Tänä maanantaina 13.3.2017 murhattiin virallisesti Suomen ensimmäinen ihminen joukkovainoamisella. Kaikki lähti siitä kun anonyymiksi jäänyt psykopaattipiirteinen kuvaaja taltioi ja jakoi julkisesti youtubessa videon miehestä joka oli tuonut risuja kuntoradalle. Video nousi suosioon ja täysin sivullinen 70-vuotias mies nostettiin vasten hänen tahtoaan Suomen negatiiviseen julkisuuteen. Tästä psykopaatikon luomasta julkisuudesta aiheutui 70-vuotiaalle miehelle kovan luokan joukkovainoa hänen kotipaikkakunnallaan johon kuului nimittelyä kadulla ja kotirauhan häirintään.
Vaino kulminoitui siihen pisteeseen, että mies ei enään uskaltanut lähteä 10 päivään kotoaan vainoamisen pelosta ja joutui sairaalaan tehohoitoon. 13.3. joukkovainon uhri menehtyi sairaalassa ja kuolema julkaistiin virallisesti mediassa 15.3. . Videon laiton julkaisu oli jo aijemmin otettu poliisintutkintaan ja oikeudenkäynnin piti tapahtua huhtikuussa. Vainon uhrin kuoleman jälkeen media julkaisi, että oikeusjutun jatkumisesta ei ole vielä varmuutta.
Vainon uhri siis saatiin murhattua ennen oikeudenkäyntiä ja oikeudenkäynti, jossa käsitellään vainon alulle panemaa laitonta videon julkaisua todennäköisesti perutaan kuolleen asianomaisen osallistumattomuuden vuoksi ja videon kuvaaja ei joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen teostaan. Laillinen murha on siis tapahtunut Suomessa.
Laillisesti murhaaminen
täydellinen.murha
3
236
Vastaukset
- Jussi..Pussi
Jos ihminen kuolee vitutukseen, niin ei siitä ketään murhasta voi tuomita.
- HelterSkelter
Charles Manson vangittiin eliniäksi muilla ihmisillä tapattamisesta. Miksi Suomen oikeuslaitos on niin naiivi?
- sekäSuolapatsas
Ja se on vasta alkua.Roskayleisön viehätykset ovat lisääntyneet,kansan
moraalin laskiessa.Muistutuksena Sodoman sekä Gomorran tuhot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253