Menevätkö lapsenne yhtäaikaa saunaan?

Uusäitikysyy

Hei minulla on uusperhe, jossa miehen kaksi lasta (tyttö 14v ja poika 16v) ja oma tyttäreni 16v. Olemme nyt muuttamassa uuteen asuntoon, jossa on sauna, niin miten olette muut tehneet, saunovatko lapset yhdessä vai esim sukuolittain tai biologisen perheen mukaan? Onko tästä seurannut mitään noloa josta lapset eivät ehkä kertoisi, kuten rintojen tuijottelua tai erektioita ym?

56

2809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuijotteleuimahallissa

Miten sinä ja uusio mies, menettekö yhdessä vai erikseen? Tuijotteletko miehen sitä ja mies sun sitä?????
      Entä miehen exä, hänhän voi mennä miehen kanssa yhdessä, sinä yksin ja kaikki lapset erikseen, tai sie voit mennä oman lapsen kanssa, niin ei mee liikaa sähköä.
      Tai mies voi mennä exän kotiin ja ne kylpee siellä, tai sie voit mennä vanhempien kotiin tai sisarusten kotiin ja kypee siellä.
      Miehen perhe voi sitten kylpee rauhassa.

Ålä missään nimessä tunge toisten saunavuoroon, sun paikka ei ole siellä. Hei mut mee sie uimahalliin, siellä voi tuijotella ...jos sitä kaipaat.

• Uusäitikysyy

Tarkoitin tuijottavatko LAPSET toisiaan alasti ja onko näillä nuorilla EREKTIOITA YM TOISTENSA SEURASSA. sINÄ SENKIN HUUHKAJA!

• BervoMama

Sinua siis kiinnostaa poikapuolesi (16v) erektiot? Mahdollisesti myös tytärpuolesi (14v) rinnat?

• järkyttävää
        BervoMama kirjoitti:

Sinua siis kiinnostaa poikapuolesi (16v) erektiot? Mahdollisesti myös tytärpuolesi (14v) rinnat?

heheeee... uusio menee miehen pojan kanssa saunaan ja tuijottelee... hm en ymmärrä miten voi uusio taas keksiä asioita jotka hälle kuulu, no nykysinhän on muotia et on nuori mies ja nuori nainen tai nuori mies ja vanha nainen...

kauhee nitä uusikkoja...

• urturiry
        järkyttävää kirjoitti:

heheeee... uusio menee miehen pojan kanssa saunaan ja tuijottelee... hm en ymmärrä miten voi uusio taas keksiä asioita jotka hälle kuulu, no nykysinhän on muotia et on nuori mies ja nuori nainen tai nuori mies ja vanha nainen...

kauhee nitä uusikkoja...

Jaa muusikkoja

• Uusäitikysyy
        BervoMama kirjoitti:

Ei, kuten kysymyksessäni sanoin ja sen jälkeen kommentissani korostin. Osaatko lukea, pöllö?

• meehoitoonpian

HÖH???? Eihän su perheeseen kuuu miehen lapset, miksi kuvittelet ja luulet että kaikki lapset naapurissa olisi sun perhettä? Omitko naapurien autot ja talotkin?

Sälin miehen lapsia kun haukut heitä ja kiusaat.

Lapsilla on oma perhre, sinä et kuulu siihen, Olet niin kakera ja epätoivoinen ettet ymmärrä mikä on sun ja mikä on muiden,. Mee hoitoon.

• Suvaitsevainenn

Minä omin koko maailman säälin sua kun sulla ei ole mitään eikä ketään ja kukaan ei edes haluu olla sun kanssa
        Lapset haluu olla mun kanssa, enkä minä kiusaa ketään enkä hauku.
        Ihmisiä ei voi omistaa, toiset ihmiset nyt vaan viihtyy minun kanssa, koska olen sosiaalinen ja tykkään ihmisistä rotuun sukupuoleen ja sosiaalisesta statuksesta huolimatta.

• 75475487

Lissu mee ite hoitoon ja koeta kerrankin olla selvänä se hetki kun kirjoitat tänne.

• äitipuolimääräämeillä
        Suvaitsevainenn kirjoitti:

Minä omin koko maailman säälin sua kun sulla ei ole mitään eikä ketään ja kukaan ei edes haluu olla sun kanssa
        Lapset haluu olla mun kanssa, enkä minä kiusaa ketään enkä hauku.
        Ihmisiä ei voi omistaa, toiset ihmiset nyt vaan viihtyy minun kanssa, koska olen sosiaalinen ja tykkään ihmisistä rotuun sukupuoleen ja sosiaalisesta statuksesta huolimatta.

Minäkin lasken omaan perheeseen miehen, hänen kakarat, vanhemmat, ja ysätävt joita määrään ja tarkkailen, ja ohjeistan. Olen siis koko miehen pehreen ja suvun päättjä ja määräilijä. Lapset ovat innoissaan kun on uusi kaunis äiti heillä ja evät tahdo mennä entisen äidin luokse, kauhee itku aina kun pitää mennä. Olen tiukka ja vaadin paljon jotta saan itse olla sohvalla ja käskyttää se on äitipuolen oikeus ja velvollisuus.

• Mitäjuot
        äitipuolimääräämeillä kirjoitti:

Minäkin lasken omaan perheeseen miehen, hänen kakarat, vanhemmat, ja ysätävt joita määrään ja tarkkailen, ja ohjeistan. Olen siis koko miehen pehreen ja suvun päättjä ja määräilijä. Lapset ovat innoissaan kun on uusi kaunis äiti heillä ja evät tahdo mennä entisen äidin luokse, kauhee itku aina kun pitää mennä. Olen tiukka ja vaadin paljon jotta saan itse olla sohvalla ja käskyttää se on äitipuolen oikeus ja velvollisuus.

Pidä sinä tenukeppi suus kiinni ,et osaa enää edes kirjoittaa ,kun olet niin kännissä.

• Kiihottunu_teini_pippeli

Jos ne asuu yhdessä niin kyllä kai se mitä sillä miehellä on auto yms. On naisen myös

• Oyp

Minä menen uuden miehen ja eksäni kanssa useinkin saunaan, ei siinä ole nitään outoa ja lapsetkin ovat usein mukana.

• pyO

Ei sulla ole saunaa ,eikä miestä exäsi vihaa sua.

• urtutur
        pyO kirjoitti:

Ei sulla ole saunaa ,eikä miestä exäsi vihaa sua.

On sauna, tule vaikka katsomaan! Heitetään varvit siinä samalla!

• Lesbotlisbeth
        urtutur kirjoitti:

On sauna, tule vaikka katsomaan! Heitetään varvit siinä samalla!

Huhuuu, ompa sulla kuumia juttuja, varvit oooh.....

• Kimppakivasauna

Meidän talossa on yksi sauna ja menemme koko taloyhtiö 48 asuntoa ja noin 170 ihmistä, samaan saunaan joka lauantai kello 18.00.
      On kiva saunoa isossa lössissä, säästää sähköä j a vettä kun olemme suihkussa aina 30 henkeä samaan aikaan.

• sivari___--

Iso sauna! Intissä on sellaisia, tiedä sitten miksi

• jdold

Ihanko tosissasi kysyt? En minä itse ainakaan olisi tuossa iässä enää veljeni kanssa saunonut! Tai isäni. Eikä veljeni olisi sanonut minun tai äitimme kanssa. Oli sitten kyseessä biologinen veli tai uusveli. Tämä kysymys ei siis koske uusperheitä, vaan ylipäätään.

Meillä lapset ovat vasta 5-8v, joten saunovat yhdessä. Tilanne muuttuu jossain vaiheessa, mutta vielä ei tarvetta. Mutta ehdottomasti ennen teini-ikää. Siinä vaiheessa kun tytöllä tissit alkaa kasvaa, niin oman sukupuolen kanssa saunaan. Sama homma poikien suhteen, eli jos vaikka karvoitusta alkaa tulla.

Käytkö ihan täysillä?

• ryeryeru

Naurettavaa mun mielestä jos ei voi OMIEN PERHEENJÄSENTEN kanssa saunoa. Toi on mun mielestä kieroutunutta, sairaalloista mutta kukin taaplaa tyylillään.

Olkapäät piiloon nyt, kuten natsipersujen Maria Lohela on vaatinut ja burkha päälle kotona saunaankin

• edellinen

En kyllä tunne yhtäkään ihmistä, joka olisi vastakkaista sukupuolta olevan veljensä/siskonsa tai vanhempansa kanssa saunonut alastomana vielä teini-ikäisenä. Todella poikkeuksellista, jos näin jossain perheessä tapahtuu.

Oman puolison tai samaa sukupuolta olevien lasten kanssa voi toki saunoa vaikka aikuisenakin.

• ryeryeru
        edellinen kirjoitti:

En kyllä tunne yhtäkään ihmistä, joka olisi vastakkaista sukupuolta olevan veljensä/siskonsa tai vanhempansa kanssa saunonut alastomana vielä teini-ikäisenä. Todella poikkeuksellista, jos näin jossain perheessä tapahtuu.

Oman puolison tai samaa sukupuolta olevien lasten kanssa voi toki saunoa vaikka aikuisenakin.

Niin jos elät tiiviissä lestadiolaisyhteisössä tai uusnatsikommuunissa eikä sinulla ole koskaan ollut kontaktia ulkopuolelle, et varmasti ole kuullut.

• saunabiletalo
        edellinen kirjoitti:

Miten niin ei voi? Senkun menee. Mekin käydään koko taloyhtiön kanssa keskiviikkos saunassa koko porukka. Meitä on joskun 27 josku 6 tai joskus 39 ihmistä...kaikki samasa ja siellä vasta pystyssä on koso sakki.

• Sexyyyyyyyy
        saunabiletalo kirjoitti:

Miten niin ei voi? Senkun menee. Mekin käydään koko taloyhtiön kanssa keskiviikkos saunassa koko porukka. Meitä on joskun 27 josku 6 tai joskus 39 ihmistä...kaikki samasa ja siellä vasta pystyssä on koso sakki.

"Vasta Pystyssä on koso sakki"
        Siis mikä on pystys??

• ufityio
        Sexyyyyyyyy kirjoitti:

Siis mikä on pystys??

Se on nimim "edellisen" oma muna.

• PaavoPesusieninen

Meidän talossa on palju jossa olemme kaikki koko talollinen. Meitä on 48 henkilöä talossa ja kaikki ollaansamaan aikaan paljussa. Ahdasta on mutta vesi ja saippua on liukasta niin aina sitä pyllähtää jonkun sylkkkyyn.

• Buhahabuhahaaa
        PaavoPesusieninen kirjoitti:

Meidän talossa on palju jossa olemme kaikki koko talollinen. Meitä on 48 henkilöä talossa ja kaikki ollaansamaan aikaan paljussa. Ahdasta on mutta vesi ja saippua on liukasta niin aina sitä pyllähtää jonkun sylkkkyyn.

Ai jaa, ja joillakin on "vasta pystyssä, tai on koso sakki"".

• rewrerqwe
        Buhahabuhahaaa kirjoitti:

Ai jaa, ja joillakin on "vasta pystyssä, tai on koso sakki"".

Koso sakki menee ku sormi ja reikä. KOSO SAKKI

• 8t907
        Sexyyyyyyyy kirjoitti:

Siis mikä on pystys??

Pystyssä on koso sakki.

• sairastako

Kaikki lapset ja vanhemmat käyvät saunassa tietysti erikseen. Ei kai nyt 14 v tyttö mene 16 v pojan kanssa saunaan, vaikka olisi veli? Ei kai 14 v tyttö käy saunassa enää isänsä kanssa? Ei kai nyt sentään 16 v poika mene äitinsä kanssa saunaan? Voi tsiisus.

• nvkmvnjv

Nimim sairastako, onhan toi provo, onhan? Meinaan jos oot oikeesti tota mieltä, tuo näkemys on äärikonsevatiivinen ja perverssi. Katsos yleensä ihmisille ei tule perheenjäsenistään tuollaisia ajatuksia mieleenkään. Mutsinnussijat ovat aika harvassa.

• nvnvnvnvnvnv

Meillä on kaksiossa oma sauna, se on 6x6 neliöö jossa lauteet nostetaan seinälle kun mennään suihkuun. Me ollan kaikki samasaa saunassa kun se on sähkösauna ettei mee sähköö. Meitä on 8 henkee, kaikki ollaan samassa saunassa isät ja äidit, tytöt ja pojat niin ollaan 4 ja 17 vuotaat ja äiti ja isä samassa köörissä, hyvin mahtuu toiset on alalauteilla jat oiet ylähäällä ja sillai.

• Perussuomalainen--

Menkää hoitoon, tuo on aivan sairasta!

• Saunaonparasta

Onko saunominen sairasta? Ei minusta.

• heheheee

provosi on tosi huono.

• gfdhgdfh
        heheheee kirjoitti:

provosi on tosi huono.

Ahaa

• heheheee
        gfdhgdfh kirjoitti:

Ahaa

HUONO OLI USKOTKO SAATANAN VIHERPIIPERÖ PEDOFIILI!

• isäpuolet

Meillä taas saunoo perheenrikkojat, sutturat, naikkoset, naudat, naakat ja äiteepuolet yht'aikaa, lapsien ja lapsipuolien kanssa.

• matikkahaloo

6x6 neliöö?

• Intialainen
        isäpuolet kirjoitti:

Meillä taas saunoo perheenrikkojat, sutturat, naikkoset, naudat, naakat ja äiteepuolet yht'aikaa, lapsien ja lapsipuolien kanssa.

Miten te saatte lehmän ja linnut tulemaan saunaan, ei eläimiä saa rääkätä, oletko hindu ja lehmä on teille pyhä, mutta ei sitä saa kiusata ja linnut kuolee kuumuuteen.

• Äiskä2017

Hei, minusta tuntuu, että teineistä itsestään olisi tosi kiusallista mennä tytöt ja pojat yhtä aikaa saunaan etenkin kun kaikki eivät ole sisaruksia keskenään. Meillä (nyt jo aikuiset) omat tytöt ja pojat alkoivat jakautua ukkojen ja akkojen vuoroon tuossa about 10 vuoden kieppeillä.

• 009988

Ei tuon ikäiset teinit enää sauno edes vanhempiensa kanssa, miksi siis oletat että saunoisivat keskenään. Kumpikin saunoo yksin.

• sqeqweq

Kyllä ainakin itse saunon, mikä ongelma siinä on, en ymmärrä

• Varmaatietoa

Mielestäni heidän kuuluisi mennä keskenään saunaan, koska se johtaisi heti eläimelliseen seksiin ja tulisi perheenlisäystä.

• kgfgdf

Koso sakki

• Eeva.N

0nhan se kiva lapsille jos uuden ja vanhan perheen tytöt ja pojat voi vähän tutustua toisiinsa. Meillä pojalla (13v) on ollut uussiskonsa kanssa saunassa erektio useampaan otteeseen, mutta se nyt on siinä iässä ihan normaalia ja luonnollista.

• Sepp

Mulle uus vaimo ei käy saunassa niin käyn yleensä sen 16v tyttären kanssa. Joskus on vähän kalu jäykistynyt, tai no aina, mutta hän ymmärtää kyllä ettei sille oikein voi mitään.

• Janicahh

Joo ite oon 17v tyttö ja joskus ollu samas saunas tai suihkus ku pojat (protuleirillä esim) ni aika usein niil vähä seisoo mut ei se mua haittaa

• miehetovatsyöpä

Minun uuspoikani oli kerran saunassa harjoittanut seksiä tyttöreni kanssa.

• gxh

Ahhahaha tää STMariaSalome on rajakki uskis... aika hyviä kirjoituksia sulla täällä.

Eikö sulla oo letkua talossas? Älä ihmeessä hanki. Tuskin oot kauheesti letkuja nähnykään, plösö

• gregeyery

Joo se on se aborttipalstan äärikristillinen vauhko

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4460
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2293
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1171
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      61
      918
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      908
    Aihe