Mitä lahjaksi?

Avuton

Kertokaa ihmeessä mitä voi ostaa synttärilahjaksi 25 miehelle joka asuu avokissa itseään 10v vanhemman naisen kanssa ja niille on tulos laps ja entuudetaan naisella on 4 lasta. Siis mitä lahjaksi?

8

1055

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirita

... että mainitsit noinkin tarkasti miehen perhe-elämästä. Oletko siis antamassa lahjaa miehelle itselleen hänen syntymäpäivänsä kunniaksi vai koko perheelle? Mulle tuli mieleen, että tarjoa lastenhoitoapua, että pari pääsee viettämään iltaa yhdessä, kaksistaan?

• ossiii~

Ei sillä ole vitun väliä onko mies huoran kanssa naimisissa ja montako lasta on. Jos haluat henk.
      kohtaisen lahjan ostaa, niin pistä muutama sata
      egeä likoon ja käy kultasepän liikkeessä.

• xxxxxxxxxxxxx

Siis onko nainen huora,jos on ennestään jo lapsia? Sinulla on hieman ahdas mielinen kommentti.
        Saisit hävetä.Vai onko mies sitten pukki kun on aikaisemmasta liitosta lapsia?
        Mutta tällä tapauksella ei ollut miehellä lapsia.Kunhan kysyn vain yleisellä tasolla.Minua ottaa niin päähän kun naisia halveksitaan.

• taidatkin..

olla sen miehen exä..harmittaako...

• Avuton

Exä olen juu, lapsen vahti juttu oli mielenkiintonen ajatus, mut taidan jättää väliin. En mä kuitenkaan sanois naista huoraksikaan ihan aiheesta se on eronnu entisestä äijästä, oli äijä väkivaltanen sekakäyttäjä. Ajatus oli antaa exsälle viä kerran jotain säväyttävää lahjax,vaikkakin sehän se mut jätti et sai ton muijansa pyydystetyx se kun ei varattjen kans ruvennu millekkään ni äijä jätti mut ettei ollu sit varattu ja sai sen minkä halus. Mut eipä tainnu apu täältä irrota.En ole katkera, mutta kuitenkin.

• hellurei
        Avuton kirjoitti:

Exä olen juu, lapsen vahti juttu oli mielenkiintonen ajatus, mut taidan jättää väliin. En mä kuitenkaan sanois naista huoraksikaan ihan aiheesta se on eronnu entisestä äijästä, oli äijä väkivaltanen sekakäyttäjä. Ajatus oli antaa exsälle viä kerran jotain säväyttävää lahjax,vaikkakin sehän se mut jätti et sai ton muijansa pyydystetyx se kun ei varattjen kans ruvennu millekkään ni äijä jätti mut ettei ollu sit varattu ja sai sen minkä halus. Mut eipä tainnu apu täältä irrota.En ole katkera, mutta kuitenkin.

et missään tapauksessa osta ex:lle yhtään mitään. Se on ollutta ja mennyttä ja etenkin jos hän jätti. Noooo.... sen verran tietty voi muistaa, että osta sille kaktus!!!

• Avuton kirjoitti:

Osta "exällesi" paketti kortsuja. Eiköhän säväytä! Kaverilla taitaa olla jo ihan tarpeeksi suita ruokittavana tilipäivänään.

• Lion Lady

Vaikkakin iästä päätellen kaveri on siis vielä aikalailla "lapsenasteella" niin ehdottaisin lahjaksi jotain villiä ja seksikästä. Eli jos vaan vielä mahdollista sopia johonkin todella upeeseen ja seksikkääseen korsettiin niin sellasen ostaisin ja yllättäisin sit illalla kun ollaan kahden kesken ja sit loppu me aikuiset jo tiedetäänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe