Kertokaa ihmeessä mitä voi ostaa synttärilahjaksi 25 miehelle joka asuu avokissa itseään 10v vanhemman naisen kanssa ja niille on tulos laps ja entuudetaan naisella on 4 lasta. Siis mitä lahjaksi?
Mitä lahjaksi?
8
1086
Vastaukset
- Pirita
... että mainitsit noinkin tarkasti miehen perhe-elämästä. Oletko siis antamassa lahjaa miehelle itselleen hänen syntymäpäivänsä kunniaksi vai koko perheelle? Mulle tuli mieleen, että tarjoa lastenhoitoapua, että pari pääsee viettämään iltaa yhdessä, kaksistaan?
- ossiii~
Ei sillä ole vitun väliä onko mies huoran kanssa naimisissa ja montako lasta on. Jos haluat henk.
kohtaisen lahjan ostaa, niin pistä muutama sata
egeä likoon ja käy kultasepän liikkeessä.- xxxxxxxxxxxxx
Siis onko nainen huora,jos on ennestään jo lapsia? Sinulla on hieman ahdas mielinen kommentti.
Saisit hävetä.Vai onko mies sitten pukki kun on aikaisemmasta liitosta lapsia?
Mutta tällä tapauksella ei ollut miehellä lapsia.Kunhan kysyn vain yleisellä tasolla.Minua ottaa niin päähän kun naisia halveksitaan.
- taidatkin..
olla sen miehen exä..harmittaako...
- Avuton
Exä olen juu, lapsen vahti juttu oli mielenkiintonen ajatus, mut taidan jättää väliin. En mä kuitenkaan sanois naista huoraksikaan ihan aiheesta se on eronnu entisestä äijästä, oli äijä väkivaltanen sekakäyttäjä. Ajatus oli antaa exsälle viä kerran jotain säväyttävää lahjax,vaikkakin sehän se mut jätti et sai ton muijansa pyydystetyx se kun ei varattjen kans ruvennu millekkään ni äijä jätti mut ettei ollu sit varattu ja sai sen minkä halus. Mut eipä tainnu apu täältä irrota.En ole katkera, mutta kuitenkin.
- hellurei
Avuton kirjoitti:
Exä olen juu, lapsen vahti juttu oli mielenkiintonen ajatus, mut taidan jättää väliin. En mä kuitenkaan sanois naista huoraksikaan ihan aiheesta se on eronnu entisestä äijästä, oli äijä väkivaltanen sekakäyttäjä. Ajatus oli antaa exsälle viä kerran jotain säväyttävää lahjax,vaikkakin sehän se mut jätti et sai ton muijansa pyydystetyx se kun ei varattjen kans ruvennu millekkään ni äijä jätti mut ettei ollu sit varattu ja sai sen minkä halus. Mut eipä tainnu apu täältä irrota.En ole katkera, mutta kuitenkin.
et missään tapauksessa osta ex:lle yhtään mitään. Se on ollutta ja mennyttä ja etenkin jos hän jätti. Noooo.... sen verran tietty voi muistaa, että osta sille kaktus!!!
Avuton kirjoitti:
Exä olen juu, lapsen vahti juttu oli mielenkiintonen ajatus, mut taidan jättää väliin. En mä kuitenkaan sanois naista huoraksikaan ihan aiheesta se on eronnu entisestä äijästä, oli äijä väkivaltanen sekakäyttäjä. Ajatus oli antaa exsälle viä kerran jotain säväyttävää lahjax,vaikkakin sehän se mut jätti et sai ton muijansa pyydystetyx se kun ei varattjen kans ruvennu millekkään ni äijä jätti mut ettei ollu sit varattu ja sai sen minkä halus. Mut eipä tainnu apu täältä irrota.En ole katkera, mutta kuitenkin.
Osta "exällesi" paketti kortsuja. Eiköhän säväytä! Kaverilla taitaa olla jo ihan tarpeeksi suita ruokittavana tilipäivänään.
- Lion Lady
Vaikkakin iästä päätellen kaveri on siis vielä aikalailla "lapsenasteella" niin ehdottaisin lahjaksi jotain villiä ja seksikästä. Eli jos vaan vielä mahdollista sopia johonkin todella upeeseen ja seksikkääseen korsettiin niin sellasen ostaisin ja yllättäisin sit illalla kun ollaan kahden kesken ja sit loppu me aikuiset jo tiedetäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483