Piristävä yllätys poikaystävälle

Typsykkä

Tarvitsen kovasti vinkkejänne:

Opiskelu ja eriävät työajat verottavat yhteistä aikaamme. Romantikkona tykkään järjestää kaikenlaisia yllätyksiä yms. Näin haluaisin tehdä myös nyt, jotta saisimme hetken nauttia vain toisistamme - kiirehtimättä.
Mutta tällä hetkellä en keksi mitään. Kynttilöillä vuorattu asunto, itsetehdyt kokkaukset yms on jo tehty - haluaisin järjestää jotain uutta.
Haluaisin erityisesti vinkkejä mitä voisi tehdä täällä Helsingissä. Jotain muuta kuin leffassa käymistä - sellaista, mikä poikkeaisi normaalista vapaa-ajan vietosta.
Hotellit ovat sen verran hintavia, että niiden kohdalla iskee nuukuus...
Toivottavasti voitte auttaa!

15

24373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimi~

      Vie poikaystävä strippiklubille. Siellä voi puuhata kaikenlaista hauskaa ja rahaakin saa
      kulumaan, jos ostelee 7000 euron shamppanjapulloja.
      ( Olen sitä mieltä, että koti-ilta on ihan
      kiva juttu. Mitä sitä liikoja jätkän takia
      yrittämään. Jos on menollaan, niin menee. Joutava paska.)

    • make

      otat ja levität oman pimppasi ihan ammolleen poikaystävällesi ja sanot että olen aivan puutteesa ja haluan sun kullia nyt ja heti,tepsii

      • ...

        ..Siis minkä ihmeen takia te tuolla tavalla kirjoitatte tälle tytölle!!?? En jaksa ymmärtää...Olette aika surkeita tapauksia kun täytyy tuollaisia kommentteja heitellä! Tuliko ihan oikein hyvä mieli kun pääsit tuosta "pimpasta" kertomaan ajatuksiasi!?? Vai oliko ne murrosiän riivaaman pikkupojan sieluntuotteita sittenkin?? Mutta sinulle tyttö en oikein osaa mitään hyvää ehdotusta antaa, valitettavasti! Kuulostaa jo siltä, että poikaystäväsi on jo saanut sinulta paljon lämpöä ja huomiota kun olet häntä hemmotellut=) Kateeksi käy...


      • Typsykkä

        Kylläpä oli ehdotus... Mutta en halua järjestää mitään sellaista, mikä kuuluu normaaliin arkeen - ei meillä puutteessa tarvitse elää...


    • hmph

      Jos kerran Helsingissä asutte, niin miten olisi yllätys minireissu Tallinnaan. Tarjouksilla pääsee todella halvalla ja jos yöksi haluaa jäädä niin hotellien hinnatkin ovat ihan eri tasoa kuin Suomessa. Ei mitään viinanhaku/örvellysmatkaa vaan romanttinen miniloma keskiaikaisessa kaupungissa.

    • Wanna

      Moikka!

      Tää toimii aina ja missä tahansa. Tarvitset kylpypyyhkeitä, hyväntuoksuista hierontaöljyä (on eroottisen ja rentouttavan tuoksuisia), tuoksukynttilöitö/suitsukkeita/aromalamppu, rentouttavaa musiikkia taustalle. Huoneen tulee olla mukavan lämmin. Peittele kultasi pyyhkeillä lattia mahalleen ohuen patjan tai vaikka viltin päälle. Suitsukkeet tai kynttilät ole tietenkin sytyttänyt aikaisemmin palamaan ja himmeä valaistus auttaa rentoutumaan. Hiero ilman öljyä pyyheiden päältä lämmitelläksesi. Kääri pyyhe yläkropasta ja hiero se (pyörivä liike eikä paljon voimaa), peittele yläosa ja tee sama jaloille ja pakaroille. Ja kun armaari kääntyy selälleen ja hieroskelet samalla tavalla etupuolenkin, voit huomata itsekin olevasi pian öljyssä... =)
      Tilannetta voi höystää herkuille, leffalla tai muulla.

    • Jani

      Moi. Ensinnäkin haluan kertoa kuinka hienoa on, että haluat tehdä jotain ihanaa poikaystäväsi kanssa. Omien kokemuksieni pohjalta olen onnellinen jos pääsette johonkin mukavaan ratkaisuun / hemmottelu vkl:n. Meillä meni avovaimoni kanssa suhde pieleen siinä vaiheessa kun ei vain riittänyt aika toisillemme, työt ja opiskelu vei kaikki voimat, toivon siis että keksit jotain mukavaa!

    • Suklaa

      Hei

      Minäkin tykkään aina silloin tällöin yllättää poikaystävääni pienillä jutuilla. Miten olisi semmoinen jos pakkaisit kuumaa kaakaota termariin ja tekisit oikein hyvät herkkuleivät mukaan ja menette aurinkoisena pakkaspäivänä johonkin mukavaan paikkaan eväsretkelle. Meillä toimi niin hyvin että seuraavana aamuna oli vielä töissäkin hyvä fiilis.

      Tsemppiä

      • napsunenu

        Kulostaa niin kivalta, että taidampa kokeilla itsekin!


    • Jorma_72

      Hempeilyt sikseen ja terska perseeseen niin kyllä se tyytyväisenä kehrää sen jälkeen. Älä turhaan siihen mitään lubricantteja revi mukaan, kyllä se persereikä kostuu kun sitä aikansa jyystää.

    • Jorma Iso

      Ajele posliini vielä.

    • Heinz and chili

      KUN JEESUS SAAPUU

      Kun Jeesus saapuu, niin pilviin,
      hän uskovaiset, vie kotihin,
      ja siellä alkaa häät karitsan,
      ja uskovaiset siellä kruunataan.
      Uskossa nostan katseen ylös pilviin
      kotimaani siellä nähdä saan,
      sieltä välkkyy näky hengen silmiin.
      ja levon siellä keeran pyhät saa.
      Kun Jeesus saapuu, me muutumme,
      ja saamme ruumiin, kirkastuneen,
      se veren hinta on Jeesuksen,
      hän osti meidät kerran omakseen.

      Kun Jeesus saapuu, niin kuolleetkin,
      saa kuulla kutsun, hääjuhlihin,
      ken kerran uskoi vapahtajaan,
      nyt usko heille siellä palkitaan.

      Kun Jeesus saapuu, halleluja!
      Me saamme laulaa halleluja!
      Karitsan juhlat halleluja!

    • alvis loomäki

      Johan tehoaa

    • Anonyymi

      Suloinen kortti kaupasta tai itse tehty jossa jokin teksti, runo tai muistutusta siitä mitä ihannoit miehessäsi/poikaystävässäsi tai kerrot kuinka tärkeä hän on sinulle.
      Kukkia reilun kaupan ruusut ovat aika halpoja opiskelia budjettiin.
      Lempi suklaa tai herkku mistä kumppani tykkää.
      Oma kirjoittama kirje.
      Leffa liput.
      Elokuva ilta \ piknik kotona
      Nouto ruokaa tai itse kokkaamaa ruokaa vaikka kynttilöiden kanssa.
      Boxereita tai sukkia?
      Ite vien mehelleni aina marimekon sukat ja ruusuja ja ilahtuu aina.
      "Boo basket" eri teemoilla esim vaikka koriin yms laitat hänen lempi asioitaan vaikka juoma mistä tykkää, herkkua, vaikka kortti peli, kukkia. Mistä nyt tykkääkään.
      Jos tykkää kumppani pelata niin lahjakortti pelikauppaan?
      Yllätät putsaamalla vaikka kumppanin kengät, pieniä arjen asioita jotka voi ilahduttaa, toki jokainen ihminen on yksilö mutta jospa sait pientä ideaa.
      Ja ihan vaikka halit ja kerrot kuinka tärkeä hän on sinulle ja kuinka arvostat häntä. Kehu myös. Varmasti ilahtuu.
      Näitä olen itse kokeillut ja kumppani ilahtunut.

      • Anonyymi

        Ja jos tykkäätte molemmat pelata ja omistatte pleikkarin ja kaksi ohjainta niin vaikka jokin kaksinpeli mitä voitte yhdessä pelata? Netistä löytyy paljon kaksin pelejä ja kortti kyselypelejä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe