MOI!........

ease

Kleopatra South Star hotelli onko kukaan menossa huhti/toukokuun aikana kyseiseen hotelliin? jollain jo kokemusta kyseisestä hotellista saa kertoa,,

13

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanokhotelli

      Vaatimaton hotelli ilman luxusta, mutta kyllä siellä yönsä nukkuu. Viime syksynä olin. Tarvittavat palvelut pelasi.

    • Porkkananenä

      Minä nukun mieluimmin roskiksessa kuin tuossa läävässä.

      • tilavayksiö

        Se on muille helpotus. Hyviä yöunia yksiössäsi.


    • LomailenLaadukkaasti

      Eikö oo varaa laadukkaampaan majoitukseen?
      Yksi koko Alanyan saastaisimmista huoneistohotelleista tämä.
      Ei edes 1 tähden tasoinen läävä.
      Siekähän punkkaat muiden pultsareiden kanssa...Vitun häviäjä!

      • homopetterillepeukut

        Homopetteri on kova poika kirjoitteleen. Olet pistänyt taas pikkuaivos toimnitaan ja neljään viestiketjuun kolmen minuutin välein kirjoitellut täyttä paskaa. Ahkera on poika ja tosi Alanya fani kun roikkuu sivustolla päivittäin. Pitää nostaa peukkua ja se peukku ei ole tarkoitettu sun perseeseen.


      • VastaaViestiin
        homopetterillepeukut kirjoitti:

        Homopetteri on kova poika kirjoitteleen. Olet pistänyt taas pikkuaivos toimnitaan ja neljään viestiketjuun kolmen minuutin välein kirjoitellut täyttä paskaa. Ahkera on poika ja tosi Alanya fani kun roikkuu sivustolla päivittäin. Pitää nostaa peukkua ja se peukku ei ole tarkoitettu sun perseeseen.

        Mitäköhän sisältöä sinä Alanyan- höhlä olet palstalle tuottanut?
        Mitään muuta et ole kirjoitellut kuin pylly- pilleri- ja homoherjoja.
        En ymmärrä miten ne voisivat lisätä turistien määrää Alanyassa.


      • AlanyanTomppa
        VastaaViestiin kirjoitti:

        Mitäköhän sisältöä sinä Alanyan- höhlä olet palstalle tuottanut?
        Mitään muuta et ole kirjoitellut kuin pylly- pilleri- ja homoherjoja.
        En ymmärrä miten ne voisivat lisätä turistien määrää Alanyassa.

        Miksi täällä palstalla kirjoittelu pitäisi lisätä turistien määrää Alanyassa? Ei ole mitään velvoitetta huolehtia sinne lisää turisteja turkkilaisten huijattavissa. Tämä on näillä alaniahuorilla erittäin inhaa, kun houkuttelevat muita suomalaisia vaaraan ja petettäväksi. Vähentämään olemme onnistunut turismia ihan kiitettävästi. Enää puolet suomalaisista matkustaa Alanyaan siitä määrästä mitä oli toissa vuonna. Ja tänä vuonna vähenee entisestään koska matkatoimistot ovat vähentäneet tarjontaansa Alanyaan dramaattisesti. Ja kuten lupasin, niin lenbtojen hinnat ovat nousseet tarjonnan vähetessä. Jotkut idiootit kuvittelivat niiden halpenevan. Ihanaa, ihanaa, iiiihanaaaaa, IHANAA!


      • Outoapuhetta

        No mitä sä sit siitä saat että yrität vaikuttaa ihmisten Alanyaan matkustamiseen? Luulisi olevan yksi ja sama minne muut menee. Tietysti jos oma emäntäsi on turkkilaisen matkaan hypännyt tai turkkipoika ei ole ollut susta kiinnostunut niin sitten ymmärrän. Ja mulle on ihan sama mitä matka maksaa,menen minne tykkään.


      • tissiposkiseon

        Tuo alanyan mollaaja on sellainen pikkuinen rimpula äitin tissiposki, asuu äitinsä kanssa "mies on jo 30v, ihan naurettava reppana koko "mies" Tyttöystävä jätti sen ulkomaalaisen takia siksi Turkki viha niin kova


      • Alanyanmollaaja
        Outoapuhetta kirjoitti:

        No mitä sä sit siitä saat että yrität vaikuttaa ihmisten Alanyaan matkustamiseen? Luulisi olevan yksi ja sama minne muut menee. Tietysti jos oma emäntäsi on turkkilaisen matkaan hypännyt tai turkkipoika ei ole ollut susta kiinnostunut niin sitten ymmärrän. Ja mulle on ihan sama mitä matka maksaa,menen minne tykkään.

        Miksi sinulle ei sitten ole yksi ja sama minne jotkut matkustavat? Siksi kun pitää poikaystävälle saada huijattavaksi suomalaisia tai muuten päästä hyötymään heistä. Tuoko on sinusta vilpitöntä alanyafaniutta ja kanssasuomalaisten avustamista?


    • PahanValtakunta

      Turkki erkanee Euroopasta jo hurjalla tahdilla ja odotettavissa on jopa täydellinen välirikko.
      Erogan voi rajattomassa vallassaan jopa kansallistaa kaiken länsimaisen omaisuuden ja kiinteistöt.

    • asiallisesti

      Sisar perheineen yöpyi ko. hotellissa toissa keväänä. Ei pahaa sanaa...ei luksus, mutta ihan ok. Täällä nyt kirjoitellaan mitä sattuu ilman tietoa..

    • ease

      Matkaan 25 päivää,,, :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe