Kolmoisleuka

Muhkurat

Miksi suomalaislla ämmillä Alanayassa on väh 2 leukaa, monella jopa kolmesta ylöspäin?

24

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahaläskit

      Isäskö kerto. Käy katsomassa niin ei tarvi juopon isäs juttuja uskoa. Sillä sun huora äidilläs joka karkas Alanyaan on muuten neljä leukaa joita ei erota mahaläskeistä. Oot tullu äitiis. Kato vaikka peilistä.

    • Kysäsenpävaan

      Mutta miksi suomikänniukoilla on sitten kaksin-tai kolminkertainen ihramaha?

      • kotkotpienetmunat

        ja pienet munat verrattuna turkin miehiin


      • pippelinMittaaja

        Turkkilaisten siittimien pituus häviää valkoisen rodun vastaaville mennen tullen.
        Tarvittaessa voin linkata tutkimustietoa, sitä on saatavilla runsaasti.


      • en_ole_tutkinut_lähemmin
        kotkotpienetmunat kirjoitti:

        ja pienet munat verrattuna turkin miehiin

        Totta, suomalaisten, ainakin Turkissa lomailevien miesten vatsanympäryksellä on selvä korrelaatio kielitaitoon, käytöstapoihin ja ehkä myös muihinkin ominaisuuksiin?


      • Alanyan.antti

        Kyllä Alanyassa lomailevilla suomiakoilla on moninekertainen rasvapitoisuus kuin siellä lomailevilla suomiukoilla, joita on tosin huomattavasti akkoja vähemmän.


    • SeOnAivopieru

      Hyvä herra kotkotpienetmunat ja hyi saatana!
      Ihmettelen kovin kiinnostustasi kaiken maailman siittimiin.
      Väitteesi että turkkilaisten miesten siittimet olisivat pidempiä kuin eurooppalaisten on kuitenkin väärä.

      • umpihintti

        Taidat olla umpihomo


    • kaikkiovathyviä

      Olen aina ihmetellyt miten ihmiset, oli sitten ulkomailla tai Suomessa, jaksaa kuluttaa aikaa ja energiaansa kytäten toisten ulkonäköä. Sairasta! Itse koen iloa siitä, että meitä on joka lähtöön ja kun kaikki ovat ystävällisiä toisilleen, niin mikäs on ollessa. Eri asia jos joku tekee jotain mikä vaikuttaa minuun. Silloin sopii sanoa ja älähtää, mutta että jonkun ulkonäkö vie tuollaiseen käytökseen? Hohhoijaa, silloin on jotain kyllä kommentoijassa vialla. Haukkuukohan myös liiuntavammaiset, albiinot, punatukat, lättärinnat ja kaiken muunkin? Herätkää jo!

      • AivotPerseessä

        Omista existään puhuvat. Voi sitä vitutuksen määrää, kun läskit on vaihtanut lippispäiset kalsariäijät turkkilaisiin.


      • uuve

        läskejä ei voi olla huomaamatta. työntyvät joka päikkaan.


      • Aivot.toosassa
        AivotPerseessä kirjoitti:

        Omista existään puhuvat. Voi sitä vitutuksen määrää, kun läskit on vaihtanut lippispäiset kalsariäijät turkkilaisiin.

        Tuskin kukaan mies on vittuuntunut, jos esim. Alanya-ohjelmissa näkyvien suominaisten tyyliset akat ovat lähteneet suhteesta lätkimään.


    • TarkkaMarkka

      Kyllä minun mielestäni albiino liikuntavammainen ja lättärintainen punapää olisi hyvin vastenmielinen kumppani Kale- kukkulan kävelyretkelle. Varsinkin jos tuo olisi vanha, lihava, sokea, mykkä ja köyhä ämmä.

    • Tartteeko

      sun mennä sinne asti asiaa ihmetteleen? Huvinsa kullakin. Teetkö väitöskirjaa Turkissa asuvien suomalais-naisten leukaperistä? Mites asia on Lontoon kohdalla?

      • lähäts

        Turkki kerää paljon läskiämmiä koska niillä ei ole Suomessa kummoistakaan menekkiä.


    • Estetikko

      Kaunista, niin kaunista on katsella läskitaaperoiden vaappumista keväisillä kaduilla.

    • Iloitsentoistenpuolesta

      Minusta on ihana katsoa kuinka turistit ovat hymy kasvoilla. Suomessa kaikki menee mörökölli-ilme päällä. Tulee itsekin iloisseksi kun näkee miten ihmiset nauttivat olostaan.

      • Omenasiiderisiat

        Turkissa suomaiset siideritankit hymyilee kun ovat saaneet tankoa 11 kuukauden tauon jälkeen.


    • vuosirenkaat

      Minä taas en ole nähnyt kuin ihravatsaisia miehiä, ja nekin suomalaisilla, tai onko se elintaso joka on valahtanut alas.

    • LomaaOotellessa

      Mä ajan huomenna munakarvat pois.

      • Liinaharja66

        Sepä hyvä. Ne on ikäviä suussa;)


      • kikkelinkuva

        Mirkku52v ja 154 kg ajaa munankarvat pois ennen alanaijan matkaa. Joopajoo.....ajakko samalla partasikin?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe