Ground Zero 12" 300w subbari, Ground Zero 1x300w vahvistin autossa ja mankka on pioneerin joku 100e soitin, en muista mallia.
Mistä johtuu, että jos haluan subbarista tehoa irti, niin joudun laittamaan gainin varmaan 75%, ja mankasta loudness-säädön low/midille, ja jos haluan että subbari reagoi edes vähänkin, niin pitää jumputtaa semmoisia biisejä missä on valmiiksi bassoa?
Onko vaan niin, että yksinkertaisesti tehottomat vehkeet, vai mistähän voisi johtua? Ja jos siis pidän edellä mainitut yms. asetukset suht. korkealla, niin onko se vaarallista vahvistimelle/subbarille, jos ei säröä tule? Jostain olen lukenut, että gainia ei edes tarvitsisi käyttää ainakaan paljoa, riippuu toki varmaan vehkeistä, ja sitten loudness-säädön käytöstä olen myös lukenut, että ei mielellään tulisi käyttää ollenkaan.
Miten asetuksia tässä tapauksessa kannattaisi turvallisesti pitää?
Olen tyytyväinen subbarin tuottamaan tehoon, jos asetukset ovat korkealla niinkuin mainitsin, mutta en vain tiedä, että onko se nyt ihan normaalia, että niitä pitää vinguttaa niin korkeilla tasoilla? Jatkanko kuuntelemista näin vai mitä teen? :D
Kiitti vastaajille.
Subbarin heikko teho!
tietämätön123
1
138
Vastaukset
- mkolkytjarisat
Ei tuo 75 prossaa oo välttämättä liikaa. Tuon hintaluokan mankassa on yleensä vaan 2 voltin linjalähtö ja gainia on pakko olla aika reilusti että kuuluu.
Voi se loudness olla pioneerissa ainakin sillä low asetuksella.
Soita vaan jos nätisti kuuluu noilla säädöillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839