Laitoin vahingossa sim-koodin väärin, kolmesti. Mistä mä nyt saan PUK-koodin, kun en sitä enää muista?
Mistä saan PUK-koodin?
8
6014
Vastaukset
- sen saat
eli soitappas jollain vaikka naapurin lainapuhelimella operaattorin aspaan ja pyydä sieltä PUK-koodi. Ja vastedes, kirjoita Pin1- ja Pin2-koodit jollekin lapulle ja pistä se visusti talteen, niin ettei muut löydä mutta itse kuitenkin löydät sen.
- lärvit
Ei sun auta muu kuin soittaa operaattoris asiakaspalveluun ja kertoo tilanne. Ne kertoo sit sen PUK-koodin.
- ----
Joo, pitää huomenna soittaa. Hitto, kun ei voi enää tänään mistään soittaa sinne asiakaspalveluun :(
- tele
jos aspa on kiinni ja on esim.viikonloppu niin puk-koodin saa kun kuuntelee asiakaspalvelun lopusta numeron josta voi sulkea kortin jos se on esim.varastettu / hävinny yms. Lopussa tulevan numero ylös ja sinne soittaa niin saa puhelimen auki, nim.kokemusta on.
- yxi
aspasta saa puk-koodin 24h/vrk
- Häkäautomies
Pojan antama puhelin pyytää PUK koodia. Mistä sen saan?
- höh.höh
Häkäautomies lukee mitä edellä lukee...
- nauhata
laitetaas tähä ilminen vinkki. mene operaattorin sivulle vaikka verkkopankkitunnuksilla, jos et ole aiemin käyttänyt sitä... niin siellä on liittymäni kohta... jossa se on. Eikä maksa mitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3835704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151682- 106971
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95864- 78851
- 50842
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44832- 41823
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?129815