmettele ku ei oo tekijöitä kohteille yms.tämmönen toiminta vaan karkottaa tekijöitä. Missä järki ja työnhyvinvointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,niin on aivan järkyttävä meininki. Menee nii överiksi pesuaineiden valvonta ja pyykinpesu valvonta. Oikeesti aivot sulaa tähän hommaa. Päällekäyvä ohjaaja ja esimies on semmone joo joo lupaa mut mitään ei tapahdu. Uutta työtä tässä etsien. Onnee ja menestystä tälle toiminnalle, yhtään ihmettele ku ei oo tekijöitä kohteille yms.tämmönen toiminta vaan karkottaa tekijöitä. Missä järki ja työnhyvinvointi.

        Joo, ihan sairasta kytätä joka pesuainetta ja roskasäkkiä! Aina jotakin valitusta jos ohjaaja käy,ei kuunnella työntekijöitä,ellet sitten ole sattumalta jonkinlainen suosikki,tilausta saa odotella viikkokausia,nyt uusi esimies vaatii vaikka mitä uutta passikuvaa yms jotka maksaa eikö todellakaan näillä palkoilla varaa maksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,niin on aivan järkyttävä meininki. Menee nii överiksi pesuaineiden valvonta ja pyykinpesu valvonta. Oikeesti aivot sulaa tähän hommaa. Päällekäyvä ohjaaja ja esimies on semmone joo joo lupaa mut mitään ei tapahdu. Uutta työtä tässä etsien. Onnee ja menestystä tälle toiminnalle, yhtään ihmettele ku ei oo tekijöitä kohteille yms.tämmönen toiminta vaan karkottaa tekijöitä. Missä järki ja työnhyvinvointi.

        Entisenä solilaisena komppaan täysin, tosi oli 50/50 eli ei mitää pahaa etteikö jotakin hyvääkin. Ainakin itse tulin toimeen muiden työntekijöiden,esimiesten yms kohteissa olevien työntekijöiden kanssa. Mut sit just toi et esimies tuntui vaihtuvan joka vuosi ja kytättiin aineita,välineitä yms,minun kohteista katosi tavaraa ja kun asiasta sanoi sanottiin vaan että "se ja se henkilö on tarvinnut" no kiva,olisivat kysyneet kun itsekin olisin tarvinnut niitä aineita ja välineitä, tilaukset tuli miten sattui jos tuli ollenkaan yleensä määrät oli alakanttiin vaikka olisi tilannut kohteeseen just sen tietyn määrän.


    • Anonyymi

      Onko tää RC-clean sama yritys siis kun Ilveslahti?

      • Anonyymi

        Samat ihmiset käsittääkseni perustajina.


    • Anonyymi

      On kuultu paljonkin. Toimintatapa pysynyt samanlaisena. Eivät vastanneet työntekijöiden sähköposteihin . En suosittele,varsinkaan nuorelle kannattaa hakea muualle Entiset esimiehet vaikenevat , koska häpeävät epärehellistä toimintatapaa. Pam sanoo, kukaan ei uskalla sanoa vääryyksistä, mitä jättäneet usealle maksamatta.

      Arkipyhäkorvaukset, lomakorvaukset, eritteiden siivoamiset, ylityöt. Miksi siivoojaa haukutte? Kysykää yrityksen työntekijöiltä paljonko jätetty maksamatta? Paljonko annettu aikaa yhtä taloa kohti? Hyvä jos 30 minuuttia? Olette valinneet nopean siivousliikkeen. Pitäisikö siivoojan tehdä omalla ajalla?

      Siivooja sanoi, että oli oksennuksen siivous ja siitä ei maksettu? Maine ei ole yritykselle kallis. Sama johto piiloutuu uusien vetäjien taakse.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ei ole siivoojien vika jos työnjohtaja ei ole yhtään kartalla. Oma ego on niin iso, että nuolee joka suuntaan. Haukkuu takana jokaisen ja edessä lässyttää, kuinka hyvä ja luotettava hän on. Olit sitten nuori tai elämää nähnyt, mene ihan minne vain töihin. Mutta älä tuohon puljuun.


    • Anonyymi

      En suosittelle yritystä edes vihamiehelle. Ei ole yrityksen maine kallis.

    • Anonyymi

      Isä pappa sanoi,että ahneella on paskanen loppu. Kuka kehtaa sanoa,että siivoaa siellä? Toivotan voimia työhön. Hirveetä katsoo,kun asukkaat jättää oven taakse roskia tahallaan. Siinä sitä sitten puhutaan ja pidetään torikokousta yhdestä roskasta,että kävikö se siivooja.. Toivotravasti keksin itselkeni jauoungin kerrostalissa muuta tekemistä kuin vastaavaa lapsellista roskaamista. Liekö sen takia hissitkin rikki vähän väliä, kun roskat joutuu hissin rakoihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vieläkö tää sekopulju on pystyssä...

      • Anonyymi

        On näköjään ja esimiehet käyvät täällä itse kehumassa firmaansa....hm...kuulemma kysyvät työntekijöiltä kuuluukohan joku Pamiin? miksiköhän... etteivät vaan pelkää, että Pam otetaan avuksi...
        Pam niitä selvitteleekin kuulemma...
        ottavat varmaan nuoria mielellään,kun ne e älyy palkoisa mitään? Mä nuori ressukka...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näköjään ja esimiehet käyvät täällä itse kehumassa firmaansa....hm...kuulemma kysyvät työntekijöiltä kuuluukohan joku Pamiin? miksiköhän... etteivät vaan pelkää, että Pam otetaan avuksi...
        Pam niitä selvitteleekin kuulemma...
        ottavat varmaan nuoria mielellään,kun ne e älyy palkoisa mitään? Mä nuori ressukka...

        7 sääntöjen vastaista viestiä poistettu, hmm, miksiköhän🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näköjään ja esimiehet käyvät täällä itse kehumassa firmaansa....hm...kuulemma kysyvät työntekijöiltä kuuluukohan joku Pamiin? miksiköhän... etteivät vaan pelkää, että Pam otetaan avuksi...
        Pam niitä selvitteleekin kuulemma...
        ottavat varmaan nuoria mielellään,kun ne e älyy palkoisa mitään? Mä nuori ressukka...

        Jyväskylässä ja koko maassa on vahva maskisuositus. Tämä ei taida koskea Ilveslahtea. Tulee liikaa kuluja ja asiakkaat äänestää jaloillaan.


    • Anonyymi

      Olen työskennellyt kyseisessä firmassa. Uuvuin ja väsyin, samoja juttuja mitä tässä mainittu on minullakin, palkoista otettiin, vaikka tunnit laitoin oikein, ei kunnollista perehdytystä, palveluvastaava ramppasi tupakalla ja kännykällä, ei kerrottu kaikkia alueita mitä kerrostalossa pit siivota, asukkaat valitti vaikka kerroin että minulle ei kerrottu kaikista alueista mitä kerrostaloon kuului, liian vähän mitoitettu aikaa muutenkin siivoukseen, ei otettu huomioon siirtymäaikaa,

      vapaa aikana palveluvastaava soitti ja valitettiin laadusta, vaikka asukkaat myöhemmin kehui että olin yksi parhaista siivoojista (siivous alalta 8 vuoden kokemus), lisäksi esimies ei välittänyt siitä että olin vasta muuttanut jyväskylään enkä osannut kohteisiin, kaikista naurettavinta oli että minulle valitettiin että oli crocsit jalassa :D eikä ollut omaa kynää mukana! Kivikautiset todellakin olivat työvälineet, lisäksi tuo piti paikkansa et kerran viikossa haettiin pyykit ja ei saanut tarpeeksi moppeja, liinoja, piti siis vaan huuhdella moppia juoksevan veden alla ja pestä sillä seuraavana päivänä... Kiva levittää likaa ympäriinsä,, eikä edes kunnollisia siivousvälineitä ja aineita ollut

      Kyllä on monessa siivous firmassa puutteensa, mutta tämä oli kieltämättä yksi pahimmista ja keljuimmista siivous firmasta

      Olivat kaiken lisäksi älyttömän töykeitä ja mitään ei olisi saanut kysellä,, eräs työntekijä ärähti ettei tarttee auttaa kun olin ottamassa yhtä pyykkikassia kun hänellä oli liikaa tavaraa käsissä,, sanottiin vaan et hän nyt on vaan tuollainen... Henkisesti Uuvuin ja väsyin, just ja just olin sen koeajan, yritti vielä esimies huijata et vielä pitäisi olla 2 viikkoa, mutta tiesin milloin olin töihin tullut

      En voi suositella todellakaan,, nyt en tiedä mikä tilanne tällä hetkellä, mutta ystävältäni kuulin että sama meno jatkuu ja sama ilkeys, lähtee heti kun saa toisen työn

    • Anonyymi

      Itse olin Ilveslahdelle töissä vuosia sitten ja mielenkiintoista lukea, että samojen asioiden kanssa painitaan edelleen. Mikään ei ole näköjään muuttunut.

      Minulle maksettiin kuukausien ajan palkat vanhentuneesta palkkataulukosta. Kun huomasin asian, esimies vaan vastasi samantien että , "näitä sattuu aina välillä, palkanlaskijan moka". Maksoivat kyllä palkkoja uudestaan , mutta nekin oli maksettu väärin, taas. Sieltä puuttui edelleen palkkaa. Lisäksi ilmoitetuista tunneista puuttui tunteja. Vaikka huomautti asiasta ystävällisesti, siltikään ei maksettu. Lisäksi iltalisät maksamatta. Ongelmia oli myös kilomertrikorvausten kanssa.

      Lisäksi oli ongelmia PAM:in jäsenmaksujen kanssa. Olin ilmoittanut, että haluan että PAMIN jäsenmaksut peritään suoraan palkasta. Jostain syystä ilveslahden palkanlaskija ei maksanut jäsenmaksujani. Lopulta kyllästyin ja maksoin jäsenmaksuni itse. Ehkä Ilveslahti oletti, että PAM ei auta minua ongelmatilanteissa, jos en maksa jäsenmaksujani.

      Lopulta kun irtisanouduin, yrittivät jättää vielä lomakorvaukset maksamatta. Nekin piti sitten kinuta erikseen. Tietenkin.

      Itselläni jäi maksamattomia palkkoja yritykseen, mutta oli niin väsynyt, että en jaksanut ruveta tappelemaan niistä lopuista. Tärkeintä oli vaan päästä pois. Pitäköön rahansa.

      • Anonyymi

        Ssms täällä palkoista suorastaan varastettiin,harmi etten nostanut äläkkää,meidän joiden palkoista ja tunneista varastettiin olisi pitänyt viedä käräjille asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ssms täällä palkoista suorastaan varastettiin,harmi etten nostanut äläkkää,meidän joiden palkoista ja tunneista varastettiin olisi pitänyt viedä käräjille asia.

        Multa jäi kans uupumaan palkoista, harmitti etten nostanut äläkkää mutta iloinen olin kuitenkin että pääsin pois! Mullekin suututtiin kun sanoin puuttuvista palkoista vaikka tunnit Laitoin oikein, esimies kirjoitti isoin huutokirjaimin näin: ONKO NYT KAIKKI OIKEIN!!??? Ja laittoi perään ne samat tunnit mitkä olin laittanut ja palkkalaskeman jossa yllätys yllätys oli nyt oikein laitettu tunnit ja se puuttuva osa:D


    • Anonyymi

      Olin töissä 2016 vuokrafirman kautta Ilveslahdella ja siivosin ensin raksalla ja sitten porraskohteita keskustassa. Pomo Ritva oli karmea, haukkui työntekijät ja toisaalta välillä mielisteli teennäisesti ja puhui tahtotilasta, kuinka kaikki on kiinni asenteesta.

      Perehdytystä ei juuri ollut. Moppeja eikä liinoja saanut tarpeeksi, Ritvan poika toi niitä kerran viikkoon. Pyykit tulivat aina märkänä ja oli pesty toimistolla tavallisessa kotipesukoneessa. Ammattitaitoa oikeen.

