Nizzaan huhtikuussa

EkakertaaNizza

Olemme lähdössä Nizzaan huhtikuussa juhlistamaan syntymäpäiviä. Onko kenelläkään tiedossa mukavaa kohtuuhintaista ruokaravintolaa hyvällä paikalla ? Voisimme juhlistaa päivää siellä. Onko parhaimmat ravintolat vanhassa kaupungissa ? Reissuumme kuuluu myös Monacossa käynti . Hyvät ruokapaikat siellä? Kiitos !

4

2718

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justusi1

Cours saleya..hyviä sea food ravintoloita pilvin pimein..ja zone pietonne...varoituksen sana..tulin viime viikolta Ranskasta..messumatkalta..meitä oli 3.. kahdelta vietiin rahat passit etv--ja autoon hyökättiin moottoritien ruuhkassa....Nizzassa jouduin tappeluun arabin kanssa...ei mikään turvakohde enään.Monaco ok jos lompakko kunnossa...Ranska parka..ovat kulttuuririkastaneet itsensä hengiltä......itse lähden huhtikuussa Balkanille synttäreitä viettään..Montenegro ja Albania..suosittelen

• EkakertaaNizza

Kiitos vinkeistä ! Niinhän se on ... ei koskaan voi tietää reissatessa mitä voi tapahtua ! Ollaan reissailtu paljon ja nyt ajatuksissa Nizza ja Monaco. Valittiin suuresta hotellitarjonnasta Hotel Boreal Nice . Hiukan pienempi hotelli . Toivotaan että on hyvä. Hyvää reissua sinulle ja mukavaa syntymäpäivää ... itselläni myös silloin huhtikuussa !!!!

• enoleainakaannizzalainen

Oman kokemukseni mukaan Nizzan vanhassakaupungissa ei ainakaan löydy ne "parhaat ravintolat". Englantia toki puhutaan helposti, mutta muuten ruoka ei välttämättä vastaa ihan odotettua. Turistipaikka kun kuitenkin on kyseessä..riippuu tosin hirveästi siitä minkä ruokapaikan valitsee, itsellä ei ole sieltä päin hyviä kokemuksia :/
      Kaupungin turvallisuudesta vielä sen verran,että itse koin oloni suht turvalliseksi mutta olinkin isomman porukan kans matkassa :) Uskoisin että pienemmät kaupungit Riviella saattaa tietyllä tavalla olla turvallisempia...en ole mikään rasisti, mutta väkisin Nizzassa tuli vähän epämukava olo kun tuli aika paljon arabeja vastaan..
      justusi1:n vastauksesta vain tuli mieleen :)

• justusi12

Nizzan ongelmahan on se,siellä on 1 sen asteen hinnat mutta 3 asteen palvelu..olin siellä aikoinani yliopistossa ja töissä Monacossa..joten Ranskan Riviera Mentonista St.Tropeziin on minulle hyvinkin tuttu.Nizzalaiset ystäväni varoittavat keväällä Ranskaan menosta ..jos ja kun Marine voittaa vaalit soppa on valmis..eikä sisällisota ole kaukana..siis kantaranskalaiset-vs.arabit ja vihersuvakit etc......Menton..lähellä Monacoa on myös miellyttävä paikka..ehkä rauhallisempi ja turvallisempi kuin Nizza.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1230
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1158
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1122
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      990
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      96
      950
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      805
    7. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      46
      761
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      751
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      696
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe