Mimmoista porukkaa käy Kotkan Keskustalolla tanssimassa? Kannattaako 90 km ajaa siihen suuntaan lauantaina jos haluaa tanssia?
Kotkan Keskustalo
15
1957
Vastaukset
- Tanssitaitoista
Kyllä kannattaa ajaa vain 90 km,
http://www.keskustalo.com/esiintyjat.html- Anonyymi
Kannattaa jos artisti on hyvä tai bändi.
- hyvät-tanssit
Kyllä kannattaa jos olet iäkkäämpi henkilö.
- Keskus76
Ei taida olla ikää riittävästi oon -76
- Anonyymi
Juu, olet liian nuori, pitää olla -46 syntynyt.
- erkkesmerkk
nippu hinttejä ja osa lesboja
- Anonyymi
Kyllä kannattaa ajaa pitemmältäkin, siellä vaan ei oo tanssia lauantaisin
- Anonyymi
Naiset pääsääntöisesti noin 70 vuotiaita, miehet syntyneet 1943-1946.
- Anonyymi
Suonikohju go go.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suonikohju go go.
Keinänen käy tuolla tanssimassa.
- Anonyymi
Nättii Kymiläisii naisii, eronneita suurin osa. Mitä olen jutellut heidän kanssaann, niin miehessä ollut vika. Oma ukko ei koskaan vienyt tansseihin, kalja oli ykkösasia.
- Anonyymi
Ikä 70-80 lähes kaikilla.
- Anonyymi
Jos tapaat siellä naisen joka väittää olleen alle 70, niin voit rauhassa kysyä " näytä henkilökortti"
- Anonyymi
Hah hah haa, nyt vedätettiin kyselijää oikein huolella. On ssiellä ollut kyllä nuorekasta porukkaa aina, kun olen siellä käynyt.
- Anonyymi
Oliko nuori ja punakka uklo siellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195