      Ilveslahdella ja vuokrafirmalla oli sopimus, mutta Ritva yritti luistaa siitä ja sanoi että voisin tulla salaa heille suoraan töihin, että ei kerrota vuokrafirman ukolle. Sanoin että en ala laittomuuksiin ja lopetin.

      • Anonyymi

        Mulla samat kokemukset, sanottiin vaan että huuhtele sitä moppia,kerran viikossa haettiin mikäli oikein muistan pyykit ja tuotiin"puhtaita" pikaohjelmalla pestyjä,muhineet pussissa monta tuntia 👍liian vähän tuotiin vaikka laittoi kuinka paljon niitä liinoja,moppeja yms ois tarvinnut. Pyöräilin kohteiden välillä,mikä oli erittäin raskasta eikä siirtymäaikaa otettu huomioon,siivous aineita ei oikein ollut, minä jouduin kloriittia käyttämään rappukäytävässä kun muutakaan ei ollut ja kuskaamaan imuria ympäri jyväskylää,ei suostunut Ritva ostamaan omiin kerrostalo kohteisiin imuria koska muka maksaa monta sataa! Ei kerrottu kaikkia alueita mitä kuuluisi siivota, palveluvastaavan perehdytys: tupakalla vähän väliä ramppas,enimmät pois ja sitten: on se ihan hyvä, eli ei montakaan minuuttia mennyt (oisko 15 min) vaikka todellisuudessa olisi tarvinnut melkein tunti että puhdasta ja siistiä tulisi,kaiken lisäksi ei sanonut esim a puoli otettiin mutta ei kertonut että b puolikin piti siivota! Mulle tuli usein valitusta edellisen siivoojan laadusta ja jäljistä eli sain edellisen siivoojan syyt niskoille! Vapaa aikana valitettiin joka asiasta! Tää pulju olis pitänyt jo kaatua, törkeitä työntekijöitä ja äkäisiä,hovi porukkaa yms.onneks pääs irrottautumaan,pahin mahdollinen siivousfirma ikinä!


      • Anonyymi

        Katoppas vaan Ritu jatkanut tuolloinki vielä samaa "laitonta" menoa. Se ei kyl ota opikseen vaikka aikoinaan kusisesti käyny.. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoppas vaan Ritu jatkanut tuolloinki vielä samaa "laitonta" menoa. Se ei kyl ota opikseen vaikka aikoinaan kusisesti käyny.. 🤔

        Jos ihminen on täysin paatunut suorastaan rikollisiin toimiinsa niin ei omaatuntoa juurikaan ole.


    • Anonyymi

      Ei tämä Ilveslahden siivous ainakaan siistiä jälkeä tee porraskäytäväsiivouksessa, kun ovat nyt talossa siivonneet 4 kuukautta ja alkaa rappujen nurkat olemaan aika pyöreä kaikesta hiekasta ja roskasta. Huomattu myös sellainen siivoustyyli, että putsataan vaan alatasanteen matto ja sillä kuitataan koko rapun siivous. Talossa 4 rappukäytävää ja sauna, käytetty siivous aika on puoli tuntia, niin ei siinä ajassa voi mitenkään kaikkea tehdäkään.

    • Anonyymi

      Tää yritys toimii siis nykyään Tampereellakin. RC-Clean on visssiin sama yritys kun Ilveslahti.

      • Anonyymi

        RC-clean lähinnä tekee rakennusiivousta ja työmaidennloppusiivousta, koppisiivoustakin on mutta siihe ei voi suositella, raksapulella nyt oltu kohta 5v ilvesladen ajoista asti, homma helpottui vähän sairaalan jälkeen, tosin nämä ei osaa tässä firmassa informaation kulkua ei pätkääkään ja no palkat on ollu jo 4x vuoden sisään myöhäs, johtuu aina "pankin systeemistä" paljo jengiä ottanu loparit sairaalan jälkeen, enkä ihmettele silloinen työmaaesimies oli sen sortin narsistinen misogynisti että.... pääosin oon ollu tyytyvöinen nii kauan ku riittää töitä ja eintarvi lähtee reissuhommii toisiin kuntii... työjohto ny on mitä on....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RC-clean lähinnä tekee rakennusiivousta ja työmaidennloppusiivousta, koppisiivoustakin on mutta siihe ei voi suositella, raksapulella nyt oltu kohta 5v ilvesladen ajoista asti, homma helpottui vähän sairaalan jälkeen, tosin nämä ei osaa tässä firmassa informaation kulkua ei pätkääkään ja no palkat on ollu jo 4x vuoden sisään myöhäs, johtuu aina "pankin systeemistä" paljo jengiä ottanu loparit sairaalan jälkeen, enkä ihmettele silloinen työmaaesimies oli sen sortin narsistinen misogynisti että.... pääosin oon ollu tyytyvöinen nii kauan ku riittää töitä ja eintarvi lähtee reissuhommii toisiin kuntii... työjohto ny on mitä on....

