Hyvä matkahierontapöytä?
Kokemuksia?
Hyvä matkahierontapöytä?
1
538
Vastaukset
- gsaga
Itellä on Jaccaran pöytä ja se on todella tukeva. Siinä ainoana harmina on se, että kaikki "normaalitkin" jutut, mitä tarvitset (esim paperirullateline, säädettävä olkahihna laukkuun, laukun pyörät ym) ovat lisävarusteita, joista joutuu maksamaan ekstraa.
Olen testannut myös Fysiolinen pöytää, jonka bonuksena on säädettävä korkeus (tokikaan sitä ei voi säätää silloin kun asiakas makaa plintillä), ja se on ihan ok. Ei yhtä tukeva kuin Jaccara, mutta ei nyt mikään ritsakaan.
Myös Lojerilla on matkapöytä, mutta se nyt on ihan vitsin oloinen rimpula, olen kokeillut, enkä huolisi kuuna kullan valkeana. Todella heiveröinen ja kaatuu helposti.
Kiinan ihmeistä ei ole kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020