Laitoin vahingossa sim-koodin väärin, kolmesti. Mistä mä nyt saan PUK-koodin, kun en sitä enää muista?
Mistä saan PUK-koodin?
8
5963
Vastaukset
- sen saat
eli soitappas jollain vaikka naapurin lainapuhelimella operaattorin aspaan ja pyydä sieltä PUK-koodi. Ja vastedes, kirjoita Pin1- ja Pin2-koodit jollekin lapulle ja pistä se visusti talteen, niin ettei muut löydä mutta itse kuitenkin löydät sen.
- lärvit
Ei sun auta muu kuin soittaa operaattoris asiakaspalveluun ja kertoo tilanne. Ne kertoo sit sen PUK-koodin.
- ----
Joo, pitää huomenna soittaa. Hitto, kun ei voi enää tänään mistään soittaa sinne asiakaspalveluun :(
- tele
jos aspa on kiinni ja on esim.viikonloppu niin puk-koodin saa kun kuuntelee asiakaspalvelun lopusta numeron josta voi sulkea kortin jos se on esim.varastettu / hävinny yms. Lopussa tulevan numero ylös ja sinne soittaa niin saa puhelimen auki, nim.kokemusta on.
- yxi
aspasta saa puk-koodin 24h/vrk
- Häkäautomies
Pojan antama puhelin pyytää PUK koodia. Mistä sen saan?
- höh.höh
Häkäautomies lukee mitä edellä lukee...
- nauhata
laitetaas tähä ilminen vinkki. mene operaattorin sivulle vaikka verkkopankkitunnuksilla, jos et ole aiemin käyttänyt sitä... niin siellä on liittymäni kohta... jossa se on. Eikä maksa mitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733