        5 vuotta on pitkä aika. Arvostan.


    • Anonyymi

      Duunitorissa osui silmään, että on ainakin paljon työpaikkoja tarjolla tällä Ilveslahdella.

    • Anonyymi

      Ilveslahdella paljon työpaikkoja vapaana? Miten on tänä päivänä asiat?

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä meininki. Työntekijöiden toiveita otetaan hyvin huomioon.
        Asiakkaat ovat tietysti tällä alalla erittäin vaativia, mutta silti ilveslahti on onnistunut pitämään työntekiöidensä puolia.
        Olin opiskelijana kokeilemassa uutta ammattia ja sen jälkeen pääsin vaki hommiin. Paras työnantaja minulle koskaan.


    • Anonyymi

      Huijaavat paljon työntekijöitä, jos et pidä
      puoliasi esim..matkakorvauksista.
      Työtahti kova ja tulee paljon valituksia.

      • Anonyymi

        Työtahti kova, kerrostaloihin ei anneta juurikaan kunnolla siivousaikaa,vanhat likaiset kuluneet välineet vapaa aikana soitettiin ja valitettiin työnjäljestä vaikka talon asukkaat olivat tyytyväisiä, no tein paljon omalla ajalla töitä koska aika minkä ilvesnartut oy antoi ei riittänyt käymään läpi edes 8 kerroksisen kerrostalon portaat saatikka yleisiä tiloja,kokoajan piti vaihtaa likavesi uuteen ja siinäkin meni aikaa kun täytit sen naurettavan 10 litran halpissangon.


    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÖ TÖIHIN ILVESLAHDELLE! Olin siellä töissä vuoden ja ihan kamala paikka. Antoivat ensin hyvän vaikutelman että ovat mukavia, kiva paikka jne. Totuus oli jotain ihan muuta! Väärin laskettuja palkkoja, ylityökorvauksia ei maksettu oikein jne. Tästä monta kertaa olin yhteydessä. Työpäivät ilmoitin aina ajoissa heille palkanmaksua varten. Erittäin huonot työvälineet! Vanhat, kuluneet ja rikkinäiset. Siivousvastaava ei hoitanut hommiaan, hänen piti hakea kohteista likaiset pyykit ja tuoda tilalle puhtaat koska minulla oli paljon töitä. Eipä näkynyt eikä kuulunut vaikka asiasta sanoin. Lopulta vein itse likapyykit toimistolle ja pesin pyykkiä siellä monta kassillista. Muuten ei olisi ollut moppeihin edes päitä. Jouduin myös kiusaamisen kohteeksi sekä Ilveslahden henkilökunnan että myös siivouskohteiden työntekijöiden kanssa. Selkäni takana puhuttiin ja minua myös ivattiin ihmisten edessä. Minut yritettiin pakottaa myös kipeänä töihin vaikka sain sairasloman lääkäristä. Sitten minulle suututtiin Ilveslahdella kun olin kipeä tai kun en ottanut töitteni lisäksi vielä LISÄÄ siivouskohteita. Siivosin joka päivä monta tuntia töissä ylitöitä ja yritin parhaani. Olin töissä aina ja poissa en ollut paitsi tuo kun olin YHDEN KERRAN kipeä. Kiusaaminen ja kaikki muu Ilveslahden toiminnassa aiheutti lopulta minulle burn outin ja masennuksen. Lopetin työt. EI ENÄÄ KOSKAAN ENKÄ SUOSITTELE KELLEKKÄÄN TÄTÄ PAIKKAA!!!!

