Yhdyntä luolassa...

HolloPellervo

Hei kaikki ihanat palstalaiset!
Tästä on nyt muutama vuosi aikaa kun Oon kanssa ajelimme moottoripyörällä ympäri Krabia ja käväisimme Ao Lukin lähistöllä useissa luolissa. Tham Khlang luola on tai ainakin oli vielä silloin suurelta yleisöltä piilossa. Luola on erään herran yksityisomistuksessa ja hän on halunnut suojella sitä suurelta yleisömassalta. Eipä paikanpäällä ollut kuin nuori poika joka kertoi että jos haluamme mennä luolaan niin hän voi hakea oppaan paikalle mutta se kestää puolisen tuntia. Jäimme odottelemaan.
Oppaan, jonka nimi oli Eek, saavuttua hän kertoi meille luolasta ja että meillä on mahdollisuus hänen kanssaan kiivetä vuoren sisällä aivan huipulle asti. Sovimme että menemme ylös asti. Huonokuntoisilla ei ole mahdollisuutta lähteä suorittamaan tätä rankkaa reittiä. Hän myös kertoi että sateen sattuessa kivet ja kalliot tulevat niin liukkaiksi että huipulta ei ole mahdollista laskeutua takaisin alas. Sää kuitenkin näytti siltä ettei sadetta olisi tulossa.
Valmistauduimme ottamalla jokaiselle mukaan 2 lamppua. Eek sanoi ettei luolasta ole mahdollista löytää ulos ilman valoa joten sen tähden useampi lamppu. Luolan suu ja alkutaival oli köysitettyä ja helposti kuljettavaa. Ensimmäinen pysähdyspaikkamme oli vuoren sisällä oleva laguuni. Eek kertoi kuinka hän oli aikoinaan tuonut venäläisen ryhmän luolaan vierailulle ja eräs omatoiminen ryssä oli vasten ohjeita jättäytynyt ryhmästä ja eksynyt toisista. Jonkin ajan kuluttua oli huomattu yhden ryhmästä puuttuvan. Eek oli vienyt ryhmän ulos luolasta ja hakenut avukseen henkilöitä jotka osasivat luolassa kulkea. Etsintäpartio oli lopulta löytänyt miespuoleisen venäläisen pilkkopimeän laguunin reunalta. Lampusta oli loppunut jo virta ja hän oli ollut täysin uuvuksissa.
Jatkoimme kulkua ylöspäin kohti huippua. Kulku oli paikka paikoin hankalaa, melkeinpä voisi sanoa että vaikeaa. Sika-Amalialla ei olisi mahdollista mahtua jokaisesta ahtaasta kolosta. Eek kulki edellä, Oo seuraavana ja minä viimeisenä Oon perässä hänen pientä peppua lampulla valaisten ja ihaillen. Lopulta pääsimme vuoren huipulle josta pienen lepotauon ja pakollisten valokuvien jälkeen lähdimme laskeutumaan samaa reittiä takaisin alas.
Alaspäin laskeutuminen oli hankalampaa kuin ylöspäin kiipeäminen. Selvittyämme reitistä oli aika lähteä jatkamaan matkaa. Toki jätimme oppaallemme setelitukon mukavasta seurasta ja hyvästä palvelusta.
Muutamaa viikkoa myöhemmin ajoimme taas Ao Lukin ohi ja tarkoituksemme oli poiketa kysymään luolaoppaamme Eekin kuulumisia. Päästyämme perille Khlang cavelle oli paikalla vanhahko rouva joka kertoi ettei Eekin palveluksia ole enää tarjolla. Hän kertoi että Eek oli kielloista huolimatta vienyt asiakkaita vuoren huipulle. Juttelimme aikamme niitä näitä ja rouva antoi meille lamput joilla voimme mennä käväisemään luolassa. Sanoimme menevämme ottamaan muutaman valokuvan mutta emme tietenkään lähtisi kauemmaksi vuoren uumeniin. Rouva oli lähdössä kotiin ja hän näytti paikan johon voisimme palauttaa lamput kun lähdemme.
Menimme käsikkäin Oon kanssa luolaan. Ihastelimme valkoisia tippukiviä. Otimme valokuvia yhdessä ja erikseen selfietikkua apuna käyttäen. Puristelin hieman Oon pientä pakaraa ja hän selvästi innostui asiasta. Eipä siinä mennyt kuin hetki kun Oon pikkuiset alushousut olivat jo roikkumassa luolaston seinämässä kiinni ja hän nojautuneena vasten seinämää. Tässä oli hyvä asento tunkeutua rakkaudenmiekallani Oon lemmenluolaan ja lahjoittaa siemennesteet hänen sisuksiinsa. Aikamme siinä työskenneltyämme palasimme raukeina takaisin luolaston suulle ja palautimme lainassa olleet lamput.
Suosittelen käväisemään Tham Khlangissa mikäli siellä päin liikutte. Mielestäni pohjoisessa thaimaassa on kuitenkin hienompiakin luolia. Voisinkin kertoa kun olin Puin kanssa Chiang Dao cavessa jossa vuoren luolasto on kymmenisen kilometriä pitkä mutta ehkä jätän sen kertomisen myöhempään ajankohtaan.
Tähän luola-aiheeseen liittyen kysymykseni kuuluu että onko luolassa yhdynnän suorittaneille jokin vastaava kerho kuten lentokoneessa suorituksen tehneillen niin sanottu kymppikerho?
Terveisin Pellervo Hollo, Oo, Da, Pui, May ja Budis

1

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuolaNaaras

      Kymppikerho on nössöjen puuhaa.
      Me luolanussijat olemme täysin eri tasolla.
      Ensinnäkin kymppikerholaiset näkevät kumppaninsa, mutta me valitsemme kohteemme pimeässä käsikopelolla.
      Aiheesta lisää myöhemmin, koska mua alettiin jus kopeloimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      75
      4752
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1547
    3. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      39
      1524
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1169
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      990
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      987
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe