Moikka,onko tietoa mitä elintarvikkeita saa viedä turkkiin?
En löytänyt netistä sellaista sivustoa missä ne olisi määritelty,tai mikä on käytäntö.
tullimääräykset
8
4056
Vastaukset
- TuantiJaViänti
Sianlihaa kannattaa viedä sillä sitä ei siellä kuin säilykkeinä.
Minä olen lisäksi vienyt appalsiineja ja omenia.
Reikäleipä ja Jalostajan hernekeitot ovat myös kova sana. - turkkitulli
Turkkiin saa viedä : https://turkkitieto.wordpress.com/hyva-tietaa/turkin-tullisaannot-2/
- turkki
miksi pitäisi viedä mitään ja jos on tuommoinen pelko että pärjääkö siellä jos ei suomi ruokaa mukana niin pysykää kotona ja mussuttakaa siellä niitä turvallisia suomieväitä on siellä kaupoissa evästä että te nälkään kuole ja niitä eväitä voi hyvin ja turvallisesti syödä tietty suomalainen kahvi jos haluaa kunnon kahvit aamulla .turkissa tullut matkustettua jo kohta 30 vuotta joten kokemusta on ,turhat pelot ja kitinät pois ja rohkeasti matkaan
- MeneMeneJo
Mikset muuta tuonne ihanaan muslimimaahan kokonaan niin saat mussuttaa paikallisia eväitä loppuikäsi.
Samalla voit kääntyä muslimiksi ja kuunnella minareettirääyntää polvillasi.
Se on kivaa. - Hohhoijaaaa
Eikö sitä silitysrautaa saa tuoda pois?
- Kyllitäti
Hookoon sinistä saa viedä vain puolikkaan paketin. Paikallista "kuoretonta" on tarjolla yllin kyllin. Miehetkin tykkäävät nautiskella!
- Ei_tarvitse
Turkkiin ei tarvitse viedä mitään, kyllä siellä on kaikkea omasta takaa. Ei varsinkaan elintarvikkeita kannata viedä, siellä on tasokasta tarjontaa riittävästi. Ja sitäpaitsi kohtalaisen edullisesti.
Vie kahvipaketti jollekin hotellin siistijälle, siitä hän ilahtuu. - mies70
Ei Turkki mikään kehitysmaa ole. Täälläkin komentoijat ajavat paskemilla autoilla kun Turkkilaiset. Siellä ei enää romuja näe liikenteessä kuin hyvin harvoin. Etelän työttömät täällä vikisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781