Oletteko ottaneet n 3vkon matkalle rokotetta? Suunnitelmana käydä Nagoyassa, Tokiossa, Osakassa, Kyushulla, ehkä myös pienemmissä kaupungeissa.
Japanin aivokuume matkustaminen
4
563
Vastaukset
- Finnippon
En näe mitään syytä ottaa rokotetta tuota matkaa varten. Ehkä sitten, jos viipyisitte Japanissa pidempään (vuoden tai kauemmin) tai aikoisitte oleskella paljon maaseudulla tai vaelteluretkillä jne.
Hei! Olen itse ottanut kaikki mahdolliset rokotteet ihan sen takia jos tulen käymään hotellin omissa altaissa tai syömään hedelmiä tai kasviksia. Suosittelen khyl hankkimaan rokotteet! Oli se matkanpituus mitä tahansa ei sitä koskaan tiedä mitä tulee tehtyä! Olin itse tossa noin viikko sitten Dubaissa tuollaset 4 viikkoa, ja olin ottanu ennen matkaa hepatiitti rokotteet, koska tiesin että tulen syömään vihanneksia. Ulkomailla varsinkin aasiassa vihannekset sekä hedelmät pestään aika huonosti, mut ei tietenkää kaikkia. Ei voi koskaa tietää miten niitä hedelmiä, vihanneksia, kasviksia on käsitelty! Ja ota myös huomioon että jos otat just noi hebatiitti rokotteet niin ne kestää ainakin 30-vuotta ainakin näin tämä mun lääkäri sanoi ennen rokottamista.
- Finnippon
Tässä oli kyse Japanin aivokuume -rokotteesta. Jokainen toki harkitsee itse, mitä rokotteita on syytä ottaa. Tapoja matkailla on monia kuten matkakohteitakin. Mitä Japaniin tulee noin yleisellä tasolla, niin hygieniataso on erittäin korkea, aivan samalla tasolla kuin Suomessakin. Tämä kymmenen Japanissa asutun vuoden kokemuksella.
- kokenut123
Kävin 2017 tammikuussa Tokyossa ja vietin siellä 2kk. En ottanut mitään rokotteita, ihan perus rokotukset Suomen puolelta voimassa, eikä niistäkään mitään ylimääräisiä niin kuin nuo flunssa rokotteet. Ei tullut mitään vaikka rämmin metikössä, luolissa, jne. Vasta tässä kuussa altistuin aivokuumeelle kun olin suorittamassa Inttiä. Selvisin, eikä sitä koskaan saatu tietää mistä se aivokuume oli tullut - punkin puremaakaan ei löydetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976028Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932059
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2981362Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236