Moi! Mielestäni whippet vaikuttaisi kivalta koiralta, se on kiehtova koirarotu minusta koska olen itsekkin juoksija mutta tuleekohan se kissan kanssa toimeen jos kasvattaa pennusta asti kissan kanssa. Leikkiiköhän se kissojen kanssa liian rajusti?
whippet kiinnostaisi
2
248
Vastaukset
- rottianeljä
Vaikka vinttikoirilla saalisviettiä onkin, tulevat ne yleensä hyvin toimeen perheen omien eläimien kanssa. Eri asia jos näkee pihalla sinkoilevan kissan, niin voi lähteä ihan vietin vuoksi perään. Whipu on kuitenkin "seurakoiramaisin" vinttikoirista, vaikka viettejä löytyy, ne eivät ole niin voimakkaita kuin esim. sloughilla.
- Kainaloinenkin
Whippet on herkkä ja tunteitaan osoittava rotu joka rakastaa omistajaansa ja haluaa olla aina mukana. Pitkä työpäivän yksinolo tuottaa vaikeuksia. Itse koin toisentyyppiset itsenäisemmät rodut minulle sopivimmiksi. Ihana koira jos olet paljo kotona / läsnä. Menee hyvin kerrostalossakin mutta olisi hyvä jos pääsisi vapaana juoksemaan myös ja vaikka radalle juoksemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493185Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982105
- 241883
- 231622
- 301616
- 1591480
- 341253