Laitoin vahingossa sim-koodin väärin, kolmesti. Mistä mä nyt saan PUK-koodin, kun en sitä enää muista?
Mistä saan PUK-koodin?
8
5941
Vastaukset
- sen saat
eli soitappas jollain vaikka naapurin lainapuhelimella operaattorin aspaan ja pyydä sieltä PUK-koodi. Ja vastedes, kirjoita Pin1- ja Pin2-koodit jollekin lapulle ja pistä se visusti talteen, niin ettei muut löydä mutta itse kuitenkin löydät sen.
- lärvit
Ei sun auta muu kuin soittaa operaattoris asiakaspalveluun ja kertoo tilanne. Ne kertoo sit sen PUK-koodin.
- ----
Joo, pitää huomenna soittaa. Hitto, kun ei voi enää tänään mistään soittaa sinne asiakaspalveluun :(
- tele
jos aspa on kiinni ja on esim.viikonloppu niin puk-koodin saa kun kuuntelee asiakaspalvelun lopusta numeron josta voi sulkea kortin jos se on esim.varastettu / hävinny yms. Lopussa tulevan numero ylös ja sinne soittaa niin saa puhelimen auki, nim.kokemusta on.
- yxi
aspasta saa puk-koodin 24h/vrk
- Häkäautomies
Pojan antama puhelin pyytää PUK koodia. Mistä sen saan?
- höh.höh
Häkäautomies lukee mitä edellä lukee...
- nauhata
laitetaas tähä ilminen vinkki. mene operaattorin sivulle vaikka verkkopankkitunnuksilla, jos et ole aiemin käyttänyt sitä... niin siellä on liittymäni kohta... jossa se on. Eikä maksa mitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105