Feminiininen poika onko muita samanlaisia

ihminenonkaunis

Tuli vaan mieleen että onko muita "kaltaisiani" :D. On tosi feminiininen kroppa ja mua luullaan tytöks vaikka en olis es meikannu olis tavalliset vaattet ja hiukset visusti kiinni. Eikä siis haittaa oon vaa kiitollinen. Voin näyttää tosi luonnolliselta toisinkuin ennen ku meikkasin itteni ku drag eihä siinä mitää pahaa halusin vaa sillon näyttää et osaan mutta nykyään näytän mieluummim luonnollista. Voisin uskoa että kehossani on normaalia enemmän estorgeeniä sillä kerran katoin dokkari jossa transnaiselle todettiin että niin oli. Ennen olin ristiriitainen asian suhteen pienenä tunsin välillä oloni tytöksi ja niin myöhemminkin tykkäsin treenata ja en ole mikään lauta keskivartaloon olen todella tyytyväinen niinkuin muuhunkin vatsa on timmi ja näkyy jonku verra lihaa silti kuitenki tiimalasimainen keskivartalo. Joskus kadutti että treenasin selkää ja käsivarsii tosinaan eine mitkään isot oo nykyään aattelisin että näytän paremmalta ku on massaa huomioikaa en ole mikää bodybuilderi missään nimes oon perus kunnos. Lantio ja perse ovat suht isot no kyykäänny oon nii voi johtuu myös siitä. Kaiken kaikkiaan mulla on feminiiniset featuret. En tiiä miks kirjotin tuli vaan mieleen että onko muita joiden ei tarvi edes meikata tai pukeutua erikoisesti silti näyttäen feminiinisiltä (pass). En luokittele itseäni mihinkään KOSKA vaikka ensisijaisesti luultaviimin olisin pojan kanssa yhdessä niin jos tämä tulisi ulos transihmisenä suhteemme voisi jatkua, jos voisi. Rakkaus on rakkautta mikäli onni säilyisi suhdekkin säilyisi. Ainiin vielä: en ole sitten mikään huore joka puhuu jostain fetissi tyttöilystä tai kerjää munaa perseeseen gay suomi 24 osastolla.

3

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaisko_tutkia

      Intersukupuolisuus voi tehdä pojasta feminiinisemmän ulkomuodoltaan.

      • miraela

        Toi sun ruumiinrakenne ja luonnollinen kauneus voi johtua myös vanhempiesi geeneistä.
        olisi huolissani.


    • Anonyymi

      Hyvinkin mahdollista tuo, miten tulkitsit kuvion. Ihan samaa sukua olevia feel'ejä kokenut itsekin ja kun muistelee, tota on ollu skidistä lähtien.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe