Olin TSS Travel Service Scandinavia As:n matkalla Arabiemiirikunnissa. Matkalle lähdin lähinnä mielenkiinnosta tämän järjestäjän matkoista, joista on niin paljon esitetty erilaisia mielipiteitä. Olin jo kerran aiemmin lähdössä Turkin matkalle mutta se peruuntui paikallisten olojen vuoksi. Tämä matka oli mielestäni juuri sitä, mitä siltä odotinkin. Hotellit olivat todella tasokkaita, hintaan sisältyvät buffet aamiaiset mahtavia, nähtävää oli paljon ja mukana ollut suomalainen opas kyllä osasi kertoa paikoista hyvin, pieni miinus tuli hänen käytöksestään. Kysellä häneltä ei oikein "uskaltanut", ehkä hän oli stressaantunut. Vähän pakonomaista oli paikanpäällä esitettyjen retkien myynti, mutta jos ei ostanut en huomannut siitä mitään erikoista seuraavan.
Oppaan esittämät "tipit" viimeisenä päivänä eivät mielestäni olleet asianmukaisia, niistä sai käsityksen että on pakko, asian voisi hoitaa toisinkin.
Retkiin kuului niitä matto- ym. kauppoja, ehkä niihin voisi soveltaa jotain toista systeemiä, ettei koko ryhmän tarvitsisi mahdollisia ostajia odotella. Ja pakkohan näistä ei ole ostaa. Lennot vähän ikävään yöaikaan, mutta lentoyhtiö Turkish Airline tarjosi ateria joka lennolla. Harvinaista näinä aikoina.
Nähtävää oli paljon, bussikuljetukset ja kuljettaja ihan ok, ilmakin yhtä sadepäivää lukuunottamatta hyvä. Omatoimisesti löytyi myös ruokapaikkoja tarpeen mukaan.
Mielestäni hintaan nähden ihan mainio matka!
Matka Arabiemiirikuntiin
KN-6521442
2
589
Vastaukset
- prosessix
Oltiin TSS Dubain matkalla 3-10.3.2017. Meillä oli oppaana Sami - ketä teidän opas oli?
- SallaN0906
Meillä oli myös turkkilainen Sami tai oikealta nimetään Cem.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463220Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811791- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168