      • Anonyymi

        Ihan kuin mun kirjoittamana lisään tuohon vielä että vapaa aikana soiteltiin ja valitettiin vaikka ja mistä.


      • Anonyymi

        Minä jouduin korjaamaan porrassiivoojana edellisen ja sitä edellisen työntekijän virheitä,asukkaat tuli mulle mun ekana päivänä valittamaan mm roskista ei oltu tyhjennetty,saunaa ei oltu varmaan oikein koskaan siivottu, ja porraskäytävät ja portaat paksun hiekan ja lian peitossa! Sitten joutui selittämään monta kertaa joka paikassa että olen vasta ekaa päivää töissä,suurin osa ymmärsi onneksi. Minä jouduin myös esimiehen sätittäväksi vapaa aikoina sekä palveluvastaavan,palveluvastaavaa perehdytys kohteisiin oli erittäin ala arvoista monista paikoista jäi tekemättä osin puolest,koska ei kerrottu mitä alueisiin kuuluu,joo joo on se hyvä sanoi palveluvastaava joka ramppasi tupakalla ja lähdettiin 15 min jälkeen 8 kerroksisen talon luota pois. Palveluvastaava eivätkä esimies välittäneet myöskään niinkuin täällä joku mainitsi muuton paikkakunnalle että olin uusi enkä tuntenut paikkoja. Välineet erittäin kuluneet,rikkinäiset ja likaiset. Eikä pesuaineita annettu tai tarpeeksi moppeja ja liinoja vaikka pyysi tietyn määrän.


    • Anonyymi

      Kokemusta kyseisestä paikasta on, ja en suosittele kenellekkään kyseistä työpaikkaa. En itse ollut jyväskylässä, vaan haarakonttorilla toisella paikkakunnalla.
      Perehdytys aivan olematon, ja sitten kun teit niinkuin oli opetettu, tuli vaan nupinaa esimieheltä. Esimies oli osaamaton, ei hoitanut hommiaan ja kyseli meiltä muilta neuvoja, vaikka olisi ollut saikulla kotona. Oli todella paljon suosimista ja sorsimista, lähestulkoon kiusaamista. Informaatio ei kulkenut kyseisse firmassa yhtään, yrittivät myös viedä työntekijöille kuuluvat kilometrikorvaukset pois. Myöskään kohteiden siirtymät eivät olleet pomon mielestä työaikaa, ja niistä ei pidä maksaa palkkaa. Aina ei ollut edes pesuainetta saatavilla, niin käytimme omia pesuaineita. Työvälineet oli aivan paskat ja uusia ei saanut
      Luojan kiitos lähdin muutaman kuukauden jälkeen pois.

      • Anonyymi

        Juurikin näin,vieläkin nousee kylmät väreet 7 vuoden jälkeen, yksi kauheimmista työpaikoista + tunneista ja palkoista varastettiin ja kun asiasta huomautti pomo suuttui ja raivosi.


      • Anonyymi

        Minäkin olin tuossa firmassa vuosia sitten aivan nappiin osui tekstisi,lisäksi vapaa aikoina soitettiin ja valitettiin joka helvetin asiasta,suututtiin jos koetti kysyä neuvoa tai sanoi puuttuvista palkoista. Ei kuunneltu työntekijöitä,eikä saanut tarpeeksi siivousaineita ja välineitä vaikka niitä pyysi,minulle valehdeltiin mm että imuria ei kohteeseen voi tuoda koska maksaa 500 euroa:D tyhmänä pidettiin monissa asioissa vaikka itsekin koetin asioita yrityksessä parantaa.


    • Anonyymi

      Vieläkö tämä yritys on olemassa?

      • Anonyymi

        Ilveslahti on olemasssa, mutta se toinen saman porukan yritys RC-Clean näyttää vaan kadonneen yhtäkkiä johonkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilveslahti on olemasssa, mutta se toinen saman porukan yritys RC-Clean näyttää vaan kadonneen yhtäkkiä johonkin?

        Oisko laitonta toimintaa liikaa....


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe