Vaihdoin emolevyn ja nyt kysyy aktivointia. Mulla ei ole Mikrosoftin salasanaa, joten yritin luoda sen, mutta se vaatii vanhaa salasanaa ennen uuden luontia ja sitähän ei siis ole ? Tietääkseni, vai onko se joku koodi vai mikä ? Aiemmin oli W10 aktivoitu onnistuneesti. Pöytäkone siis kyseessä.
MS salasana
6
275
Vastaukset
- apina.jagorilla
http://www.is.fi/digitoday/art-2000001884717.html
josta
Laitteistokokoonpanon muutokset saattavat tosin edellyttää yhteydenottoa Microsoftin tuotetukeen, kun tietokone ei enää täsmää laitetunnuksen kanssa. Zdnetin mukaan näytönohjaimen tai edes kiintolevyn vaihto ei välttämättä edellytä Windowsin uudelleenaktivointia, mutta emolevyn vaihto tekee sen väkisinkin.
Joten siitä vaan soittelemaan .- Anonyymi
Windowsin aktivointi tuskaa! Windows on kamala!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsin aktivointi tuskaa! Windows on kamala!
Se on ollut pahenevaa sekoilua jo pidemmän aikaa.
- MS-kauppaan
Riippuen lisenssisi laadusta voit ehkä joutua ostamaan uuden.
- Anonyymi
Ei sellaisia ostella!
- kaikkeekans
Joo meni koko kone kierrätykseen. Pitää katella joku toinen laatikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904