Viinipullon etiketti

Miia_T

Heipparallaa.

Olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi tilata viinipulloihin "oman näköisiä" etikettitarroja. Kerran olen netissä eksynyt sellaisella sivulle, mutta nyt sitä sivua ei löydy mistään...

4

1654

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etiketit
    • Punapää

Etikettejä voi kysellä viinitiloilta, etsi googlesta kotiseutua lähimmät.

• alisommer

Etiketit voi helposti tehdä itsekin tietokoneella tai käsin, pientä maksua vastaan tilata joltain graafiselta suunnittelijalta tai häälahjana kaverilta.

Käy vaikka Alkossa valitsemassa pullo jonka etiketti miellyttää eniten ja käytä sitä sitten mallina kun teet etiketit tietsikalla (tai kun kaveri tekee:). Tavallinen mustesuihku- tai laser-printteri riittää tulostamiseen ja etiketit saa pulloon kiinni spray-liimalla. Käsin tehtyinä etiketteihin voisi lisätä kiillettä tai pitsiä tai muuhun koristeluun sopivaa "tilpehööriä". Tulostamiseen kannattaa valita hiukan tavallista tulostuspaprua paksumpaa lajiketta...

Yks idea, jos haluaa että etiketin kirjaimet tulee "aidonnäköisesti"...voi tehdä pelkät tekstit tietsikalla, tulostaa etiketit ja sitten värittää ja koristella etiketit käsin. Se käsinkirjoittaminen voi olla hermojaraastavaa, etenkin jos on kovakin pilkunviilaaja...:)

Että tällaisia ideoita täll kertaa...:)

• kestävä

Tarra-arkkejakin saa tähän tarkoitukseen jos jonkinlaisia. Ei tarvitse pelleillä liimojenkanssa.

Yksi huomioon otettava seikka on, että etiketin värien että liimauksen täytyy kestää jääkaapin tms. kylmyyden että kosteuden, leviämättä ja irtoamatta. Tai mikä sitten onkin pullojen säilytys paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2625
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2229
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2171
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1894
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1783
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe