Vangit eivät siellä viihdy, mitä pitäisi tehdä? Riihimäki osuus alkaa ajassa 9:30
http://www.katsomo.fi/#!/jakso/726365?toista
Riihimäen vankila on ankea paikka
22
8917
Vastaukset
- Heidooo
Nää jätkät ovat pahimpia narsisteja ja psykopaatteja niin viittivät itkeä .Ovat murhanneet ym. Nyt irokeesin alla olevat pallo on todella tyhjää. Uhkaillaan nyt nyt yhteiskuntaa että mitä vaan voi tapahtua kun vapautuvat. Kyllä nää kuvottavia.
- Jussi..Pussi
Viihtyvyyttä lisäisi huomattavasti se, jos Riihimäen vankilaan perustettaisi vangeille Suomen ensimmäinen aikuisten Puuhamaa.
- Syytönsyytön
syyttömiä miehiä, syyttöminä vankilassa, jo on aikoja kun syyttömät kärsii vankilassa !!!
- KovaLinja
Kuri on liian löysä, sitä pitää päinvastoin kiristää. Koppihoitoa nuo elukat kaipaa, pysykööt 24/7 lukkojen takana. Eiköhän muutaman kuukauden jälkeen oteta lusissa kauniiseen käteen. Ja jos tahtoo jatkaa elvistelyä niin istukoot kopissa koko tuomionsa, turha niitä on hyysätä.
- Tässä.faktaa
Kannattaa muistaa miksi tuokin elinkautisvanki Riihimäellä on:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pelson-vartijan-murha-oli-erityisen-raaka-ja-julma/213473/- semerpower
Kuinka on mahdollista,että ELINKAUTISEN tuomion saaneet jatkavat uusien
rikosten tekemistä muita rikollisia enemmän. Ei siis Suomessa ole mitään
ELINKAUTISTA TUOMIOTA.
- Lusimus
Silloin vankilassa asiat kunnossa kun asiakkaat valittavat,ok?
- rerafd
Ilman muuta oloja pitäisi kiristää vielä paljon enemmän. Nyt nämä laiskanpulskeat mitättömyydet vain makaavat selleissään. Koko vankeinhoito voitaisiin ulkoistaa Venäjälle.
- Anonyymi
Mut mites ruotsiin,siellä yks kalle kustaa on drottinngholmin linnassa lusinnut yli 70 vuotta elinkautista ja on ihan tyytyväinen ja lepsu jätkä,ei yhtään niin väkikivaltainen kuin tuo venäjän golleeka joka vielä kokoajan tykittää sputnikkia suoneensa.
- lusivisio
en ymmärrä mitä valittavat,itse olin 2005 riksussa ja kaikki toimi.se on melkeinpä itsestä kiinni miten suo kohdellaan,olet mulkku valittaja nilkki,mitä saat?suht asiallinen henkilökunta.poikkeuksia tietysti on mutta suurin osa ihan tavan ihmisiä.voi lusia helposti tai vaikeesti..
- lusivisio
kuule,ei.ihan vaan rosvoja ja konnia.jos on hinuri siviilissä niin kai sielläkin,ei siellä homoks muutu.kerran yks aika hintahko äijä pyys kahville koppiinsa,kietäydyin ja se siitä.mitäköhän ihmiset oikeesti lusimisesta kuvittelee?????
- Anonyymi
Millä osastolla olit?
- Anonyymi
Tiedätkö pöllö että 2005 riksussa oli vielä paljusellejä?
- setänasse
On oikein tutkittu,miksi vangit eivät yleensä missään vankilassa kovin hyvin viihdy.Tutkimuksissa selvisi heillä olevan hillitön vapaudenkaipuu sekä vankilan virikkeettömyys.Sen lisäksi vielä kun kaikki ovat syyttöminä tuomittuja(ainakin omasta mielestään),niin voiko enään ankeampaa paikkaa olla maailmassa.
- lusivisio
joo,onhanse jumalattoman tylsää,mutta jos olet kunnolla,pääset töihin tai opiskelemaan jne.se on paikka missä kaikki on itsestä kiinni.toki asiat voi kestää kuukausia ennenkuin mitään tapahtuu mutta siellähän ollaan kuluttamassa aikaa jonka olet menettänyt omien mokien takia.minä olin lähes syytön,oikeesti.minut tuomittiin varmuudenvuoksi että jos sattuisinkin olemaan syyllinen kun eivät uskoneet vaikka rikostoveri kertoi että ei osuutta asiaan
- lusivisio
tossa just näkee teidän.....mistään mitään tietämättömien idioottien ajatukset ja näkemykset asioista.vaikka kakkua tuli,on ollu niin siistii ja fyrkkaa riittäny.sinä 8-4 otsa hiessä puurtava pikku muurahainen,aina pallo jalassa.mitä sä olet saanut aikaiseksi?linnakundi??sattu vahinko kun jäi kiinni.ne on katsos erikseen ne räpeltäjät jotka siellä pahnoilla aina istuu.ja teidän tavallisten pulliaisten mukaan vaan homoilee.ne tyypit kenenkanssa lusin olis kyllä laittanu rr-ritarit liskolle samantien.
- visiootti
Hyvä lusivisio,sun jutut ok tässä pikkupoikien osiossa.Hyviä jatkoja sulle.
- linnanvenkula
Mikä motiivi saa nämä ääliöt kirjoittamaan palstalle turhanpäiväisyyksiä?
Koskaan eivät linnassa ole olleet.
Itse lusin Riihimäellä hieman yli 3 vuotta eikä ollut mitään valittamista.
Loppuaikana ryhdyin pitämään Riksun muureja suojana pahaa ulkomaailmaa vastaan.- Häpeä-senkin-linnahoro
" pahaa ulkomaailmaa" = HETEROARKEA
- Anonyymi
Eli olit liskolla?
- Sillätavallla
Työ johtaja oli saairana vikkon niin oli se tylsä kun ei pääsyt työhin mutta kun saa olla työissä niin se mene ihan muukavasti.
Elä nyt sillä tavalla että ei sinne tarvitse mennä jos ei sinä viihdy.
Suomessa ei kovin moni tarvitse olla syytömänä vaan suuri osa vain sano että ne on syttömänä mutta suurin osa on syllisiä.
Minulla nyt on nämä lavastettut syytet mutta asianajaja sanoi että ei tavitse mennä istuman ne että vaikka sinulla oliskin lavastettuja syyteittä niin ei se nyt vältämättä sittä tarkoitta että sinun pitäisi ne istua.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962