NAISTEN Seksiturismi turkissa

hyiiiiiiiiiii

Kun Anneli matkasi ensi kerran Alanyaan, hän oli naimisissa. Hotellilla kohtalo iski kiinni - ja tarjoutui matkaoppaaksi. Jokin Annelissa värähti, kun hän kohtasi 27 vuotta nuoremman turkkilaismiehen. Entinen elämä sai jäädä.

Miss ya

Mehunmyyjä Muhammad varoittaa rannan bumstereista, joilla ei ole muuta tekemistä kuin yrittää päästä turistien oppaaksi.

- Ne etsivät vain seksiä ja elättäjää. Minulla on oma bisnes, enkä myy vartaloani riisisäkistä.

- Olen lopettanut suhteen suomalaisnaiseen. Suomalaiset ovat lomansa yhden miehen kanssa ja kun tulevat seuraavan kerran, ottavat uuden.

- Minä haluan muuta. Rakkautta. Sydämeni kertoo, että me kuulumme yhteen.

Sanon, etten halua kaukorakkautta. Muhammad olisi onnellinen yhdestäkin vuotuisesta viikosta.

Erehdyn antamaan kännykkänumeroni yhdelle rantapojista, Alille. Tunnin kuluttua alkaa tekstiviestitulva, joka ei laannu, vaikka kirjoitan, etten ole kiinnostunut parikymppisistä miehistä.

"i hope we giv each other d chance of knowin each other.ur very special in my life.cant get u out of ny head.miss ya" (toivon että voimme antaa toisillemme mahdollisuuden tutustua toisiimme. olet hyvin erityinen elämässäni.en saa sinua mielestäni.kaipaan sinua).

Ei hetken rauhaa

Hotellin työntekijät ovat kiusallisimpia. Ole ystävällinen, ja he tulevat kolkuttelemaan ovelle. Saamme kutsuja erilaisiin bileisiin. Meidän oletetaan tietävän, että laskun maksajina olisimme me.

Neljäntenä päivänämme hotellialueelta poistuminen vaatii hermoja. Ihailijoiden parivaljakot ovat loputtomat. Kaikki tietävät, että meillä on vain kolme päivää jäljellä. Sitä tuntuu paikallisten miesten olevan vaikea ymmärtää.

7

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsadasseppo
      • turkkiinlomille34

Minulle ei ainakaan riitä lomalla vain yksi mies, haluan joka yö uuden seikkailun.

• Minttuli46

Kyllä Alanyassa miestä saa. Turkkilaiset miehet vaan ovat kovin nopeita ja eivät tiedä suuseksistä mutta onneksi viimeksi tapasin poikkeuksen ja todella sain...

• KakkoseenMeneeTaas

Minttuli, ja paskat, kirjoita vaan Jorma ihan omalla nimelläsi.

• Lvealltime

Suomalaiset naiset menee halvan seksin perässä välimerenmaiden lomakohteisiin, ja Suomalaiset miehet menee halvan seksin perässä Thaimaahan.
      Suomalaisia naisia arvostetaan, kun ovat rohkeita ja suvaitsevia, miehiä halvennetaan, kun riistävät naisia.

• realismia.please

Suomalaisia miehiä käy vuodessa saman verran Thaimaassa kuin suominaisia viikossa Välimerenmaissa ja Afrikassa.

• NiinTaiNäinMitäSitten

No voi helvetti, mitä sitten? Ilman jäät joka tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      179
      3470
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2157
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2028
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      416
      1142
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1039
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      57
      958
    Aihe